חינוך

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"שיקרו לי!!!"
~ שבתאי צבי על חינוך
"שיקרו ליייי!!11"
~ פקאצה על חינוך
"אני משקר ואני אמשיך לשקר!!!"
~ משה חינוך על כל השאר

חינוך - תירוץ עלוב לסיבה שאנו הולכים לביה"ס. כיום, ידוע אחרי מחקרים רבים, שאין דבר כזה חינוך.

[עריכה] מחקרים

מחקרים שכללו בתי ספר בבת-ים, לבנון, ואפגניסטן (בית ספר ללימוד שהידים) לימדו שרמת האייקיו הממוצעת של תלמיד היא 4, בעוד שרמת האייקיו הממוצעת של המורה היא 3, מקרה מיוחד היה שלמורה היה 6 אייקיו, אך זה היה רק בגלל שהיה לו תאום סיאמי.

בשנת 1200 אחרי ספירת הפאקצות (שנה זו ידועה גם בגלל שאמא של אמא של אמא של אמא של אמא של אמא של יהודה סעדו קנתה את החלב הראשון שנמכר, שנה אחרי היא מתה ממחלת "הפרה המשוגעת", כאשר פרה נרגזת שרצתה את החלב שלה בחזרה הכריחה אותה לעשות תרגילים מספר "אלגברה-בני גורן").

[עריכה] היסטוריה

לאחר מכן, החליט אדם ושמו משה דץ, להקים את בית הספר הראשון,שם ילמדו התלמידים כיצד להרים אבנים,לזרוק אותם ולפגוע במטרות (חנונים)וגם כמובן איך לטבוע בצורה טובה יותר אחרי מחקרים מקיפים עוד יותר בשנה האחרונה, שנערכו בישראל בלבד, התגלה שאחוז הערסים בישראל הוא 60%, 60% יותר מכל מדינה אחרת בעולם. ועל כן רמת החינוך ירדה מ1% לעומת שאר העולם ל0%, מה גם ששאר התלמידים אינם יודעים מה אומר המספר הזה, והסימן הזה חוץ מאשר הפקאצות שמשתמשות בו בתמידות לשם סימן מוזר שמקשט את שמן בתוכנת המסרים המיידים "איי סיק-ורי מאץ'.

[עריכה] מטרת החינוך

מטרת החינוך היא חלק מהתוכנית המרושעת של מיקי בוגנים ובני גורן להשטלת על העולם ע"י שטיפת מוחם של הנוער בישראל ובכל העולם והפיכתם לרובטים ממושמעים,לאחר מכן לגרום לעולם לציית להם וליצור זן חדש של אנשים יותר חכמים.

התוכנית לא הצליחה מכיוון שרק אחוז קטן מהאוכלסיה שלומדת בבית הספר משתפת פעולה (חנונים).

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא חינוך. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות