זין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adult neon אזהרה!
ערך זה מכיל תכנים ואולי אפילו טחינות אירוטיות. לכו לעשות שיעורים!

Kids
אזהרה!

התוכן בערך "זין" לא מתאים לילדים!
ילדים יקרים, אנא הפסיקו לעשות ביד והסתירו את עיניכם. אין לצעוק בזמן הקריאה קולות כמו: אוואוואווו, זה עוושה לי את זה, אהאה יווותר חזק!

"על הזין שלי!"
~ ערס על הזין שלו
"זין געזינט!"
~ חוה אלברשטיין על אלבומה האחרון לעמעלע

זין - האיבר החשוב והתמוה ביותר בגוף הגבר או הקוקסינל (לפני ניתוח!), נראה בדרך כלל כצינור דמוי מעי דק היוצא מהמפשעה. איבר זה מאפיין את המין הגברי ומייחד אותו. הזין מהווה את ההבדל העיקרי בין גבר לאישה. לזין זוג תפקידים חשובים ביותר- הן בגוף והן בנפש.

040114 203555-66 תמונה של זין ענק
הצביעו זין

[עריכה] תפקידיו של הזין לאורך התבגרות הזכר

התפקיד הראשון והברור ביותר מתגלה על ידי הילד כבר ביום הראשון לחייו. תפקיד זה הינו, כמובן, הפרשת שתנן, מים ומלחים מיותרים מהגוף. ללא האיבר המיוחד הזה, ניתן כמובן לעשות את אותה הפעולה- אך היא דורשת הרבה יותר מאמצים. לאחר התפתחות של כשנה וחצי, הילד לומד פעולה חשובה, המהווה את ההבדל העיקרי בין גבר לאישה- הילד לומד להשתין בעמידה(ע"ע פמיניזם).

לפי תאורייתו של זיגמונד פרויד, אשר נהג לעשן בקביעות מריחואנה, הגיל בו הילד מגלה לראשונה את תפקידו השני של איברו, הוא בתקופה הפאלית(זו שבאה אחרי התקופה האנאלית). הילד, לפתע מגלה שאיברו הראשי שונה בהרבה מכל איבריו האחרים, ושאיבר מיוחד זה, הינו מגיב 'מעט' אחרת למגע. הוריו של הפעוט מלמדים אותו לא לגעת באיברו, אך כל נסיונות להפסקת מגע באיבר זה הינם אבודים-מראש, כפי שנראה לאורך התבגרותו של הפעוט. הילד לומד במשך התקופה הפאלית שהזין שלו, הנו אחד האיברים החשובים ביותר בגופו. ע"י המדענים נרשמו מקרים לא מעטים, שתקופת הפאליות אצלהם לא עוברת בעת בגרות, אלא נמשכת לכל אורך חייהם(ע"ע גירבוץ).

התקופה הגנטלית פותחת לילד את תועלתו של הזין בתפקיד המעט אחר שלו; הילד המתבגר מבין איך לנצל את הכוח האדיר שיש בידיו לשם הפקת הנאה. המתבגר מגלה את הקשר בין תמונות של בחורות שהוא מוצא במגירה של אחיו הגדול, לבין גודל איברו. הוא מתחיל בניסויים רבים שמטרתם ללמוד להשתמש באיברו כהלכה. חלק גדול מהילדים בתקופה זו מודדים את איבריהם בסרגל, חלק בודקים את התגובה לסבון נוזלי, וחלק בודקים את הקלטות שההורים שלהם מחביאים בארון.

כאשר הנער מגיע לגיל בגרות, שבו הוא כבר נוהג לשתות קפה, הוא משתמש בזין כדי לטחון את פולי הקפה (ע"ע סקס).

[עריכה] האם הגודל הוא זה שקובע?

אחת השאלות החשובות ביותר בהיסטוריה האנושית היא :"האם גודל קובע". יש הטוענות שאיבר קטן מדי לא מספק אותן, ויש האומרות שאיבר גדול מדי מכאיב להן. קיימים ניסויים שמנסים למצוא את הגודל האופטימלי, אך לצערנו ניסויים אלו נעשים על ידי אנשים פרטיים, שלא מוכנים למסור מידע על ניסוייהם.

לאחרונה רווחת דעה על כך שדווקא העובי ולא האורך הוא הקובע. חשוב לזכור שלמי שיש את הזין הכי גדול זוכה בשיא גינס וחבורה של פקאצות שרוצות רק לעשות איתו יחסי מין( מה שקורה לנשים עם חזה גדול שמסביבה הולכים אנשים על לשון בחוץ ופה פתוח). כיום לדורית( התאומה של אוסמה בן לאדן) שאורכו גדול מאורכה של יבשת אמריקה כולה( הדרומית והצפונית יחד) ורוחבו מגיע לרוחבו של מדינת רוסיה. חשוב לציין שדורית מסתובבת עם ערסיות שרק רוצות לגעת באיבר מינה. המסקנה: ברוב המקרים הגודל כן קובע בנוגע לזין.

[עריכה] מדידה

דבר חשוב לחקר הזין הוא מדידתו. לרב מודדים את האורך, אך כמובן שניתן למדוד גם עובי.

מדידת האורך:

  • המדידה נעשת במצב רפוי, אותה ניתן לעשות עם סרגל רגיל. יש להתחיל למדוד מהמקום בו מתחיל הזין, אך אין להחשיב את הביצים.

מדידת העובי:

  • מדידת העובי היא קצת יותר מסובכת ודורשת ידע נרחב בגיאומטריה. ראשית יש למדוד את היקפו של הזין, את זאת ניתן לבצע זאת על ידי סרט מדידה פשוט. את התוצאה יש להציב בנוסחא הנ"ל:

2r \times \pi=P

שבה P הוא היקף הזין(הנמדד) וr הוא הרדיוס המבוקש. את שטח החתך של הזין ניתן לחשב לפי הנוסחא:

\pi \times r^2= S

כאשר r הוא הרדיוס שחישבנו מקודם וS הוא שטח החתך.

כלים אישיים