וודג'י

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

ווג'י, הוא פעולה מאוד לא נעימה (בעיקר לבנים), הכוללת (מנקודת המבט של המבצע) עמידה מאחורי הקורבן המיועד, ושליפת התחתוניו מתוך המכנסיו, תוך כדי משיכה חזקה למעלה. לפעמים, שמים את התחתונים (במידה והם נמתחים מספיק) על ראשו של הקורבן, אך בדרך כלל כשמנסים את זה התחתונים נקרעים. כאשר התחתונים נקרעים, (בין אם זה היה בכוונת תחילה או בטעות) וישנה חתיכת בד בידו של מבצע הווג'י, ישנם כאלה שיעדיפו להראות את ה"פרס" שלהם ברבים (בדרך כלל אלה יהיו הערסים, שיש להם מנת משכל נמוכה יותר משל קליפת בננה בת 5 חודשים. וריח גרוע ביותר.), או פשוט ישימו את זה במקום ציבורי (לדוגמא: יתלו את התחתונים הקרועים על התורן במקום הדגל). הדבר נעשה לרוב רק לחנונים, או לילדים קטנים שקל לערסים ובריונים להיטפל אליהם.

[עריכה] למה לעשות למישהו ווג'י?

אם אתה גדול ממנו, חזק ממנו, הרבה יותר טיפש ממנו ויודע שאין שום דרך שהוא יוכל להחזיר לך, הסיבה ברורה מאליה.

[עריכה] טכניקות שונות של ווג'י

  • וודג'י קלאסי-עדיף רק כאשר התחתונים טיפה מבצבצים. התקרבות שקטה ומהירה, ומשיכה עם כל הכוח. זאת השיטה הכי אפקטיבית והכי פופולרית של ווג'י.
  • וודג'י גרירה- ווריאציה מתקדמת של הוודג'י הקלאסי. מיועדת לאלו שממש ממש רוצים להכאיב. שיטה זו קליטה מאוד, וגם מאוד מומלצת. לאחר תפיסת את התחתונים, מתבצעת משיכה, אבל בזהירות! לא עד הסוף! כעת גרור את קורבנך בהנאה ממקום למקום. מיועד רק לאנשים בעלי כוח פיזי, ועדיף שהקורבן שלהם הוא ילד קטן וחלש, שלא ינסה או לא יצליח להתנגד או שהתנגדותו לא תהיה ממש משמעותית.
  • וודג'י הבושה-אם במקרה שמתם לב לתחתונים מאוד מאוד מצחיקים\מוזרים\סתם נראים מגעיל, אל תשמרו את כל הכיף לעצמכם, שתפו את שאר העולם במה שגיליתם. לאחר שמשכתם את התחתון מחוץ למכנס והחזקתם בו באחיזה טובה, תורידו טיפה גם את המכנסיים של קורבנכם, בתקווה שהם ייפלו ויחשפו את בושתו ברבים.
  • וודג'י חריף-משוך בכול הכוח והכנס רוטב חריף!
  • וודג'י אטומי משיכה חזקה של התחתונים עד לראשו של החנון
  • וודג'י באנג'י- למשוך את תחתוניו של הקורבן ולתלות אותו מהתחתונים לדברים כמו מתלים לוקרים...
  • וודג'י קדמי- עוד ווריאציה של וודג'י קלאסי, רק מחלקם הקדמי של התחתונים.
  • וודג'י תלוי- הכלאה של וודג'י באנג'י וודג'י גרירה. זוהי אסכולה חדשה יחסית בתחום, ומתבצעת על ידי מתקדמים בלבד.

קודם כל, עליך להיות בעל כוח פיזי רב ו\או למצוא קורבן בעל משקל נמוך. כעת הרם את קורבנך באוויר והשווץ בו לפני חבריך. הזהר! במידה והינך מתחיל בלבד, אל תנסה את השיטה הזו! במקרה של קריעת התחתונים עלולה להחשף התוצאה.

  • וודג'י תעופה- עוד ווריאציה לוודג'י קלאסי אך בוודג'י תעופה אתה מעיף את הקורבן לאחר שתפסת את תחתוניו אך אזהרה: עליך ללמוד לבצע וודג'י קלאסי ולהיות ערס דפוק כמו נעל רקובה חכם בביצוע המעשה.
*וודג'י חוף- בוודג'י חוף אתה עושה אותו דבר כמו בוודג'י קלאסי, רק לפני הוודג'י שם חול בתחתוניו של הקורבן ורק אחר כך הוודג'י.
  • וודג'י קר- אותו הדבר כמו בוודג'י חוף, רק שבמקום חול קרח.
  • וודג'י בעיטה- וודג'י קלאסי אך לפני הוודג'י לבעוט ב*@#%&¿ ורק אחר כך לבצע את הוודג'י.
Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא וודג'י. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.

וודגי מלחמה-עושים מלחמה עד שאחד מהאנשים עושה לשני וודגי והוא מנצח המלחמה והשני חייל שלו למשך יום(קורא הרוב אצל אחים)

כלים אישיים