חוקי מרפי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

חוקי מרפי, הם חוקים משמעותיים בהיסטוריית האנושות אשר נחקקו על מנת למנוע מבני האדם להיכחד באכזריות על ידי פרוסות לחם מרוחות בחמאה.

[עריכה] על מרפי

מרפי היה תנין אנטיפתי ופדופיל, אשר נולד בסמוך להולדתו של ישו, שכידוע היה ממציא מטקת הפינג-פונג. ישו מכר למרפי את גופו בתמורה לחלקיקי עץ מהגוני משובח, שנדרשו להכנת המצאתו של ישו. מרפי וישו נהגו להסתובב יחדיו ברחבי הארץ, עד אשר מרפי נפטר בטרם עת ממחלת מין קשה שבה נדבק בזמן שהותו באום אל-פאחם, שם התקיים טקס הKKK הראשון. לא ברור לגמרי כיצד זה קרה, אך מומחים משערים כי ניתן להוכיח שנדבק כאשר קיים יחסי מין עם פרעוש מלא חצ'קונים בגיל ההתבגרות.

בהלווית מרפי, שאליה נקרא חתול חביב ושמו בינגו על מנת לקרוא הספד מרגש שכתב ישו על גבי פרוסת לחם, מרח בינגו בטעות הפרוסה בחמאה והפילה על הרצפה. ישו קרא לצדק ובאותו יום נחקק חוק מרפי הראשון שאמר:

"כל חתול ושמו בינגו אשר ימרח פרוסת לחם בחמאה, דינו מוות בתלייה".

בתגובה לחוק זה, "אגודת החתולים ששמם בינגו" ירדה למחתרת ולמרבה הצער נאלצה לסגור את העסק שבעזרתו נודעו והתפרסמו ברחבי העולם: חיבור חתיכות הפלסטיק הקטנות לשרוכי נעליים (אגב, קוראים להן אגלטים).

[עריכה] השלכות חוק מרפי הראשון

בעקבות הירידה למחתרת של החתולים ששמם בינגו, לוטרות טורפות אדם אכזריות פלשו לישראל, והשתלטו על הממשלה, מוסדות החוק, מפעלי יצור החמאה למיניהם, והמפעלים ליצור הפלסטיקים לשרוכי הנעליים. בעקבות ההשתלטות האכזרית על המפעל, החלו החתולים בפעולות נועזות נגד הלוטרות, כגון:

1. לשים שקית ניילון שקופה על השירותים כדי שמשתינים הכל ישפריץ.

2.למרוח את ידיות הדלתות בדבק מאוד דביק שקשה להוריד, כך שהיו הלוטרות מסתובבות ימים שלמים עם ידיים דביקות, חסרות אונים.

3.לצבוע קצוות מטבע בשחור ולהתגרות בלוטרות בשאלה האם הן יכולות להעביר את המטבע על הפרצוף מבלי שיפול, כך היה נוצר קו שחור בלי שישימו לב.

אכן, פעולות אכזריות ומרושעות ביותר.

בנוסף לכך, בעקבות חוסר חמאה בקרב החתולים במחתרת, נוצר ביקוש עצום לאבקת חמאה להסנפה, חמאה נוזלית להזרקה וכדורי חמאה. בקרב החתולים ששמם בינגו נרשמה עליה עצומה של 98.2% במשתמשים בחמאה. כך נוצר הסכם ריבנטרופ-מולוטוב, שנקרא כך על שם סוחרי החמאה הידועים לשמצה.

[עריכה] חקיקת חוקי מרפי נוספים

בעקבות שואת הלוטרות טורפות האדם בישראל, נחקקו מספר חוקים נוספים בקשר למריחת חמאה:

1. במקרה ולוטרה ו/או חתול הקרוי בינגו, ימרחו חמאה מכל סוג שהיא על כל סוג של משהו, יגזר על הלוטרה ו/או החתול הקרוי בינגו מוות. (הרחבה לחוק מרפי הראשון)

2. אין כניסה של לוטרות ו/או חתולים הקרויים בינגו לתחום של 50 ק"מ מישו, כאשר בבעלותם פרוסת לחם המרוחה בחמאה.

וכמובן חוקי מרפי נוספים, אשר הגבילו את האנשים בצורה מחרידה:

1.אפרוחים אשר יוולדו בין ה-12 לספטמבר ל-21 בספטמבר,לא יורשו למרוח חמאה על לחם ,אלא יזרקו לכנרת, המקום שבו משו את ישו מהמים. הרחבה לחוק שנכתבה כמה שנים לאחר מכן כללה גם את אפרוחי הנשרים אשר נולדו ב-29 בפברואר.

2.לא ניתן להטיל קוביות משחק בין השעות 14:00 ל16:00 אחר הצהריים ושיצא לך 4.(באותם זמנים היו סבורים כי פעולה זו תגרום לעליית השטן על פני הארץ. מגוחך לחלוטין. כיום אנו יודעים עפ"י בדיקות שנעשו כי משחקי קופסא של "קודקוד" מכילים קוביות שאם יוצא 5, 3 פעמים, וולדמורט מופיע לפניך.)

3.ציפורניים שיגזזו ישלחו לניו זילנד. העובר על החוק ישלח לניו זילנד.

  • חוק זה נחקק בגלל תקלה במפעל לבגדי ים צמודים מאוד, (ספידו)אשר גרמה לקשרים כפולים בכל בגדי הים שקשה מאוד לפתוח. העולם כולו נרתם למשימה, אך נכשלה לאחר שאגודת "הזקנים שהולכים לאט" פשטו על המפעל וגנבו כל בגד ים שהיה שם. עד לעצם היום הזה אנו רואים שאריות שלהם בבריכות ציבוריות.

[עריכה] החלפת השלטונות והירידה המשמעותית בפופולריות של חוקי מרפי

העולם הזדעזע עם הירצחו של ישו ע"י מעדן תות מורעל, וכאות הערכה גם הלוטרות באו להלוויתו. בשעה שכולם הלכו, רפי גינת, האיש מאחורי המזימות של אגודת החתולים ששמם בינגו החביא בחולצתו חתול ושמו בינגו, כאשר בידו פרוסת לחם המרוחה בחמאה. מנקה בית הקברות אשר ראה את המחזה המטריד, דיווח על כך למשטרה וכך בעצם נעצרו החברים האחרונים באגודת החתולים ששמם בינגו. עם זאת בוטלו חלק מהחוקים.

[עריכה] חוקי מרפי כיום

כיום יש העושים צחוק גמור מחוקי מרפי, ומאמינים כי כל פרוסת לחם עם חמאה תיפול על הצד עם החמאה, אם תעבור לתור יותר קצר, התור שעברת ממנו יתקצר וכו'. שטויות גמורות, אך בידינו ההיסטוריה והאמת!

כלים אישיים