יהודה ושומרון

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ערך זה עוסק במחוז בישראל ורובה של הרשות הפלסטינית; לערך העוסק בחברה לשעבר של המאמי הלאומית, ראו יהודה לוי.

Believing-5203.jpg בס"ד

גוייעלט!!!
ערך זה הינו עוכר ישראל.
ערך זה עוכר ישראל מפני שהוא

  • תומך בהיתנתקות
  • תומך בקום מדינה פלאסטינאית
  • מחלל שבת
  • צוחק על דוסים
  • צוחק על התורה
  • צוחק באופן כללי

כותב ערך זה הוא מייסר אשר יביא על עם ישראל חורבן מחלות ודרעק והוא יסקל באבנים מחר אחרי תפילה שחרית. השם יקום דמו של כל מי שצוחק מהערך זה לעוד ערכים עוכרי ישראל לחצו כאן

"יהודה ושומרון-הסיפור של כל מי שמאמין בי"
~ אלוהים
"חוץ מהנוצרים."
~ אלוהים

Yuda.jpg

יהודה

Article paragraph 2019154-1-.jpg

הבן אדם שרוצה לתת לערבים את יהודה ושומרון

יהודה ושומרון או נו קצת יותר מזרחה (בערבית: الضـّفـّة الغربيـّة, באנגלית: LITLLE BIT LEFT, בצרפתית: Cisjordanie נראה לי) הינו שטח שנכבש ע"י ירדן במלחמת השחרור ונתנה לישראל 56 ימים אחר כך בגלל שהיו שם יותר מדי ערבים.

[עריכה] היסטוריה

ביהודה ושומרון נולדו המלך דוד, המלך שלמה ואיזה ערבי אחד ששילם לי כסף כדי שאני אוסיף אותו במשפט הזה, איך אמרת שקוראים לך? מוחמד? כן, ידעתי.

תוכנית החלוקה של האו"ם כללה הקמת שתי מדינות בארץ ישראל - מדינה יהודית ומדינה יהודית. שטחי יהודה ושומרון נכללו בתחומי המדינה היהודית השנייה. תוכנית החלוקה נדחתה על ידי הערבים בגלל שהם לא רצו לחיות במדינה יהודית 2 אלא במדינה יהודית 1 בגלל שבמדינה יהודית 2 היה את תל אביב וידוע שערבים רוצים ואהובים לעלות על מגדלי עזראלי. כאשר פרצה מלחמת השחרור נקברה התוכנית ונסתם עליה הגולל (איזו מילה מצחיקה, גולל תנסו להגיד את זה! גולללל... ובחזרה לסיפור). שטחי יהודה ושומרון נכבשו על ידי ירדן, סופחו אליה למשך 56 יום, ונחשבו על ידי הממלכה כחלק אינטגרלי ממנה (גם אינטגרלי זה מצחיק!). הסיפוח זכה להכרה רשמית של אנגליה (ואפשר שגם של הודו,תאילנד,טאיוואן,קוריאה הדרומית,רוסיה, מועצות הברית וכל מדינה החברה באו"ם).

ה32 במאי הוא יום חג בהיודה ושומרון החג נחגג בגלל שבתאריך זה נולד אחד מגדולי האומה, אריק שרון שייסד את מפלגת אחורה ולאחר שזכו בבחירות לכנסת ה27 אריק החליט להכריז על הקמת הרשות הפלסטינית שבמילא הייתה קיימת. אבל למי אכפת.

[עריכה] מקור השם

[עריכה] יהודה

מקור השם של יהודה הוא במדבר יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם מחוז יהודה שמקור שמו הוא ביהודה לוי שנקרא על שמה של העיר המרכזית במדבר, יהודה סיטי שנקראת על שם...

בקיצור פרדוקס.

[עריכה] שומרון

נקרא על שם העיר שומרון.

זה לא פרדוקס.

[עריכה] ההתנחלויות הערים ביהודה ושומרון

[עריכה] אריאל

עיר שנמצאת בשומרון מזרחית לראש העין,צפונית לירושלים ובכלל לא קשורה לתל אביב או לצפונה של תל אביב.

הוקמה ב-1978 אך למעשה בנויה על כפר פלסטיני שהוקם ב-2009 תושבי אריאל לאומת זאת טוענים כי הם בכלל לא ביהודה ושומרון אלא בנגב. רגע... מוסרים לי באוזנייה שהם מחליטים שהם ברמת הגולן לאאא... הם מחליטים שהם בכלל בחו"ל איזו ארץ? סין? אבל זה אפילו לא קרוב לכאן! נכון?

[עריכה] מעלה אדומים

עיר שנמצאת ליד ירושלים ומבקשת מאז 1999 להיות שכונה בתוך העיר עצמה אך ראש העיר סר ארקדי גאידמק אינו מסכים בטענה: "שילכו קיבינימאט!" או בתרגום לעברית "שמעו נא חברינו היקרים, איננו רוצים אתכם בתור שכונה. קיבינימאט!". רוב תושביה של העיר הם אדומים ולכן היא נקראת כך, עם זאת יש הטוענים שיש איש אחד בצבע חום אך טענה זאת אף פעם לא הוכחה.

כלים אישיים