חציל (יצור רשע)

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hatzil.jpg

החציל, כשהוא מפתח את צורתו מירק תמים.

ערך זה עוסק בהסוד הכמוס של החציל; לערך העוסק בדף תעמולה של אוהבי החצילים בישראל, ראו חציל.

חצילים , או החצילוסוס טריפונוסוס, הם יצורים אכזריים ועתיקי ימים (כמעט כמו חיים יבין). החצילים כבר זמן מה מנסים להשתלט על עולמינו ועל כוכבי לכת אחרים, אך אנשים מסוימים מנסים להילחם בהם ולגרום לידיעה עולמית על תוכניותיהם הנוראיות והניבזיות. כמוני.

[עריכה] אנשים ויצורים מפורסמים המתחזים לחצילים

חלק משונאי החצילים בעולם, טוענים שהחצילים מסוגלים לשנות את צורתם לאנשים או יצורים אחרים מכוערים במיוחד בדרך כלל, שמושתלים בחברה על מנת להזיק לה, או לשרת את המטרות הנוראיות של החצילים, או לחלופין לזעזע בני אדם מכיעורם או מתכונות אחרות נוראיות שלהם. כמה מהאנשים והיצורים האלו הם:

ג' יפית, בארני, חיים הכט, עודד מנשה, ביל גייטס , פיקאצ'ו וגרבילים.

[עריכה] מקומות שהחצילים כבר השתלטו עליהם

כיום, המקומות שהחצילים השתלטו עליהם כבר הינם:

מאדים, נוגה, נפטון, הטלויזיה החינוכית וערוץ אחד (למרות שסימני ידיעה עדיין לא נצפו מצד חיים יבין),הפרסומות של ערוץ 2 שבהן ג. יפית משתתפת.

וכמובן, כפי שידוע לרבים כדור הארץ (מלבד ערוצי הטלויזיה שהוזכרו קודם ופרסומות של ערוץ 2) בתהליכי השתלטות מהירים.

Yafit.jpg

ג' יפית, החציל המכוער ביותר בעולם הלוחם בנו בדרכים שונות ואכזריות.

[עריכה] הדרכים בהם החצילים משתלטים על כדור הארץ

ישנם דרכים רבות שבהם החצילים מנסים להשתלט על כדור הארץ. כמה מהם פועלים סתם בכך שהם מתחזים לירק תמים אך מכוער, וכך חודרים למערכות שלנו וחלקם פועלים בצורת דמויי בני אדם או יצורים (כמו שנכתב קודם לכן). למשל, כשאנו רואים את ג' יפית, אנו נבהלים ונכנסים לשוק, וכך אנו יותר פגיעים מצד החצילים.

[עריכה] איך לגרש חצילים

ישנם דרכים לרבות לגרש חצילים, ויש לעשות אותם כמה שיותר.

לרצוח אותם ישירות - הדרך הישירה והקלה ביותר לרצוח ולגרש את החצילים היא לרצוח אותם ישירות. אפשר לעשות זאת בדרכים רבות, כמו לתקוע בהם סכין ישירות או לחילופין לזרוק אותם מגובה רב.

לגנות אותם - עוד דרך לגרש חצילים, היא להעליב אותם ולגרום לאנשים לשנוא אותם, ובכך להרוס את תדמיתם כירק תמים.

להפיץ את התוכניות שלהם - דרך נוספה לגרש את החצילים היא לספר על תוכניותיהם, ובכך לגרום לאנשים להיות מודעים להם ולהתגונן מהם.

[עריכה] טעויות נפוצות

אנשים רבים טועים פעמיים רבות לגבי החצילים, חלק מהטעויות הנפוצות הם:

החצילים שולטים - החצילים לא שולטים, אלא משתלטים על העולם, הם בעצם נוראיים

כול אדם מכוער הוא חציל - למרות כול אחוזי הכיעור בעולם, לא כול אדם מכוער הוא חציל

ג' יפית סתם מכוערת - לא היא חציל (אבל היא גם מכוערת).

החצילים הם סתם ירק - הם באמת רוצים שנחשוב ככה, אבל זו היא ממש לא האמת (חוץ מזה, הם פרי).

כלים אישיים