יובל המבולבל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
יובל-המבובל משתמש זה הוא מבולבל.

Tubby57499 ערך זה ילדותי! הערך:
  • רואה טלטאביז
  • אוהב למצוץ מוצץ
  • לא יודע כמה זה 1+1
  • לא יודע לקיים יחסי מין
  • לא יודע לחטט באף
  • אוהב את דורה
  • יונק חלב
  • לא יודע לחרבן

כמו כן, הערך נולד בבית זונות, מסוכן!!! בתודה, המועצה לדריסת דורה

כמו כן מומלץ לבלוע כדור הרגעה 24 שעות מתום קריאתו

בתודה, הרבנות הראשית של ישראל

כת השטן הערה: מקולל

ערך זה מקולל! נא -

בזמן קריאתו. בתודה בני גורן.

כמו כן, מומלץ לאכול שלגוני תותי פרוטי אחרי 48 שעות מתום קריאתו.
בנוסף, הרבנות הראשית קובעת כי ערך זה הינו חמץ.

אזהרה: חרא

רעל זה הוא חתיכת חרא. כותב הדף מכיר בכך. אם תאכל מן החרא הנ"ל, אתה תמות, וגם הערך הזה לא טעים במיוחד.

"שיר הבלונים מבוסס על זה שראיתי את אמא שלי במקלחת. ראיתי שיש לה בלון אחד גדול, בלון אחד קטן. בנוסף, אחד מהם היה אדום ואחד מהם היה לבן. זה ממש טראומטי!"
~ יובל המבולבל על שיר הבלונים

"?Who is this? Is he Canadian"
~ הגרביל הפאנקיסט מקנדה על יובל המבולבל

"שלום לכם ילדים וילדות אני יובל המתוס-כל. כל היום אני אונס קטינות והן לא מבינות בכ-לל"
~ השיר הלא מצונזר

יובל המבולבל הוא אונס קטינות ידוע בכל העולם. ידוע באהבתו הרבה לדודו זר. יובל המבולבל מת בשנת 1973, לאחר שנחנק מאצבעות שוקולד קינדר כאשר ניסה לבצע אקט מיני מול אמא זועמת של ילדה בת ארבע. אף אחד לא בא להלוויה שלו, כי כולם חשבו שזה ביום אחר, והעדיפו ללכת להופעה של הכבשה שושנה. יובל המבולבל בנוסף אחראי לבום בום של המגדלים הגדולים בניו יורק.

המבולבל היה בכלא בין השנים 2005 ו-2006, בגין החזקת סמים, סירוס חתולים, וגרימת טראומות לילדים קטנים ולהורים שלהם. מספרים שבכלא עבר אונס קשה ע"י דורה, שנכנסה לכלא לאחר שהשועל התלונן על שהרביצה לו. יובל מתחנן את נקמתו בדורה עד היום. יובל המבולבל ירד למחתרת לכמה שנים, ולצערנו החליט לחזור לעצבן את כולם.

[עריכה] מחלת המקופלת

ראה ערך שואה

[עריכה] המעבר לישראל

יובל היה צמוק ורזה, הודות להוריו שלא האכילו אותו. הוא ברח מביתו עד לשדה תעופה, ששם ראה איש שבמקרה השאיר את מזוודתו פתוחה. יובל נכנס לתוכה ולאחר כמה שעות מצא את עצמו בישראל. הוא גר בקופסת קרטון ברחוב ושם הכיר את דפנה, ילדת רחוב שגם גרה בקרטון. הוא התאהב בה ואף זיין אתה מספר פעמים. יום אחד פגשה דפנה בנער עשיר בשם דודידו. דפנה אהבה אותו בגלל שהוא היה שעיר ותמיד הקשיב לה ולא הוציא אף מילה. יובל נשאר ברחוב שבור לב ובודד. הוא הצטרף לכת השטן ושם צירפו אותו בתנאי אחד - שיעשה את זה עם דודידו. הוא הסכים, ומיד לאחר מכן גזר את כל שיערו, כדי שלא ידעו שזה הוא, רצח את דודידו, ואכל אותו.

[עריכה] תחילת הקריירה

לאחר העזיבה של דפנה, יובל הדרדר לסמים,זנות, סיגריות, אלכוהול ודריסת צמחים. הוא גנב כסף מחנויות רק בשביל לקנות עוד. האלכוהול והסמים גרמו לו להיות מסטול ומבולבל וכך הוא נשאר עד שארית חייו. הסיגריות שיבשו לו את הקול ובמהרה נהיה לו קול של מאפרה שגם איתו נשאר עד היום. יום אחד, הוא התחיל לעשות מופעי רחוב כדי לגייס כסף לעוד סמים. בגלל הבלבול, קולו המצחיק, ופרצופו המכוער להפליא, הילדים אהבו לצחוק עליו והוא גילה כמה כסף הוא יכול לקבל מזה. הוא התחיל להופיע באירועים כגון ימי הולדת, ברי מצווה, הלוויות, תפילות במקווה ועוד. יום אחד יובל החליט שהוא רוצה להפסיק לחרבן, כי זה מגעיל ומסריח. ואז הוא התפוצץ, וחיברו אותו עם דבק מגע. כתוצאה מכך, הקול שלו נסדק, ולכן הוא מדבר כמו צפרדע שעישנה יותר מידי סיגריות.

[עריכה] שיא הקריירה

לפני כל הקלטות של יובל במבולבל הוא נהיה ראש ממשלת עזה. יובל המשיך להופיע באירועים, עד שהחליט להוציא קלטת. בכל מקום שביקש, לא היה אף אחד שהסכים להשקיע בקלטת, אז הוא היה צריך להשתמש בכל החסכונות שלו ושל אשתו. אשתו התנגדה בתוקף והבטיחה שהיא עוזבת אותו אם זה לא מצליח. הוא החביא מסרים סודיים בקלטות שלו. לדוגמא, בשיר "אז מה?" יש צליל מיוחד שרק תינוקות שומעים והוא אומר "אתם סוגדים לי, מעריצים אותי, וקונים כל קלטת שלי.". בנוסף, אם תשמעו את אחד השירים הפוך תשמעו בבירור "Paul is dead". הקלטת הייתה הצלחה אדירה ויובל נהיה אליל הילדים. עד היום תוכלו לראות פסלים בדמותו וילדים בני שלוש מקריבים לו חתולות וגרבילים. בנוסף פגש ברינת גבאי שכב איתה והיא נישאתה לו בזמן בילבולו החליט להשתכר בישביל ילדיו ולשמש דוגמא לכל הקטינים בינינו. לאחר זמן מה מת להוריו, צביקה ופולי, אבל לא לילדים. המניאק הפך למפורסם לא קטן, יחד עם זאת רחש אויבים בגיהנום.

[עריכה] ההצלחה של בנו ונכדו

ליובל נולד בן ושמו יניב. כשיניב גדל הוא גם הוציא קלטת, שנקראה "יניב המגניב בתחת של זיב" ובה יובל עזר רבות בהפקה, בעריכה ובחלטורה. ליניב המגניב נולד בן בשם גיל, שהמשיך גם הוא בדרכם של אביו וסבו. הוא התמכר לאלכוהול ובזמן שהיה שיכור נרשם ליוטיוב והעלה קליפים תחת השם "גיל המגעיל". בין שיריו המפורסמים "שיר ההנג-אובר", "תזין את אמא ש"ך" והמפורסם ביותר "איך להלוות כסף מהשוק השחור ולהשיג משקאות חריפים". נקודת תורפת נכדו של יובל דודו זר הוא האנשים שהוא אונס, בסך הכל הוא רצה רק לזיין.

[עריכה] תעודת זהות

  • שם- יובל הבולבול.
  • גיל- 5
  • תאריך מוות- 25.9.2011
  • אזרחות- שקשוקה!
  • מוטו- נהרדע!
  • זדנגרדו- זדנגרדה!'
  • "מין" - הומוסקסאולי חריף יותר מזחוק תימני.
  • מטרת החיים- מציאת פתרון לבעיית הפוגת החשק לאחר הבאה ביד.
  • מספר נשים - נמצאו רק הומואים בביתו ו/או יובלים שחורי פאה ו/או נוכריים.
  • שם האב- אמיר גיי גוטמן
  • שם האם[?] שי סגלגלי השלישי . (17 ס"מ ?.)
  • תמונה- אף אחד לא מספיק אמיץ כדי לראות.

[עריכה] משפחתו של יובל

יובל המבולבל נולד לאבא בשם ניסים ולאמא בשם פמלה המבולבלת אנדרסון. ניסים היה אבא למופת אך לפעמים הרביץ לבנו עם ענף עץ הזית שנקרא שלומו. יובל היה סובל כל פעם שאביו היה שותה. ניסים היה שותה בימי:

  • ראשון
  • שני
  • שלישי
  • רביעי
  • חמישי
  • שישי
  • שבת
  • שמיני

ניסים היה מרביץ ליובל עם כל בקבוקי הוודקה ששתה באותו זמן. ניסים היה שותה 29 בקבוקים ב 0.123423 שניות. ניסים היה קושר ליובל חוט ברזל על האצבע ומכניס אותו לחשמל כל פעם שהוא היה מדבר כי היה לו קול של נרקומן.

פעם אחת יובל חזר הביתה עם שק של אבנים אדומות ו12 שקל בכיס, ניסים מיד שאל מה יש בשק אז יובל ענה שיש שם אבנים אדומות כי הוא רצה לעשות סחר מצליח (באותה תקופה היה נהוג לרסק את האבנים ולהסניף אותם וזה היה הסמים של אז.) ניסים אמר לבנו החביב שיביא לו את כל האבנים שהיו בשק. בשק היו 9037468 אבנים. ניסים ריסק את כל האבנים והסניף אותם למוות. ניסים קם לתחייה על ידי 12 השקל שהיו בכיס של בנו. 12 השקל לחצו על חזהו והוציאו את האבנים בלי פגם. בעצם עם פגם, ניסים נהיה פיכח בטעות לתמיד והמוח שלו נדפק והוא צוחק בכל פעם שיש אווירה עצובה.

אמא של ניסים באה אליו בלילה ואמרה לו בשקט שאח שלו חולה שחפת..... ניסים נקרע מצחוק ומת מיתר צחקוק, מחלה הידועה בשמה ניסימוסקונפוציוס.

ניסים ופמלה הולידו את יובל המבולבל בגיל 7 וחצי. וליובל המבולבל הייתה צמיחה מהירה בגלל שהוא היה מבולבל. יצא בטעות שיובל המבולבל יותר גדול מההורים שלו...

שניסים היה בן 20, יובל המבולבל היה בן 72.. וכשלניסים היה יומולדת 21 הוא הקים חברת וודקות מצליחה בשם ABSOULOT ניסים הסיג 128465172634712634761624126374236 דולר וקנה איתם חצי גיטרה של גיבסון.

בגיל 23 ניסים נסע לטיול ללאס וגאס. ונשא בטעות לברברה סטרייסנד וסקרילקס שהיו שם ב WORLD TOUR. ניסים היה שיכור מהתחת.. בלי צחוק, הוא שתה את כל הוודקה שלו מהתחת.. והיתה לו חברה מצליחה והוא גמר את כל האספקה עם יכולת השתייה הסופר מהירה שלו..

הנה הדף על ניסים עם אתם רוצים לראות ולקרוא עוד: http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%97%D7%99_%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%99_%D7%91%D7%9F_%D7%96%D7%A7%D7%90%D7%99

[עריכה] פילמוגרפיה

  • יובל המבולבל(אני באמת צריך את הכסף הזה)

יובל המבולבל: הומואים!!!!! תימנים!! פולנים!! יובל המבולבל: מין- התרוסקסואלי יובל השותה: בירה, וודקה, (עם מחלות) פרסומת: וודקה וודקה!!!!!! בלי מחלות!!! עם 99 אחוזי אלכוהול!!! you drank..... יובל המבולבל: שתו!!! שתו!!! ודקה ודקה זה טעים!!! אני מסומם!! חברה להזרקת ארואין!!! http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%99%D7%95%D7%91%D7%9C_%D7%94%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%9C חברה להזרקת סמים! חברה להזרקת חשיש!! חברה להזרקת באנגים!! עכשיו במועדוני צ'יק צ'ק!!!!! לילה רע לכולם!!!1 bye...

  • יובל המבולבל- טוב להזריק
  • יובל המבולבל- רוצה בנות (בשיתוף עם חובבי ציון)
  • יובל המבולבל- קונדומים'
  • יובל המבולבל- המיטב
  • יניב המגניב - "היי יא מניאק זה החומר שלי"
  • יובל המבולבל......ועוד כמה דברים שהם לא חשובים..
  • יובל המבולבל : המסע למציאת החשיש (הופעת אורח:דודו זר בתפקיד מוכר הסמים האנונימי)
  • יובל המבולבל :אונס ילדים קטנים(קלטת לכבוד נפגעי יובל המבולבל)
  • יובל המבולבל :מצטרף לממשלה (ואונס כל ח"כית) ספיישל בחירות
  • יובל המתוסכל- הדרך לגמילה
  • גיל המגעיל- להשתכר ולהקיא

[עריכה] קישורים חיצוניים

כלים אישיים