המועצה הפעשקוויאלית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

המועצה הלאומית הפעשקוויאלית- (נהוג לכנות ולבטא גם פשקעוויאלית) הינה מועצה עתיקת יומין שהוקמה בידי מנדלייב גרגמעייל, שנודע בעיקר בשמו גרגמל, ובידי חסידיו הנערצים וסגנו, חתולו, תחתית הכוס, כורסת הרגליים, הלוא הוא חתחתול.

[עריכה] הקמה

בזמן שגרגמל היה בגלות בדוסלנד, הוא חזר בתשובה ושינה את שמו למדלייב גרגמעייל, ויחד עם כול הפושעים, החולערות, כול הדרעק והשמעק של החברה הדוסית, הקים בשנת 1410 את המועצה הפשקעוויאלית שדגלה בשפה שהמציאה לעצמה שהיא השפה הפעשקוויאלית. השפה היא שילוב של יידיש ושל ערבית, שתי השפות הרשמיות של הרפובליקה האיןציקלופדית עד 1410. גרגמל השקיע בה זמן רב והקים את חסידות פעשקוויאליה בפולין, ביתו יחד עם חסידיו הרבים.

[עריכה] השתלבות

שבתאי צבי, המנהיג הבלתי מעורער של הרפובליקה העריץ את גרגמל בגלל היכולת הכריזמתית שלו מול קהל ולכן החליט לקבלו כמלך מקביל. גרגמל התבייש מאוד ואמר שהוא רוצה לנוע עם כול חסידיו לאימפריה האדירה שפעם, הייתה כול העולם ואז, ב-1410 קצת פחות (59.67564% מכול העולם). גרגמל הקים את המועצה ושלט בה בעוז בין השנים 1410-1530, 1598-1883.5 ו-2007-2008.

Gargamell.jpg

איגרת שפורסמה בשנת 1933 ומציגה כינוס חגיגי של המועצה.לחצו להגדלה (מה לעשות...חרטה איכות מפעם)

[עריכה] פירוק, רצח ומוות

בשנת 2008 כול חברי המועצה נרצחו חוץ מגרגמל וחתחתול שזכו לחיי נצח, מרוב רוממותו דון שבתאי צבי.

[עריכה] חברים ידועים

כלים אישיים