הפיניאטה הקדושה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adi Einshkenasi ערך זה יותר מנותק מהמציאות משמעון פרס ועליו לעבור שכתוב מידי. איןציקלופדיה מזמינה כל משתמש להציע ערך פחות הזוי במקומו.

הפיניאטה הקדושה היא היצור הקדוש והנעלה ביותר שקיים בעולם. היא נמצאת בוילה עצומה שנמצאת על אסטרואיד שעשוי מגבינת צ'דר ביחד עם צוות היועצים שלה לשליטה בעולם: מפלצת הספגטי המעופפת, שבתאי צבי וילד מכיתה ג' שמתעקש שהוא לא קדוש אבל כולם סוגדים לו.

[עריכה] הפיניאטה הקדושה בשנים האחרונות

[עריכה] הפולחן והמשבר הכלכלי

כאשר הפולחן הפסיק הפיניאטה הקדושה דיברה עם הנאמן היחיד לה שמעון פרס. היא ידעה ששמעון יחיה לעד ולכן נתנה לו מסר כביר, שמי שיידע אותו יוכל לדבר עם הפיניאטה הקדושה. שמעון פרס מצא את האדם המתאים בקלות - שרי אריסון ועד היום היא עדיין מדברת עם הפיניאטה הקדושה. הפיניאטה הקדושה נתנה לשרי את מצותה - אם לא יוקרבו לה כרטיסי אשראי כוחה יעלם. כאשר כרטיס אשראי נחתך כוח החיים שלו עובר אוטומטית לפיניאטה הקדושה ומחזק אותה. לכן שרי עשתה כמה טלפונים עם חברים שלה בוול סטריט וגרמה למשבר הכלכלי.

[עריכה] המלחמה ב-ג. יפית

כאשר הפיניאטה חזרה למלוא כוחה היא רצתה להציל את את העולם מהרשע הטמון בו, כמובן ג. יפית. ברגע שהשטן שמע על התכנית שלה הוא רצה להצטרף מיד מפני שעכשיו כאשר ג. יפית מרושעת יותר ממנו הוא חייב להשמיד אותה כדי לקבל את תואר הרשע מחדש (כך לפחות אמר לו שבתאי צבי). מפלצת הספגטי המעופפת עזרה כמובן, היא השתלטה על המנות החמות בטעם בולונז וגרמה להן להיות רעילות, מלא אנשים תבעו את ג. יפית וכך היא בזבזה את כל כספה על עורך דין וגזרו לה את כרטיס האשראי, מכיוון שהוא היה מלא לפני התקרית הוא חיזק מאוד את הפיניאטה. אך ג. יפית עדיין היתה חזקה מדי.

[עריכה] הצבא העתידי

הילד מכיתה ג' אמר לפיניאטה להתפוצץ מעל העולם ואז כל הממתקים שיצאו ממנה יהפכו לפיניאטות רגילות, אך כל ילד שיאכל מהממתקים יהפוך לחייל של הפיניאטה הקדושה כאשר הוא יהיה גדול, העיניים שלו יהפכו לאדומות והוא ישרת את מטרותיה של הפיניאטה הקדושה ושל עודד מנשה הקדוש כמעט כמוה. כל החיילים שהופעלו יבזבזו את כל כספם על נשק וילחמו בג. יפית. כל כרטיסי האשראי הגזורים שלהם יחיו מחדש את הפיניאטה ואז הפיניאטה תנצח ובעוד כמה שנים אכן יהיה לה צבא.

[עריכה] הקשר של הפיניאטה הקדושה לגרבילים

לפיניאטה הקדושה אין קשר לגרבילים. (קרוב לוודאי שזו הסיבה שהערך הזה נחשב לגרוע, לא לדאוג הוא יעבור עריכה).

[עריכה] הסוף

וכולם חיו באושר ועושר (כרטיסי האשראי נגזרו) עד עצם היום הזה (חוץ משמעון פרס שיחיה כל הזמן וכו' וכו' וכו')

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא הפיניאטה הקדושה. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים