ויטמין A

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

ויטמין A, הוא ויטמין שמעורר את הטסטסטורון בגוף של בני האדם , ומעורר את החשק המיני . לאחר שבולעים יותר מדי כדורי טשטשת , אפשר לקבל יותר מדי ויטמין A ואז אתה תרצה לזיין כל דבר , ותוכל לזיין כל דבר בטווח חמש מאות מטרים , תוך פחות מעשר שניות .
אם בלעת ויטמין A , סביר להניח שתוכל לראות הכל בלילה , כמו החתול . אבל הבעיה היא , שהחתול לא יכול לשכב בלילה , אבל מי שבולע כמויות אדירות של ויטמין A , שנמצא בשפיך \ קטשופ \ אורז ובעוד מלא דברים אחרים , מתחיל לראות בלילה , לשכב בלילה , להיות עיוור צבעים ביום אבל עדיין לראות ולשכב אם מי שהוא רוצה .
אבל ויטמין A באמת עשוי מכוהל , כוהל הוא בעצם אלכוהול שהורידו לו את האותיות אלו , וזה מה שיצא . אבל הכוהל הזה שהורידו לו את האותיות אלו , הוא לא משכר , אלא משכר וגם מסמם . בגלל שלכוהל בדרך כלל מוסיפים מריחואנה , גראס , אצטון וגז בישול , ולכן זה גם גורם לך להיות דליק בהחלט . אבל ויטמין A זה עדיין גורם לך להיות בריא , כי זה טעים .

[עריכה] ויטמין A והגרבילים

ויטמין A לא מסתדר טוב אם מערכת העיכול ומערכת החיסון של הגרבילים . זה נותן להם שני דברים , הדבר הראשון הוא גזים , והדבר השני הוא כוחות על . הגזים גורמים להם לחרבן מלפפונים ליד אנשים , וכוחות העל גורמים להם להרוג כל מה שהם רואים , חוץ מארנבי פסחא , פינגווינים מערביים , פינגווינים מזרחיים , פינגווינים צפוניים , פינגווינים דרומיים , פינגווינים שמגיעים מהמזרח הממש רחוק , פינגווינים קומוניסטים , פינגווינים ערבים , פינגווינים צרפתים , פינגווינים מרוקאים , פינגווינים סינים , פינגווינים יפנים , פינגווינים איראנים , פינגווינים עיראקים , פטריות מייפל , חלזונות מייפל , חזירי מייפל , ילדי מייפל , כל מי שמשחק מייפל סטורי , טרוריסטים , אנשים שאוהבים לאכול חומוס , אנשים שאוהבים לאכול טחינה וזהו .
אבל ויטמין A נותן גם לגרבילים גזים נוראיים , יש לזה ריח של חרא מתובל אם פפריקה וקצת שמן דגים ואז להוסיף לזה מלפפונים , ולפעמים יש לזה ריח של שפיך של הומואים , בגלל שזה ויטמין A ועשירית מזה זה שפיך , והחומרים שנמצאים בבטן של הגרבילים משכפלים דברים ולכן השפיך , הקטשופ , הוודקה , הוויסקי , וכל החרא שנמצא בזה ממשיך להשתכפל ולהשתכפל ולהשתכפל , עד שזה נראה כאילו הגרביל בהריון , ואז מתפוצצת לו הבטן והוא מת .

[עריכה] ויטמין A והפינגווינים המזרחיים

כאשר פינגווין מזרחי בולע כדור של ויטמין A , או אוכל יותר מדי דברים שיש בהם ויטמין A , הוא יכול לחטוף התקף לב או שבץ , ויכולים לקרות לו עוד כמה דברים מוזרים שנדבר עליהם בהמשך כדי שאם אתם במקרה פינגווינים מזרחיים , אז תשתדלו לבצע את הדברים האלה .
במקרה שפינגווין מזרחי בולע ויטמין A , הוא יכול לחטוף שבץ ולהתחיל לעשות מלא תשבצים או לעשות אולי סודוקו כל הזמן , מכוון ששבץ זה סוג של מחלה שגורמת לך לקנות יותר מדי תשבצים ולעשות אותם , ואז אתה קונה עוד ועוד ועוד ועוד ועוד , ואז נגמר לך הכסף , ואתה מת .

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא ויטמין A. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים