ילד HC

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

ילד ה-HC. ילד אשר משחק במשחק GTA SA-MP (הגרסה מרובת המשתתפים למשחק) בשרת הנקרא HC. HC הנו שרת אשר מכיל ילדים מגזע ה-HC, רובם בני 7 עד 12. ילדי ה-HC מחולקים למספר קטגוריות, בינם:

ילד ה-HC המתחיל - בראשית דרכו, עדיין לומד על המשחק.

ילד ה-HC הרגיל - הנו ילד רגיל אשר משחק, פרטים נוספים למטה.

ילד ה-HC המתקדם - הנו ילד אשר דומה לילד הרגיל, אך לו יכולות מתקדמות ו-"סקילים" בטמטום יתר. לרוב ילדים אלו מנסים להתקבל לאדמין או לתפקיד אחר, ילדים אלו בדרך כלל מנהיגים קלאן (קבוצה אשר מכילה ילדי HC אחרים אשר משחקים ביחד).

ילד ה-HC שחושב שהוא חכם - פשוטו כמשמעו, חושב שהוא חכם בכך שקנה שרת GTA והציע אותו להנהלה בשביל להתקבל לתפקיד.

[עריכה] תהליך ההפיכה לילד HC

בראשית התהליך, ילד ה-HC חווה חיפוש בגוגל או המלצה ע"י חברו אשר כבר מוגדר כ-"ילד HC מתקדם". בראשית דרכו, נכנס אל השרת ומתלהב מהמשחק - חוויה ראשונית. עם הזמן לומד על הדברים אשר הנו יכול להשיג במשחק - "הריגות", "כסף", "קלאן", "שגיאות כתיב". עם הזמן לומד הילד על המשחק ולאחר מכן נהפך ל-"ילד ה-HC מתחיל".

[עריכה] קלאן (מורחב)

קלאן הנו קבוצה של ילדי HC אשר משחקים ביחד ולא הורגים אחד את השני בכדי להשיג תוצאות גבוהות יותר ביחד. לכל קלאן יש מייסד (בעיקר אחד, שתיים או יותר), המייסד הוא מקים הקלאן ולו הסמכות הכי גבוהה. לאחר המייסד מגיע ה-"לידר" - מנהיג. המנהיג הוא האחראי על הקלאן ונמצא בערך באותו תפקיד של המייסד. אחריו מגיע סגן המנהיג ("סגן לידר") אשר חושב שהוא מנהל את הקלאן בגלל שקיבל גישה לצרף ולהעיף אנשים ממנו, אך נמצא מתחת לשני הדרגות אשר צוינו לפני כן. לאחריו מגיע הטסטר - הבוחן. הוא אחראי על גיוס ילדי HC חדשים אל הקלאן בעזרת בחינה פשוטה של שיטות המשחק והטמטום שלו (פרטים נוספים בהמשך). ואחרון אחרון חביב - השחקן הרגיל בקלאן. בדרך כלל כאלו ניתן למצוא יותר. בדרך כלל מורכבים מילדי HC רגילים.

[עריכה] שיטת המשחק 2-2

שיטה בה השחקן מנצל באג במשחק בעזרת הנשק "SawnOFF" כדי להרוג יותר שחקנים.

[עריכה] שגיאות כתיב

בהתאם לגילם הקטן של ילדי ה-HC, מגיעות שגיאות הכתיב שלהם. השגיאות נראות בדרך כלל בצ'אט של המשחק, בפורומים של הקהילה, בשרת הדיבור (במצב הכתיבה, כמובן) ועוד...

דוגמאות נפוצות לשגיאות הכתיב שלהם הן: הדמין - אשר מנסה להגיד "אדמין" - שמו של אדם אחראי במשחק עם סמכות, בדרך כלל ילד HC מתקדם שקיבל את התפקיד ע"י ההנהלה.

כלאן - במטרה להגיד "קלאן", אומרים הילדים "כלאן". מילה זו מגיעה כתוצאה פסיכולוגית (תודה לפסיכולוג 'דניאל שפירא' אשר עזר לנו בפענוח מילים אלו). הילדים מנסים לבטא את המילה כמו שצריך, אך כיוון שהנם כלואים במשחק ומכורים לו, אינם יכולים להגיד זאת נכון.

אם / עם - בדרך כלל ילדי ה-HC מבלבלים בין המילים הנ"ל. כרגע אין ממצאים אשר מסבירים למה.

[עריכה] הסבר: המילה 'אחי'

ילדי ה-HC חושבים שכוווווולם אחים שלהם. הם נוהגים להשתמש במילה 'אחי' בכל הזדמנות הניתנת להם.

[עריכה] הסבר: מה הוא אדמין?

אדמין הינו ילד HC מתקדם אשר קודם לתפקיד אחראי בקהילה. עליו לוודא שילדי ה-HC האחרים לא מציפים את הצ'אט של המשחק, לא מקללים (כתוצאה מכך שהרגו אותם והם הפסידו הריגה!), ולא עוברים על החוקים בעזרת תוכנות צד שלישי. האדמינים נודעים בתור האלילים של ילדי ה-HC כיוון שיש להם גישות מיוחדות בשרת שלאחרים אין (הגישות אשר נותנות להם את הכלים לטפל בבעיות בשרת). בשלב מסוים בחיי ילד ה-HC, הוא מתחיל "להשקיע" בקהילה בכך שמציף את הפורומים במדריכים ומלקק להנהלה בכדי לעלות לאדמין גם כן. התוצאה העצובה כיום היא שהשיטה הזו פועלת.

[עריכה] הסבר: מה הוא חבר הנהלה?

חבר הנהלה בדרך כלל גם כן מתפקד כילד HC, אך הנו הרבה יותר חכם ולעיתים גם לא נחשב כילד HC (בעיקר ההנהלה הגבוהה יותר - מנהל השרת/קהילה למעשה). האדמינים מנסים להתקדם להנהלה אך לשם קשה להם יותר.

[עריכה] יחס ילדי ה-HC לפורומים

מבחינת ילדי ה-HC, פורומים הנם מקום להספים ולהציף אותם כדי שההנהלה תחשוב שהם משקיעים, ובכך לעלות אותם לאדמינים. הפורומים, במקור, היו אמורים להיות אמצעי תקשורת לשחקני הקהילה מחוץ למשחק גם עם ההנהלה וגם עם שחקנים אחרים. להכיל פעילויות נחמדות ומדריכים שימושיים שיעזרו לשחקנים.

המצב של היום לא מאפשר זאת. ילדי ה-HC מציפים אותם ופותחים מדריך על כל דבר קטן במטרה שיחשבו שהם משקיעים.

[עריכה] יחס ילדי ה-HC למשחק

המשחק הוא האליל שלהם. שם הם מעבירים את יומם הרגיל בהריגת שחקנים אחרים, שימוש בשיטת ה 2-2, השתתפות בפעילויות שרת שנערכות ע"י האדמינים (או ילדי HC מתקדמים אחרים אשר מנסים לחשוב שהם אדמינים), השגת כסף ועוד...

[עריכה] יחס ילדי ה-HC לתוכנת הדיבור

תוכנת הדיבור בדרך כלל היא Ventrilo/TeamSpeak. תוכנה זו נועדה לעזור להם לתקשר בעודם משחקים בעזרת המיקרופון במקום כתיבה, אך האופציה לכתיבה ניתנת גם שם. לכל קלאן מגיע חדר משלו, בו ילדי ה-HC השייכים לאותו הקלאן יוכלו לתקשר ביחד בלי הפרעות מיותרות. גם בתוכנת הדיבור ישנם אדמינים, אשר אחראים למניעת קללות וילדים שבאו לפגוע בילדי ה-HC העדינים.

[עריכה] יחס ילדי ה-HC למשחק 'Counter Strike'

ילד ה-HC שונא את המשחק CS אך משחק בו (בדרך כלל בגרסה הפרוצה) כדי לתפוס תפקיד או קשר עם המנהלים הבכירים יותר. הם נובים עלובים במשחק ומנסים בדרך כלל להיכנס לחדרים הנעולים של ההנהלה בעודם משחקים, "מבקשים שיעבירו אותם".

[עריכה] יחס ילדי ה-HC לרשת החברתית פייסבוק

ילדי ה-HC נוהגים לתקשר עם משפחתם דרך הפייסבוק, אך נוהגים להצטרף לקבוצת הקהילה שלהם ושם לנסות להראות גם כן השקעה, כך שההנהלה תחשוב שהם פעילים גם בפייסבוק ולא רק למטרות הקהילה = טעות גדולה.

כלים אישיים