כת דובי הזחל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

כת דובי הזחל היא כת הסוגדת לדובי זחל. בדומה לכת השטן גם לכת דובי הזחל יש פולחנים, וטקסים אפורים ולבנים מיוחדים. התלבושות בטקסים הן תלבושות דמויות צעיף כתום אפרסק, והנוכחים בטקסים והפולחנים הם צהובי שיניים בלבד.

טקסי הסגידה לדובי הזחל מתאפיינים בדברים הבאים;

(א) קיום יחסי מין עם דוביוס זחליוס. (ב) העברת חיידקים משותפים לשיניים הצהובות. (ג) הקראת לחשים וכשפים למען החייאתו של דובי זחל שנרצח.

Dubi Zahal.png

סמל הפולחן של הדובי זחל.

[עריכה] הוראות לקיום טקס פולחן לדובי זחל בצורה נכונה

קודם כל איספו קבוצה של כעשרה אנשים המוכנים להקריב חייהם לדובי הזחל. אם הם לא מתמסרים לדוביוס, הטקס שלכם יהרס, וכולכם תמותו. לאחר שאספתם מספיק אנשים, תוכלו להתחיל בטקס. על מנת להתחיל בטקס ייתבקש יושב ראש ועד פולחני דוביוס זחליוס כתום אפרסק שיער צעיף לקרוא את המילים הבאות: Inus Theus Namus Ofus Allus Ofus Dubiuis Zhalius ולהגות את סימני הידים הבאים. יד ימין מאחורי הראש, יד שמאל מתחת לשערות הערווה, כעת הרימו את רגל שמאל ותפסו אותה עם יד שמאל. לאחר מכן תופיע אש קודרת בחדר, ורק זחליוס מומחה יוכל להמשיך בטקס. נשמתו של הדובי הגדול מכולם תופיע, ואתם תדברו איתה תוך כדי קיום יחסי מין והעברת חיידקים משן צהובה לשן צהובה יחד עם דובי הזחלים אשר נמצאים בחדר הפולחן. כאשר תרצו לסגור את הטקס, תחויבו להקריב אחד מאנשיכם לזחליוס האכזר, ולא, תמותו כולכם. עם חתימת הטקס, זחליוס הגדול ייעלם והכל ישוב לקדמותו. את בגדי הטקס אתם חייבים לשמור במקרר.

[עריכה] סיסמאת פולחן דוביוס זחליוס

דבר לא יעצור מאיתנו לסגוד לו.

ונקדיש לו את חיינו.

באש ובמים נתמסר לזחליוס הגדול.

ימותו הערבים.

הזחל שלט שולט וישלוט זין על אמא שלכם.

חירות לזחליוס לנצח.

להוציא נא את זחליוס מכלאו לעד!

באומרנו סיסמא זו, הננו מתחייבים לזחליוס הגדול, באש ובמים, בכל מצב ופוזיציה, לשרת אותו כל ימי חיינו.

כלים אישיים