חד הקרן הוורודה הבלתי נראית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית היא האלה של העולם שלנו. צבעה הוא ורוד והיא בלתי נראית ויש לה קרן אחת על המצח. חד הקרן הוורודה הינה יצור אצילי, ויש האומרים שהיא תיצור קשר אך ורק עם הגיי העליון, או בשמו הנוסף הסופר גיי, ורק לאחר שיבחר מתוך אלפי המתמודדים לתואר.

[עריכה] בריאת העולם

Pinkunicorn

תמונה של חד הקרן וורודה בלתי נראית שממש לא הוכנה בפוטושופ אם זה מה שאתם חושבים

את העולם בראה חד הקרן בעזרת גלי אלפא בלתי נראים שהפכו דברים לאנשים ועצים ולכל דבר שחי.
המקור לצבעים שלה הם העובדה שהיא טובלת כל יום בבריכת סוכר שמביאה שלום ברחבי העולם והופכת רע לטוב .
מאמיניה ההדוקים ביותר של חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית טוענים שאף אחד לא ראה אותה כי היא בלתי נראית אבל יש כאלו שראו אותה כי היא וורודה.
הפרדוקס של הראייה של חד הקרן העסיק פילוסופים רבים אך לבסוף, הפילוסופית כריסטין גילתה את הפתרון על ידי המשפט המפורסם שלה :"עוף זה ציפור ופרה זו חייה". בנוסף ד"ר פרופסור למדעי ביצים קשות הגברת בולולו הייזהאוור חשפה את תגלית חייה בתוכנית החדשות המדוייקת בעולם "ארץ נהדרת" בה אמרה "בבון זה קוף".

[עריכה] מקום מגוריה של חדת הקרן

אף אחד לא יודע היכן מתגוררת חדת הקרן, מלבד מסדר הגייז העליונים של העבר (בעקבות כך שהם היחידים שיכלו לתקשר איתה, וחלק מהקדושים גם יכלו לראות אותה). אנשים טוענים שהם ראו אותה אצלם בבית מתקלחת או מרגלת אחרי השכנים מהחלון של הבית שלהם או גונבת להם את הטלוויזיה, אך כל אלה הם שטויות. חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית לא זקוקה למקלחת, חלון או טלוויזיה, ולמעשה אפילו לא נצנצים, מכיוון שהיא על טבעית, ועל כן מתקיימת בכל מקום ובכל זמן, אך בעיקר בגן העדן. שם עומדים על המשמר קומנדו של פלמינגו וורודים, בעלי יכולות יוצאות דופן. כך תיאר הסופר גיי הנוכחי, ששמו אור השמש העולה, את הפלמינגו השומרים של גן העדן בכתביו לעולם שמתחת: "הם מדהימים! והם כל כך חכמים אין לך מושג!!!תנסה אתה לעמוד ככה על רגל אחת כל החיים שלך,אתה יודע כמה כח סיבולת זה?!?!?!?!"

[עריכה] טקס בחירת הסופר גיי(הגיי העליון)

פעם באלף שנים בוחרת חד הקרן הוורודה הבלתי נראית את ההומו הראוי מכל, להיות עוזרה הנאמן בהפצת אבקת החדקרניים. בגן העדן אוספת חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית את כל היועצים שלה, אלוהים, מפלצת הספגטי המעופפת, גרביל, הפלמינגו הזקן והאלוהי, מוכר צמר גפן מתוק מהסופרלנד ואת צבעי הקשת, בארמונה שעשוי מסרטים וורודים, נצנצים, בובות האלו קיטי, והראש של ג'סטין ביבר, ונמצא על שפת בריכת הסוכר.
היועצים שלה בוחרים את הגיי הראוי מכל מהרשימה של סנטה קלאוס בזמן שחד הקרן הוורודה הבלתי נראית טובלת בבריכת הסוכר, ומפליצה קשת. לאחר שהפלמינגו הזקן והאלוהי מודיע לחד הקרן מה הן האפשרויות שלה לבחירת הגיי העליון היא שותה את כל בריכת הסוכר ונכנסת לטרנס של 7 ימים. מטרתו היא לתקשר עם היקום על מנת לבחור בגיי הנכון. תופעת לוואי של תהליך זה הוא יצירת יקום מקביל, מצעד גאווה, וסוכריות טופי. (באחד המקרים, והוא יחיד ונקווה שלא יחזור לעולם,כתוצאה מהפרעה קוסמית לא ברורה, ואנחנו בכלל לא חושדים באלוהים שתמיד רצה לתפוס את מקומה העליון של חד הקרן, התווסף מעט מלח לבריכת הסוכר, ונוצר ג'סטין ביבר.)
לאחר שניבחר עובר הסופר גיי מסע קליל ונחמד בחנויות אופנה, מספרות, ומכוני יופי, ולבסוף חדת הקרן נושקת לו והוא מקבל כוחות דומים לשלה. מאותו יום והילך הוא יכול להפוך לחד קרן ורוד, אך ניראה, להפליץ קשת ולרחף בין פרחים ולפזר אבקת חדקרניים. בנוסף הוא יכול לבוא לבקר בגן העדן בכל זמן שירצה. הפלמינגו הקסומים מחכים לבואו מכיוון שכל עוד הוא בגן עדן הפלמינגו הופכים לחדי קרן ולא צריכים לשמור על שעריו של גן העדן.

[עריכה] גייז עליונים מהעבר

  • קיין - אות קיין למעשה היה מתנת חדת הקרן.
  • אברם - אלוהים לקח אותו לצד שלו בכך ששינה את שמו לאברהם ובלבל את חדת הקרן.
  • דוד ויהונתן - הם היו היחידים בהיסטוריה להם אפשרה חדת הקרן לחלוק בתואר, אך אלוהים רצח את יהונתן, ודוד איבד את אמונתו, ולאחר מכן היו 2000 שנה ללא גיי עליון.
  • אלטון ג'ון - מאז 1984.
  • ליידי גאגא - לאחר שאלטון פרש, ליידי גאגא, שנחשבת בתרבויות רבות לאמא של חד הקרן הוורודה, ניסתה לתפוס את מקום הסופר גיי, אך לאחר מחשבה של 3 שנים חד הקרן החליטה שאין זה ראוי שאמא תשרת את בתה.
  • Neil Patrick Harris - מאחר שמקום הסופר גיי היה פנוי והוא היה אדיר כתמיד, חדת הקרן לא הייתה צריכה לחשוב הרבה ובחרה בו.
  • אור השמש העולה - הוא הסופר גיי הנוכחי, והוא לקח את התואר מפטריק בכך שחילל את הפלמינגו הזקן והאלוהי, ואמר שאם לא יקבל את התואר, הוא יספר לכולם על מערכת היחסים שלהם.

[עריכה] אויבים

אויבה העיקרי של חד הקרן הוורודה הבלתי נראית הוא אלוהים. במשך השנים ניסה להפיל אותה משלתונה בדרכים רבות ומגוונות, כגון: צחלפת עציצים, הריון, המצאת הגלגל, חוקים הומופובים ככלל והומופוביה בפרט, מחלת הורדת שנועדה להקשות על חדת הקרן לאתר גייז בין סטרייטים, הוופל הכחול ויפן.
לאחר כל ניסיונותיו איבד את כל כוחו וניסה לאכול את האלים האולימפיים, דבר שניגמר בטרגדיה, כמו כל דבר בתרבות ההלניסטית, וכל האלים ואלוהים נעלמו מהעולם. אך אלוהים השאיר אחריו אוסף ספרים ומאמיניו ממלאים אחר חוקותיו עד עצם היום הזה, ומאמללים את החיים של אנשים ברי שכל.

[עריכה] השטן

דמות השטן של החקוב"ן הוא הצדף הסגול של האבדון. הצדף הסגול של האבדון הוא תוצאה ישירה של אחד מתחבולותיו של אלוהים( כמו זאת עם היווצרותו של ג'סטין ביבר). כך שבאופן טכני, כמו ג'סטין ביבר, הצדף הסגול של האבדון הוא בנם של אלוהים והחקוב"ן. בתחילה ניסתה חדת הקרן לתת לצדף הסגול בית בגן העדן, אך הצדף התמים לכאורה ניסה להשתלת על בריכת הסוכר של חדת הקרן.
כשראה אותו מתקרב לבריכת הסוכר, הפלמינגו הזקן והאלוהי זעק בקול נורא והניף במטה שלו בפרעות. בריכת הסוכר הפכה לסיר פוייקע, ותחתיו נידלקה אש. הצדף התבשל 13 לילות (במשך היום כיבו את האש, בגלל החשש לחשבון הגז). לאחר 13 לילות נותר רק הסוכר הוורוד. הפלמינגו הזקן והאלוהי התיר לקומנדו הפלמינגו לאכול מן התבשיל, קומנדו הפלמינגו חשבו יחד ונתנו לילדיהם להנות מן המתנה המתוקה. כאשר ילדי הפלמינגו סיימו לאכול, סרט דבק סלוטייפ ענק וסגול הופיע סביבם והדביק אותם יחד והצדף הסגול של האבדון חזר לחיים. הוא ברח לים כשלגופו דבוקים פלמינגו צעירים עם הרבה קסם וברח לים, שם התרבה ויצר את כל החיים במים. החקוב"ן והצדף הסגול של האבדון סתם שונאים זה את זה ולא באמת עושים משהו רע אחד לשני.

[עריכה] 13 ימי השאול

מכיוון שאת הצדף הסגול של האבדון בישלו 13 לילות, חוגגים בגן העדן את 13 הימים בהם חסכו המון המון גז בישול.

[עריכה] חדקרניזם

החדקרניזם היא מחלה שנוצרה לאחר שאלוהים חיבל באבקת החדקרניים של אלטון ג'ון ב1985. המחלה כוללת צמיחת קרניים לזקנות אסיאתיות, חוסר שליטה בפליטת קשתות, השתנה בקשת, פלוץ בריח ורדים(נשים בלבד), ונציזם.

[עריכה] פולחן

פולחן חדת הקרן הוא סודי ביותר, אבל ידוע עליו כמעט הכל.
כל המאמינים לובשים את התלבושות המסורתיות, ומעלים קורבן של סוכריות טופי, ספרי תנ"ך, הברית החדשה וספר הדת שאסור לדבר עליה.
חגיגות ההודיה לחד הקרן הוורודה הבלתי נראית הן הגדולות ביותר, וכל המאמינים עולם לרגל לאזור מגוריו של הגיי העליון. ויחד הם מודים לשמיים על כך שחדת הקרן לא קיבלה מחזור בשנה זו. מכיוון שכשאר קיבלה מחזור חדת הקרן השתוללה והשמידה ערים שלמות בלי לשים לב, כמו העיר פומפיי, שלטענת המדענים נהרסה עקב התפרצות געשית, כשלמעשה זאת הייתה תאונה של יום המחזור.

[עריכה] חיקויים זולים

Blueunicorn

חיקוי עלוב של חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית

לחדת הקרן הוורודה הבלתי נראית יש חיקויים עלובים רבים. ביניהם:

  • אל המשמש - שסתם מעתיק ממנה.
  • חד הקרן הכחול הבלתי נראה - חיקוי זול של ערסים שרצו תשומת לב.
  • בובספוג - אולי לפני התאונה המצערת בדימונה.
  • גרבילים - חיקוי מאוד משכנע של אל אבל שיהיה ברור שזה רק חיקוי. מה זה פה? מה זה כל הגרבילים האלו שעולים עלי. לאאאאא הם אוכלים לי את הפניייייייייםםםםםםםםםםםםם.
  • סימסיטי 4 - משחק מחשב שנותן לך להרגיש איך זה להיות חדת הקרן הוורודה הבלתי נראית, נותן אפשרות לבנות עיר ולהשמיד אותה עם אסונות טבע כמו מטאורים טורנדו ורובוט ענקי.

[עריכה] חיקויים יקרים

יש לחד קרן הוורודה הבלתי נראית המון חיקויים, לא רק זולים אלא גם יקרים שביניהם:

[עריכה] חיקויים ממש אבל ממש ממש ממש יקרים

  • החיקוי הכי שמור והכי סודי של חד הקרן הוורודה הבלתי נראית הוא.. היא.. הם... אנחנו... זה....
  • ארקדי גיידאמק.

אחד המחקים הומואים כי כמו חד קרן גם להם יכולת חדירה וכלי ארוך(אני אומר מניסיון(עם חד קרן, לא עם הומו))

[עריכה] חיי חברה

לחדת הקרן הוורודה הבלתי נראית יש חיי חברה תוססים שביניהם משחקים עם מפלצת הספגטי המעופפת, צפייה בתוכניות ריאליטי ואכילת מק'דונלד'ס, בעיקר לנוח מבני האדם שחופרים לה עמוק בשכל. בנוסף מאחר והיא קיימת גם בעידן המודרני יש לה אייפון 47 מהעתיד, עמוד פייסבוק ו300 מגנים לאייפון שלה, כי היא צריכה להיות הכי מגניבה שיש, בכל רגע נתון כי היא הכי "שוווועעעעעההה!".

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים