וודקה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Ronaldinio הערה:ערך זה עוסק בנושא מגעיל ודוחה! מגעיל! זה מה שהערך הזה!

לידיעתכם, לא תוכלו

  • לאכול,
  • לשתות,
  • לישון,
  • להתאהב,
  • לעצום עיניים,
  • לנשום,

בתוך 24 שעות מקריאתו.

כמו כן, מומלץ לקחת כדור נגד בחילות במינון כפול לפני קריאתו.

אם אתם מקיאים, תפנו לאלוהים. ממש לא מומלץ לקרוא את הערך. תעברו לערך אחר אם אתם רוצים להישאר בחיים.

Hammer and sickle
אזהרה: קומוניסטים!

דף זה עלול להיות תחת שליטה של ה-KGB ו/או ולדימיר פוטין, ולדימיר לנין, קארל מארקס, סטאלין, לובה ודיזי.

"הידעת? חברת מקורות מייצרת 60% מכל הוודקה בישראל"
~ מקורות על וודקה

וודקה הינה משקה אלכוהולי שכנראה גם ממכר טיפה. המשקה הומצא ברוסיה בימי השלטון של סטאלין על ידי הקג"ב על מנת לשכר במהירות אסירים ביטחוניים ורופאים יהודיים. משמש כטעם ה26 של החטיף הממכר פרינגלס לאחר אורגינל גפילטע פיש גרביל מים פשטידע דינוזאור אלכוהול מלבי שניצל שווארמה ג'חנון חומוס חומוס צ'יפס חומוס צ'יפס סלט מורה לתנ"ך לוף מריחואנה פטל קפה קבב לאפה נקניקיה דיאט גרביל פול וזיווה. המשקה שקוף ודומה במראהו למים ולכן תלמידים רבים נוהגים לשמור אותו בבקבוקי מים מינרלים ולהביא לטיולים שנתיים כדי לתפוס ראש ולהשכיב בנות בלי שזה יחשב כאונס.

[עריכה] סוגים

כיום האיחוד האלכוהוליסטי האמרקרוסי קבע כי יש 3 סוגים שונים של וודקה מבחינת איכות:

  1. הוודקה הזולה:וודקה מתוצרת ארצות ללא הגיון בוודקה למעט שתייתה,לרוב ישראל.
  2. הוודקה הרגילה:אלו בד"כ משאירים טעם לוואי בפה,לרוב של חיקוי זול של וודקה הידועה כוודקה סינטתית המיוצרת בכדי לתדלק אסטרונאוטים סובייטים.
  3. הוודקה הממותגת:לרוב אלו מיוצרות ע"י מדינות בעלות ידע רב בוודקה:סין,,סעודיה,תימן,אירן,לוב ומצרים.
  4. קגלוביץ':וודקה שהומצאה במדור השביעי של הגהנום על ידי השטן בכבודו ובעצמו, מטרתה היחידה היא לגרום לגל התאבדויות על פני כדור הארץ מה שיוביל לפתיחת ליין מסיבות חדש בגהנום.
  5. וודקה למטרת אניסות : וודקה שהתחילה להימכר במאה ה12 לפנה"ס ברוסיה כאשר הרוסים אהבו לאנוס הרבה כיום היא פחות פופולרית ברוסיה ויותר פופולרית בסין (לכן יש הרבה סינים בעולם)

[עריכה] ההיסטוריה של הוודקה

ב 630 לספירה התגלה אללה למוחמד ואמר לו שהוא הנביא שלו מוחמד איבד את עשתונותיו וקפץ מין החלון ומחת על היפופותם קולו של ההיפופוטם הגוסס הזקיר לו איזה קול ששמע פעם ואז הוא ניזכר היה זה קולו של גוי מימוצא סקנדינבי מוחמד הלך לבית שלו ושאל אותו למה הוא השמיע קול של היפופותם גוסס הגוי השיב לו כי זה היה ביגלל"משקה הכופרים"מוחמד שאל אותו עם הוא יכול לישתות מימשקה הכופרים והגוי נתן לו בולבול של קרנף מוחמד אכל את זה ואמר לו שאין שם מה לשתות הגוי שבר לו בקבוק וודקה על הראש וכך נוצרה הוודקה

[עריכה] אופן הכנה

Attention niels epting 01 אזהרה!
איןציקלופדיה אינה אחראית לכל נזק שיגרם לכל אדם או חיה עקב שימוש במשקה זה לכל צורך שהוא.

ערן רוקד

את המשקה ניתן להכין בשתי דרכים: אחת מהן היא סחיטה של הרבה הרבה זיעת רוסים (כמו שהארק מיוצר מזיעת תימנים). הדרך השנייה היא לשים רעלים מסוגים שונים ואז להוסיף קצת זיעת רוסים לשיבוש הטעם הסיבה שמי ששותה הרבה וודקה ומקיא היא כי בגוף יש חיידקים מיוחדים שסופגים רעלים הוודקה כול כך רעילה שהחיידקים מתפוצצים ואז הוודקה נידחת ויוצאת החוצה יחד עם עוד זיעת רוסים

רוסים בלבד יכולים לשתות את המשקה נקי בלי כלום מכיוון שפיתחו חוסן כלשהו בקיבתם כאשר מיום היוולדתם משקים אותם אך ורק בוודקה כאשר הם שותים את זה כמו מים ויש הטוענים שאף הם לא שותים מים בכלל.

זהו משקה די נפוץ בישראל למרות שאמורים למכור אותו רק לאנשים מעל גיל 18, אך בארץ כמו בארץ, אף אחד לא שם על החוק(כל הכבוד!). בתקופה האחרונה התרבו המקרים של בני נוער השותים וודקה. כתוצאה מכך ניתן לראות (בעיקר בסופי שבוע) עשרות נערים ונערות שיכורים כביום היוולדם מתגלגלים על הכביש, מקיאים על עצמם וממלמלים פסוקים לא ברורים מהקוראן. חוקרים טוענים שתופעה זו נגרמת כתוצאה מהרצון של הערסים להוכיח לרוסים שגם הם יכולים לשתות וודקה ולהשתכר כמיטב המסורת הרוסית. כמו כן יש לציין את השפעתה החיובית של הוודקה על סטטיסטיקת הדקירות השבועית. יתר על כן, הוודקה גורמת לתיגרות רחוב וקטטות שיכורים אלימות אשר מספקות בידור לתושבים בערים בהן אין מועדון ראוי לשמו אשר בו ניתן לצפות באותם הדברים ממש, אך בתשלום.

[עריכה] הוודקה בספרות

הוודקה הינו מרכיב משמעותי בספרים רבים.בין הספרים ניתן למנות את סדרת "הארי פוטר","מייפל סטורי".בין היתר הוודקה העשירה להרבה סופרים רוסים את הדמיון,בשל העובדה כי הוודקה מעניקה לזמן קצר את האפשרות לדמיין בלי סוף.מה שנתן השראה ליצירותיהם הספרותיות. בין אלו אשר השתמשו בוודקה למטרות ספרותיות נמנים אלו:מאו צא טונג:הספר האדום,יוסי סטלין:המספרה האדומה,לנין:הניצחון על כדה"א,צ'אק נוריס:התנ"ך.

[עריכה] ערכים לא ממש קשורים

כלים אישיים