הריון

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אל תחזרו על הטעות של ההורים שלכם. קחו קונדום."
~ שבתאי צבי על הריון

הריון - מחלה קשה וחשוכת מרפא בה יכולות לחלות אך ורק נשים, בדרך כלל בין הגילאים 12 ו-60 (מוכרים מקרים החורגים מתחום זה). מועברת בדרך מינית. רק גברים יכולים להיות נשאים שלה, ואין גבר היכול לחלות בה (במילים אחרות, נדרש מגע מיני בין גבר נשא לאשה על מנת שהמחלה תפרוץ אצל האשה, אף על פי שישנו מקרה בודד של גבר בהריון, שהיה בעצם אישה שעברה ניתוח לשינוי המין שנכנס להריון בזמן הניתוח). המחלה נמשכת כ-9 חודשים וסתיימת במכה קשה: כאבים, דימום, צריחות והפרשת תינוק ( או תינוקות- נדיר) מאיבר המין הנשי. המחלה מועברת בעזרת חיידק בשם זרעון(תא זרע, במקורות אחרים), החי בשפיכה הגברית הקרויה על שמו: נוזל הזרע.

[עריכה] תסמינים

Angry girl-6389
תוצאות המחלה, כפי שהן מופיעות בתמונת הפרופיל בפייסבוק של נשים רבות

המחלה נמשכת, כאמור, כ-9 חודשים והולכת ומתפתחת עם הזמן. ניתן להבחין בכך שאישה חולה בהריון רק אחרי החודש הראשון למחלה. כידוע, אישה בהריון לא מקבלת מחזור חודשי. עבור נשים רבות הפסקת המחזור משמשת כתסמין ראשון למחלה. הסיום של המחלה, הכואב ביותר נקרא "לידה". בימנו רב החולות מעדיפות לסיים את מחלתם בנוכחות רופא גניקולוג. תסמינים נפוצים ביותר:

  1. בחילות והקאות
  2. סחרחרות וכאבי ראש ( במידה ויש להן כזה)
  3. כובד נשימה וירידה ביכולת הספורטיבית
  4. השמנה
  5. בעיות בשמירה על שווי משקל (כתוצאה מהשמנה)
  6. התעלפויות (נדיר)
  7. ירידה בכמות הסידן בעצמות
  8. רעב

[עריכה] טיפול

נכון להיום הטיפול היחיד במחלה (מלבד המתנה של 9 חודשים) הוא ניתוח בשם "הפלה". הפלה נחשבת לטיפול יעיל ביותר בהריון, אך לא בכל שלב של המחלה ניתן לנקוט בו,למעשה, כבר בחודש הרביעי להריון, כבר אין דרך לתקן את הנזק ע"י הפלה.

הדרך הקלה ביותר בשביל אישה להמנע מהריון, היא לא לקיים יחסי מין, אך זה לא תמיד אפשרי. ישנם, בנוסף לכך אמצעי מניעה רבים, הנועדו להגן על האישה מפני הווירוס החי בכל גבר. דוגמאות לאמצעי מניעה:

  1. סקס אנלי ואורלי
  2. קונדום או סתם שקית אוכל
  3. שמירה על בתולין
  4. נוזל קוטל זרע
  5. סקס חד מיני
  6. "ספירלה" וכדורים וורודים עם סמיילי
  7. שמירה על לוח זמני יחסי מין (לא בכל רגע אישה יכולה לחלות בהריון)
  8. שימוש בוויברטור במקום גבר (לא מומלץ כי עשוי מגרבילים)
  9. שטיפה מרובה בקולה או סודה לשתיה לאחר היחסים
  10. מינון גבוהה מדי של מתמטיקה
  11. חצ'קונים על הפנים, משקפיים ענקיות וסנדלים עם גרביים.

[עריכה] סכנות

המחלה, למרות הטיפול היקר ותסמינים הכבדים, לא נחשבת למחלה קשה במיוחד, והתרבות האנושית אומרת שכל אישה (פרט לזונות, רקדניות בלט ושחקניות פורנו) צריכה לעבור אותה לפחות פעם לחיים. המוות כתוצאה מהמחלה הוא די נדיר, אך קיימים מקרים ידועים בהם אישה נשארת חולה לכל החיים בגלל הנזק של הריון. בנוסף, קיים נזק לטווח ארוך - גוף האישה מתחיל לאבד את צורתו המקורית והופך ליותר עגול באזור האגן והבטן. סכנה נוספת היא הלוואי, התינוק, שגורם צרות רבות, גם לאחר המחלה. הוא משתולל ועושה שטויות. ממש אהוד אולמרט קטן. בסוף המחלה מגיעה חסידה עם תינוק, כדי למרר לאישה ולגבר שהדביק אותה במחלה את החיים.

הבהרה: המידע באיןציקלופדיה אינו מהווה ייעוץ רפואי.

כלים אישיים