המהפכה הסלאבית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] מדינות סלאב

מדינות סלאב הן מדינות בצפון מזרח דרום מערב של דרום מערב צפון מזרח תימן המערבית בדרום סין המזרחית .

סך שטח המדינות הוא כ8 מטר וחיים בו כ67 מיליארד תושבים. שליש מהם בני 59,000+ . השפה המדוברת במדינות סלאב היא סינית עם נגיעות עבריות תימניות. ההמנון הלאומי של מדינות סלאב הוא " Milkshake"

[עריכה] המהפכה הסלאבית

המהפכה הסלאבית ( סלאווישע רעוואלוציע ביידיש ) התחרשה לפני 50,000 שנים ככל הנראה. המהפכה פרצה כאשר הנביאה " דפני ליף" מחתה על מחירי הקוטג' האיומים במדינות סלאב. פעם, מחיר קופסת קוטג' אחת עלתה כ 50,043,234 פאןקישונט [ הכסף הסלאבי] או בשקלים, 3 שקל. בתור תחילת המחאה הם לקחו מאות אוהלים ופרשו לאורך "שדרות משה רבנו" , הם ישנו בו במשך חודשיים ומחו כל יום שבת בערב על המחירים בהפגנה ענקית. שיא ההפגנות הייתה ביום שבת בהיר, בהפגנה היו 3 אנשים והזמר האדיר " יחיאל אבו אמא סבו קוקו שוקי" הופיע עם להיטיו הענקים : תלך כפרע עליי, ותנשק כפות רגליה של תיקי" , " Milkshake", " מי שמאמין מפחד" ועוד.

[עריכה] השפעת המחאה

השפעת המחאה הייתה אדירה, ראש הממשלה באותו זמן " איסמעיל פי אל ג'מיית טל עביב" נכנע ללחץ האדיר והוריד את מחיר הקוטג' מ 50,043,234 פאןקישונט ל49,000,000 פאןקישונט. אך למנהיגי המחאה זה לא הספיק, הם ארגנו הפגנה ענקית עם 43 משתתפים מתוכם רק 3 יכולים ללכת, 2 בעלי מוח ו1 עם 2 עיינים. כולם לקחו קילשונים ודקרו את הקיסר " איסמעיל פי אל ג'מיית טל עביב" , איסמעיל הובל לבית החולים " השרעון" ונקבע מותו אחרי יומיים בבית החולים.

[עריכה] מדינות סלאב הופכות למדינות דמוקרטיות

חודשיים אחרי מותו הטארגי של איסמעיל צבא מדינות סלאב [ שרבוב"ע---- שיקסע רוצה בייגלה ובייגלה עלוב ] השתלט על השלטון, אחרי 20 שנה של שלטון צבאי קשה,2 הרוגים, חצי פצוע, ובייגלה, החליטו מדינות סלאב לערוך בחירות דמוקרטיות לשלטון על מדינות סלאב.

רק 40 אנשים הלכו להצביע והנה תוצאות הרכבת הממשלה הסלאבית: ראש הממשלה: ד"ר זינובי הנשיא: ד"ר זינובי שר הביטחון: ד"ר זינובי שר האוצר:ד"ר זינובי שר החקלאות: מלי שחעף שר התימנים: ד"ר זינובי השר לעניני פרבולות ופונקציות קוויות: ד"ר זינובי

[עריכה] התפרקות המדינות הסלאביות

אחרי 30 שנים בשלטון של ד"ר זינובי הדגול והמדהים, זינובי מחליט לפרק את מדינות סלאב אחרי לחצים רבים. מדינות סלאב התפרקו ל7 מדינות שונות: סלאב, סלאבה, סלאבי, סלאבו, סלבע, סלבעבע וסלובע.

321073366.jpg

כלים אישיים