חלב

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

Zombiemilky.gif

קרטון חלב

"טעים"
~ איש אחד על חלב
"נעים"
~ אישה על החלב שלה לאחר שמצצו לה את החזה
"i love halab"
~ אידיוט על חלב

החלב הינו משקה חלבי נפוץ. החלב נוצר מאיבר המין של האישה ודבר זה מעודד את הערך שלו. החלב נוצר בגוף האישה כתשעה חודשים לאחר קיום יחסי מין חסרי קונדום. החלב הנפוץ ביותר הוא החלב שיוצא מהפרה, החלב הטעים ביותר הוא זה שיוצא מהאישה. המיספר האטומי של החלב הוא 92 אחוז שומן.

[עריכה] המצאת החלב

החלב הומצא על ידי תינוק מפורסם. התינוק הזה ידוע בשם "צ'אק נוריס". מתוך הרגל, צ'אק נוריס מצץ את החזה הראשון שראה. החזה הזה היה של אימו והוא מצץ אותו כל כך חזק, שיצאו ממנו נוזלים. צ'אק נוריס הפיץ את ידיעותיו ברחבי העולם וכך הומצא החלב.

[עריכה] שימושים

לחלב שימושים רבים, יש אנשים אשר ממלאים אותו ב: שוקולד, גבינה, קוטג' ועוד. אנשים רבים אוהבים לשתות חלב ולפנטז על החזה שהכיל אותו. דבר זה אחראי על 70% ממכירות החלב. אנשים אלה ידועים בתור זואופילים. כיום החלב משמש למחאות טיבעוניות והפצת הידע בכל העולם, החלב מבוסס מ100% חלב. אך יש הטוענים שהחלב גורם להם לרצות לנסוע ברמזור אדום, התופעה הבריאותית הזו הדאיגה את המומחים ואת הולכי הרגל התמימים, שלטענתם לא יצרכו חלב יותר לעולם (יש לציין שטיבעונים איימו עליהם) מה שגרם לנפילה כלכלית של חברת תנובה, בעוד טיבעונים וצימחונים תולים על מכולות וחברות למינהן מלכודות בכל פינה, בכדי לעכר את העובדים. בשנת 2001 יצאו הטיבעונים העירה ומילאו את הכבישים בשלטים טיבעוניים מאוד, האוסרות על כל מי שצורך חלב לעבור את הכביש, וזרקו טופו על כל מי שצורך חלב. עד היום, תוכלו לראות את הטופו בשלל מקומות שהם: כבישים, גלגלים של מכוניות, מכוניות, רמזורים, וההומלס המסכן שבפינת הרחוב.

כלים אישיים