וירוס להורדה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

וירוס להורדה הוא שם של לינק באינטרנט שמטרתו הוא לתקן לכם את המחשב. בעיקרון מה שהוא עושה - הוא מוביל אתכם להתקשר לטכנאי קרוב ולמסור לו הודעה שהמחשב שלך לא עובד. כוס .. מים !!

[עריכה] אז איך עושים את זה

כותבים בשמוגל (shmoogle)"וירוס להורדה ישירה"... לאחר שוידאתם שהטוקבקים מצביעים על "עובד פיקס. הטכנאי בדרך" ועל "אל תורידו! זה וירוס!" ועל מישהו שמשיב לו: "חסר חיים" סימן שהלינק שבור ושקראתם לזגג, אבל ברור שהוא כשיר ומוכן להורדה. לאחר תהליך ההורדה שיוסבר בהמשך ודאו שהוירוס עובד - איך?

1. אמא (כל מה שמעניין אותה זה הסדרות שלה בערוץ ויוה)מתחילה להילחץ ולקרוא לאבא.

2. האבא שלא מבין במחשבים אבל בכל זאת *קנה* תואר במדעי המחשב ב=eBay מרתק את הילד ושולח אותו לפנימייה צבאית ביקנעם.

3. לאחר שהאבא והאמא מתלבטים מה לעשות הם אומרים שהם יקראו לשכן שלא באמת מבין במחשבים.

4. לאחר שגילו שהוא בחופשה הם קוראים לטכנאי שלמרות שהוא קנה את התואר שלו "יש לו תור עמוס".

5. אבא חוזר לעבודה במטוס לאחר שהאמא הפולנייה הזעיקה אותו ממנחת ספיר ליד ים המלח.

6. האמא מתחילה לסדר את המחשב בעצמה - מנסה לבעוט בכונן, לעשות הפעל מחדש, לנתק טוסטר מקרר טלוויזיה ומכונת קפה 30 שניות ואז מדליקה, מורידה את השאלטר של הבניין ומעלה מחדש .. עד שמגיע הטכנאי.

[עריכה] כשהטכנאי מגיע הביתה... (משחק אותה מבין במחשבים)

הטכנאי:מה הורדתם שגרם לוירוס? אתה עונה: תגלה אתה, אתה זה שחש את עצמו ועושה כסף מלהגיד לכבות את המחשב ולהדליק שוב. הטכנאי: אז למה אני פה? אתה עונה: הייתי קצת בודד. זה לא חלק מה 8000$ נטו לחפירה שאתה מקבל ? הטכנאי: כמה כונן קשיח יש לך? אתה עונה: אעההה.. 80 דונם. הטכנאי: אוקיי. צריך לפרמט את הדיסק הקשיח שנמצא בכונן D ולהחליף את המעבד SD400 ל-EH90. נפצל את הכוננים, להכניס סיביות ושורות קוד ולהכניס חומת אש. להכניס מערכת הפעלה היי-ירוחם 9 ולהכניס כתובת IP וגם לנקות את ההארד דיסק מתולעים, נוציא בדיפרג את הקבצים! נראה לי ש.. אתה עונה: אתה יודע בכלל מה זה? הטכנאי: זה בערך מה שאני מקבל ליום? אתה עונה: פלגמט... אתה במקרה עושה ימי הולדת וסטנד-אפים ? הטכנאי: אני יכול לקנות תואר בזה, כמו שעכשיו אני עובד על כולם שיש לי תואר ראשון ושני במדעי המחשב והייתי הכי חתיך בכיתה למרות שהייתי חננת אייפדים. אתה זורק אותו מכאן וקורא לשכן מלמעלה. נכון שהוא רק הטכנאי בערוץ 2, אבל לפחות הוא לא לוקח 8000$ נטו לחפירה...

[עריכה] תהליך ההורדה

חלון 1: לחץ על דאון לואד לאחר 60 שניות של המתנה כי לא עשית פרימיום בשרת הגנבים שאתה עושה להם טובה שאתה מוריד משם. סגור את 200 הפרסומות שאומרות שג'קי מהאח הגדול נישק את בר רפאלי ומראים לך תימנייה שזכתה ב-LCD. חלון 2: לאחר חילוץ הקבצים לחץ על ההתקנה. בהודעה של האנטי וירוס שאומר: "וירוס זה יכול לסכן לך את המחשב, מפרסם - לא ידוע .. האם ברצונך להפעיל את התוכנה?" לחצו על "עזוב אותי". חלון 3: לאחר שעשית: Next, I Acpet, Next, Next, ועכשיו אתה מאשר את זה שאתה מגדיר את שמוגל לחיפוש הבית שלך, סמן V על: "אייקון בשולחן העבודה", "הפעל את הקובץ לאחר ההתקנה", "אני חותם על הסכם שבו אני מתחייב לפנות רק לטכנאי לא מוסמך כי אחרת אין טעם לערך זה". ההרצה: אם הרצת את הקובץ וזה מפעיל את הצ'קלקה שהאמא הפולנייה התקינה לך בראש, אז עובד ותגיד יאללה ביי לתמונות המביכות במסיבת בריכה של חברה שלך ששכחת לגבות על דיסק און קי.

אם בסה"כ מופיעה פרסומת משרת רוסי שמתארת משחק מלחמה של חנונים חסרי חיים אז אתה חתיכת פראייר שלא מבין במחשבים וחסכת את השמדת התמונות המביכות שלך במסיבת בריכה במקלחות שמזל שלא גיבת על דיסק און קי.

[עריכה] אנשים שצפו בערך זה הסתכלו גם ב:

טכנאיי מחשבים, שמוגל, הבנה במחשבים, הבנה במחשבים עלאק, הבנה במחשבים רק כי אתה רוצה להרשים בחורות אבל תכלס זה רק מרחיק אותם ממך וסוגר לך דייט עם סטודנטית מהטכניון שאוי ואבוי יש לה חברות גם. הזהר את חבריך !

הערה:

שמתם לב לערך למה? הלא מצחיק בכלל.. ? אם הרגשתם בהבדל היכנסו להגרלה שבכלל לא קיימת ואולי תוגרלו לעלות על בנדנה וג'חנון ולהיות התימנייה באה שזוכה ב-LCD עלאק. הכינו את הקולולו !

כלים אישיים