טיק טק

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Attention niels epting 01.png אזהרה!
תוכן זה עלול להיות ממכר

"לא ידעתי שהם יהיו כל כך ממכרים"
~ שבתאי צבי על טיק טק
"מאז שאני לוקחת טיק טק, עור הפנים שלי ניהיה מדהים!"
~ ג. יפית על טיק טק
"גררררררררררר"
~ פרי הפלטיפוס על טיק טק (כתוצאה של הסתממות)
"הי! אני היתי כאן קודם!"
~ שמעון פרס על טיק טק
"אפשר לחתוך עם זה?"
~ אימו על טיק טק
"חטפני! אסור לך לחטוף!"
~ דורה ובוץ על טיק טק

[עריכה] הטיק טק

הטיק טק הוא סם מאוד נפוץ ואפילו חוקי. אנשים רבים ממוכרים אליו - אוכלים אותו, שואפים אותו, רוחצים אותו ומטיילים איתו בעולם. האנשים האובססיביים ביותר כלפי הטיק טק הם האימואים, ביבי נתניהו ודורה ובוץ.

[עריכה] תולדות הטיק טק

הטיק טק המוצא בשנת 235878 לפני הספירה ע"י פרי הפלטיפוס הקסום. הכל התחיל בכך שבעיירה לוחטחברעג בקזכסטן שבה בתקופה זו פרי שכן (בשנת 23574 לפני הספירה). אנשים רבים חלו במחלת הג'לפית בה אתה נעשה יותר ויותר מכוער עד שאתה נהפך להעתק של ג. יפית (מסוכן ביותר! כיום נדיר). פרי תהה לעצמו אם הוא יוכל למצוא חיסון למחלה הנוראה. הוא חשב וחשב ומצא פיתרון! "טיק טק" - המערכת החיסונית הראשונה נגד ג. יפית. מיד פרי התחיל לעבוד. ניסה למצוא כל מקור אפשרי לפיתוח החיסון. החל מציפורניים של נוודים לשעווה של אוזניים. לבסוף פרי הצליח ומצא פיתרון- טיק טק בטעם תפוז. הוא החל להביא את החיסון לתושבים והחיסון עבד, המחלה נעלמה, למרות שלחיסון היתה תופעה קלה מהסתממות עד למוות קל.

[עריכה] תופעות לוואי

-ישנוניות קלה

-הסתממות קלה

-הסתממות קשה

-הסתממות קשה מאוד

-מוות

-אכילה מופרזת של שלגוני תותי פרוטי

-צורך לאנוס\לרצוח\לגנוב

-צורך לאהוד את ג'סטין ביבר

-צורך לסגוד לציפי ליבני

-צורך להתפשט ברחובות

-צורך להרוג

-צורך לאכול גרביל

-צורך להפוך לערס

-צורך להתפלל לג. יפית

- מפעיל זרמים חשמליים

-צורך לשיר שיריי בריטני ספירס

-לראות את כל סרטי שר הטבעות

[עריכה] היסטוריה

בהמשך השנים קזחסטן חיה בסגסוג ובעושר.כולם שבחו והתפללו אל הטיק טק (ולעוד כמה דברים אחרים - ראו תופעות לוואי) בזכות הטיק טק קזחסטן נעשה ארץ מאוד מפורסמת והקימה המון הסכמי שלום. בשנים אלה קזחסטן שלטה בכל הפלנטה. רבים ניסו למרוד בשלטון, אבל לבסוף פרי הצליח להתגבר על הקשיים ונעשה מצליח אף יותר.

[עריכה] מלחמות

על הטיק טק היו המוני מלחמות. אחת המלחמות הגדולות היתה בין פרי ובני שבטו לבין אלוהים בשנת 235882. אלוהים רצה את הטיק טק לעצמו אך פרי לא הסכים. כתוצאה כך מתו 3 גרבילים. אלוהים אמר שאם פרי לא יתן לו את הטיק טק אלוהים יביא עונש כבד בעוד מס' שנים. פרי לא הקשיב וכתוצאה מכך אנו כיום חיים בבצורת. עוד מלחמה גדולה שקרתה היתה בשנת 235907. שמעון פרס וכל עם ישראל רצו את הטיק טק לעצמם. שמעון הביא על קזחסטן פצצת אטום אך הם לא וותרו מכיוון שבתקופה זו פצצת אטום היתה בעצם מתקפת מרשמלויים. לבסוף הגענו להסכם שלום ופרי הסכים להתחלק עם עם ישראל קצת מהטיק טק שלו. בהמשך השנים שמעון פרס עשה הסכם עם פרי והקים מפעל גדול לטיק טק בארץ ישראל בה יוצרו טיק טקים חדשים כמו - מנטה, לימון ועוד.

[עריכה] ניסיון חיסול

בשנת 235960, בעודו פרי מטייל לעורכו של השביל בסמוך למלונתו, שמע בחדשות שהגיעו פליטים מגרמניה כדי לחסל את הטיק טק- הלא הם הדורות הקודמים של משפחת קאופליץ'. בול וטיל. הם באו עם צבא חזק ועמיד. אך בהצלחה רבה קזחסטן הצליחה להעמיד שדה מגנטי בעזרת הטיק טק. שטיל ובול ניסו לעבור התחשמלו ושיערם עמד. כתוצאה מכך משפחת קאופליץ עד היום הולכת עם שיער עומד.

[עריכה] הטיק טק כיום

כיום הטיק טק מיוצר במקום הסוכנות של פרי הפלטיפוס. בעודו פרי מתגנב בכל פעולה הוא מפעיל את המכונה. בשנת 1980 כשגילו שסמים זה אינו דבר כה חיובי, החליט האו"ם להגדיר את הטיק טק כ"לא מסוכן" ולא כסם, למרות שהוא כן. האו"ם מחק את כל המקורות לכך שטיק טק הוא חומר ממכר, ומאז מעט מאוד אנשים יודעים כי טיק טק הוא סתם. הטיק טק ממשיך לסגסג וגם קחזסטן איתה.

כלים אישיים