כדורסל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "כדורסל" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.

כדורסל הינו משחק קבוצתי שמטרתו היא לזרוק את הכדור ישר לתוך הסל. הרעיון הכללי במשחק הוא כמובן לנצח או במקרה של רוב השחקנים במדינת ישראל - לגרום לכך שיוכלו למצוא כמה שיותר תולנות על השופט.

[עריכה] המצאת המשחק

את המשחק המציאו כמה גרבילים אשר היה להם משעמם והם החליטו להתמסר בכדור. לאחר שהם זרקו בטעות למפספס של הקבוצה (המכונה גם "קושקושון"), קושקושון זרק אותו היישר לעבר הפה הפעור של זללני, הגרביל הרעב. זללני בלע את הכדור בשלמותו וכל הקבוצה הריעה על כך שהם נפטרו מהכדור (אני אמרתי שלגרבילים יש IQ גבוה?). אחר כך, הם רצו להפוך את המשחק של קושקשון למשחק אמיתי, כמובן שברגע שהחוקים היה לזרוק לסל, קושקושון החטיא.

[עריכה] חוקי המשחק

Earth

דוגמא לכדור שאיתו משתמשים למשחק כדורסל

במשחק החוקים הם מאוד פשוטים:

  • יש למסור את הכדור לחברי הקבוצה
  • יש למלא את החוק הראשון
  • ידוע שאף אחד לא מקיים את החוק הראשון
  • צריך לזרוק את הכדור לסל
  • צריך לקלוע לתוך הרשת
  • צריכים לצרוח על שחקנים מהקבוצה שלך "אני פנוי" גם אם אתה ממש לא פנוי
  • אסור ואני חוזר אסור לטעון שאם מכדררים כדור ואז קולעים לסל סימן שנצמדו לכדור חיידקים שהכניסו אותו לסל כי אז סביר להניח שתחטפו מכות, באופן כללי אם אתם שומרים על כל החוקים אתם חוטפים מכות אז זה לא משנה...
  • לצרוח כל הזמן שטויות
  • לא לצרוח כל הזמן שטויות
  • לא לקרוא את הערך השקרי הזה על כדורסל לקרוא את הערך הזה
  • צריך להתקיף 24 שניות להיות אגו ולזרוק מהחצי בשניה האחרונה כי "לא היה לך ברירה"

איןציקלופדיה אינה אחראית על כל נזקים של שינוי במצב הצבירה של האף שלך אחרי משחק כדורסל.

[עריכה] כדורסל ברחבי העולם

PingPongKiss-7869

כדורסל מיניאטורי

הכדורסל הוא ענף ספורט מאוד פופולרי והוא משוחק על ידי אנשים רבים, מעריצים רבים אף השיגו משחקון קטן למשרד בעבודה.

[עריכה] כדורסל בישראל

גם ישראל משחקים בכדורסל אבל המשחק הכדורסל הישראלי הוא ללא ספק משחק של תלונות וצרחות ופגיעות קשות. לבסוף בוטל הספורט בישראל.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא כדורסל. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים