חפנג

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
.jpgגרביל
ערך זה נשלט ונעקב בידי גרבילים!

אסור:

בתודה, המועצה לשלום הגרביל.

החפנג, או חיל הפרשים נגד גרבילים, היא אגודה אשר הוקמה לאחר התקפלות חברת הכבלים, האינטרנט, והטלפון HOT, אשר בהתחלה , לפי הנחיותיו של צ'ארלי בראוון היתה אמורה להתעלל בגרבילים.

PictureFileName

רכב החפנג

[עריכה] התחלת ההתמרדות

בהתחלה קמו שני אנשים שפעלו בכת השטן, וסבלו מיחס משפיל מצדם של הגרבילים של השטן. הם לקחו על עצמם להפסיק את משטר הגרבילים המתעלל. לאחר שראו שקמה חברה שכן פועלת למען מטרותיהם הם חשבו על לחזור לישון עד ארבע ורק אז לצחצח שיניים, אך ראו כי החברה מיהרה להתפרק. כמה גרבילים של השטן ששמעו על מזימותיהם באו לביתם וטרפו את אחד מהאנשים, ואת השני הביאו לשטן ושיחררו אותו יומיים לאחר מכן- אחרי שהורידו לו את שתי הרגליים, כף יד אחת, והזנב (הוא היה מוטציה). לאחר שהשביעו אותו שלא ילחם בהם עוד- אך הוא החזיק את האצבעות מאחורי הגב (מהיד שנשארה לו). כאשר הוא חזר לביתו(הוא עבר דרך "יד-שרה",ו"יד 2"), הוא קרא לכמה חברים- 3 אנשים פשוטים, ו-2 מרכיבי מכוניות מוזרות (מכוטכנו).

[עריכה] הרכב

שני המכונאים עמלו יומיים על פיתוח רכב אידיוטי למדי, שאותו יוכל להפעיל אדם ללא יד, שתי רגליים, זנב, ופיצול אישיות. לאחר שפיתחו את הרכב המוזר הזה הם הם הרכיבו עוד חמישה רכבים כמעט לגמרי זהים-רק עם ארגז לרגליים (ראה רכב בתמונה).

[עריכה] המתקפה\ההתגוננות

כאשר הם יצאו מהבית עמדו אלפי גרבילים עם מגפונים מסביב לבית וניסו להציתו בעזרת ערמות עצומות של עצים (שלקחו מאבא בונה לאחר איומים שאם לא יתן את העצים הם יאכילו אותו מבלוטות הרעל, ואז יאכלו אותו). ה"פרשים" התעשתו מיד, ורמסו שם 50 גרבלים (כל אחד). לצערנו גם גרבילי יום הכיפורים עמדו שם והם פינצ'רו להם את הצמיגים,ואז כולם אכלו את ה"נכה",ואת האחרים לקחו לנקות את השירותים של השטן בימים בהם טומי לפיד לא ניקה אותם, ואז הציתו את הבית ואכלו את היסודות.

[עריכה] לסיכום

לאחר שטומי לפיד נפטר, הטכנאים הפכו לשרברבים, והאחרים ניקו את השירותים בשך כל השבוע, והנכה לא יכל לעזור להם-הרי הוא הרג 50 גרבילים ומת-החברים והטכנאים לא מתו עדיין.

כלים אישיים