המפץ הגדול

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

המפץ הגדול הינה תופעה פיזיקלית אשר מדענים סבורים שהתרחשה לפני 13,722,856,194 שנים 7 חודשים 3 שבועות יומיים בשעה 2 בצהרים 43 דקות ו42.736853296542747994386743890463 שניות וגרמה להיכחדות הדינוזאורים.

[עריכה] השנים שלפני המפץ

לפני המפץ מאמינים המדענים שחיו להם בשלווה הדינוזאורים, רוצחים, אוכלים, קניבלים, רעבתנים, אגואיסטים אבל נחמדים. הם נהגו לשחק עם האוכל שלהם לפני שהם אוכלים אותו.
הוויכוחים העיקריים בין המדענים הם כיצד נראו החיים שלפני המפץ הגדול, מאמינים שהיו שם נערות עם שיער בלונדיני שלעולם אינן מזדקנות ואיןסוף בירה.
כמובן שמדובר בחלום, ומאז, אנשים רבים שאפו להגיע לשם ולמשימה זו נרתם מאיץ החלקיקים שבשוויץ.

[עריכה] מה גרם למפץ?

Atomic

תודו שזה יותר מידי צפוי לשים את התמונה הזאת.

למדענים ישנן תיאוריות לגבי מהות המפץ:

  • כוכב שביט - מדענים טוענים שכוכב שביט שעף על כדור הארץ במהירות מטורפת על מנת לקבוע שיא מרתון גרם למפץ הגדול.
  • התחממות גלובלית - מדענים אחרים מאמינים שזוהי התחממות גלובלית מסוג אחר, שקרתה בגלל הפרות בניו-זילנד שאכלו עשב וכמובן נפחו אותו והוא פתח את החור באוזון שהכניס קרני שמש וטיגן לדינוזאורים את המוח, אחרי שטוגן להם המוח הם אכלו עוד ועוד מאדמה עד שהגיעו לגרעין כדור הארץ שבמגע התפוצץ.
  • ביטול התוכנית משפחת סימפסון.
  • ג' יפית הסתכלה על מאיץ חלקיקים והחלקיקים ברחו ובום!
  • צ'אק נוריס תקע נאד.
  • אין עוד תאוריות, אבל יכול להיות שהאחרון הוא הכי צודק!!!

[עריכה] המפץ עצמו

הסיבות הנ"ל הן הגורם, מה שקרה זהו התפוצצות ענקית שגרמה לדינוזאורים למות ולהפוך לחלקיקים.

[עריכה] תוצאות המפץ

מכיוון שהדינוזאורים הפכו לחלקיקים, הם התפזרו ופעפעו לחלל האוויר והסתדרו מחדש בתור בן אדם, שהוא בעל יכולות על טבעיות וחוכמה שלא מהעולם הזו.
נוצרו גם חיות אחרות מהחלקיקים, כל שאר החלקיקים שלא הפכו לבעלי חיים הפכו בסופו של דבר לכוכב לכת אחר (שגם ממנו הגיע סופרמן. למה מפץ גדול? למה?!).
המפץ גם עשה בלבול לשאר החלקיקים שהתחילו להתבלבל מינית ולחשוב שבן זה בת ובת זה בן ואינטרנשיונל זה בסדר.
בנוסף, נפער חור תולעת ענקי במימד הזמן שגרם לדברים לחזור אחורה בזמן, מה לעשות, פעם היה יותר טוב.

[עריכה] המפץ הגדול והמתמטיקה

מדענים פיתחו נוסחא שתחשב מתי יתרחש מפץ גדול נוסף: BMG = T * O * G

  • BMG = המפץ הגדול (מגיע מעמיר-פרצית: Big Mapatz Gadol)
  • T = זמן שיקרה המפץ
  • O = עוצמת התנגשות
  • G = קבוע הגרביל

[עריכה] תוצאות המפץ

מאמינים שתוצאות המפץ הגדול הם בריאת העולם והשילוש הקדוש, אלי הפיזיקה.

[עריכה] המפץ הגדול סדרה

הסדרה היא על 5 חנונים ערבי מפגרים בעלי מוח בגודל גדול (חוץ משלדון אצלו הגודל לא מחכמה אלא מזה שפני מחרבנת לו בתוך הראש כל יום ראשון שישי ושבת )

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים