כת הכאמל

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail.jpg יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

כאמל הוא בעצם סוג סיגריות, הסוג הטוב ביותר והמנצח לחברי הכת. אידיאולוגיית הכאמל היא בעצם כת של מעשני כאמל, כדי להצטרף לכת זו הינך צריך להאמין באידיאולוגיה ולאהוב כאמל בכל ליבך. כת הכאמל ידועה בשמות רבים וביניהם גם "C.U.O" או Camel Unit Organization.

[עריכה] תורת הגזע הניקוטינית

תורת הגזע הניקוטינית:

  • 1. הכאמל הקדוש אשר אין לו מתחרים או תחליף ואפילו לסוג אחד מתחתיו ישנו פער מטורף באשר לאיכות.
  • 2. נובלס גזע המקורב ביותר.
  • 3. LM נקסט וול סטרייט גזע העבדים.
  • 4. מלבורו,וינסטון ופרלמנט תת-גזע, גזע הנועד להשמדה שנועד לפיתרון הסופי.
  • 5. כל סוג אחר לא שווה שבכלל ידברו עליו ובעוד מספר שנים ייכחד בעצמו.

[עריכה] עקרונות יסוד באידאולוגיה הכאמלית

עקרונות יסוד\חוקים באידאולוגיה הכאמלית:

  • 1. בראש ובראשונה הדת הקאמלית אינה מדברת על לא מעשנים ואינה מנסה להסית כלפי עישון אבל בכל זאת, בן אדם אשר מעשן צריך לעשן סיגריה טובה, איכותית, ייחודית ומעולה או במילים אחרות כאמל.
  • 2. אתה משרת את סיגריית הכאמל ולא להפך אתה נשלט בידי הסיגריה ולא היא נשלטות על ידך
  • 3. תמיד עזור לחבר כאמלי בעת צרה.
  • 4. היאדלוגיה הכאמלית אינה דוגלת באי שוויון כלומר נאציזם אנטישמיות וגזענות בכל מובן שהיא(בעצם כל בן אדם שמעשן קאמל ונהנה מזה שווה בחברה של האידלוגיה הכאמלית אין הבדל בין שחורים ארים אסייתים לבנים וכו'...
  • 5. לעולם אל תביא סיגרית כאמל לבן אדם המבקש זאת ברחוב (לעולם אינך יכול לדעת אם הבן אדם אוהב קאמל ברמה הנפשית הנחוצה כדי להיות חלק מהאידלוגיה)
  • 6. כדי להיות חלק מהאידיולוגיה הכאמלית עליך להוכיח את מסירותך לקאמל בלב שלם (לאהוב את הסיגריה אהבת אמת)
  • 7. סיגריית הקאמל היא הסיגרייה הטובה והיחודית ביותר שיש ואתה צריך לסגוד לה(החוק מתכוון לכך שהסיגריית הכאמל היא לא כמו כל שאר הסיגריות אלא מיוחדת וקודשה ודעתך כלפי הכאמל מקובעת ולא ניתנת לשינוי)
  • 8. הכאמל אינה מובדלת על גבי רק ע גזע או מין(הכוננה לכך שאין הבדל בין סוגי הכאמל,כאמל לייט,וכאמל מגדיום כולם שווים ואין עליוך מביניהם, כל אחד אכן יכול לעשן את מה שמתאים ומייעוד לו כל עוד מדובר בכאמל הסיגריה הקדושה מכולן)
  • 9. אל תעז להעמיד קאמל בסכנה ואם יש ביכולתך להציל סיגריית כאמל עשה ככל שביכולתך כדי להציל אותה, עדיף שילד בן 4 יעשן אותה מאשר שתושמד. סופו של בן אדם הגורם לביזבוז וביזיון הכאמל בכל צורה שהיא סופו לחיות כל חייו כאדם מנודה.
  • 10. אין לכפות את אהבת הכאמל, את אהבת הכאמל יש לאהוב בלב שלם. הדת\אידיולוגיית הכאמל לא יוצאת למסעות שיכנוע ודברים דומים לכך על מנת לגרום לאנשים לעשן כאמל.
  • 11. האידיולוגייה מודעת לכך שישנם בני אנוש נחותים שלא ניחנו בתכונה של סגידה או אהבה לכאמל, איננו רוצים לכפות עליהם את אהבת הכאמל אנו אומרים בוודעות שכאמל היא אכן הסיגריה הטובה ביותר וכל אדם הגיוני עם ראש על הכתפיים יבין זאת ויעשן כאמל קדוש במהרה
  • 12. ישנם בני אדם אשר יכולים לזכות במחילה(אשר רק התחילו לעשן או שבחיים לא ניסו את סיגריית הכאמל לפני כן לאנשים כאלה מגיעה מחילה מכוון שלא זכו באושר ובעונג של החדרת עשן הכאמל לריאותם)
  • 13. גיל הקבלה לכת הוא גיל 15, הסיבות הן פשוטות מאוד , זהו גיל שבו הרבה נערים מתחילים לעשן, גיל המרד הוא נקרא ואם כבר אז דעותיה של האידיולוגיה אומרים שצריך לכוון את המעשן עוד בתחילת דרכו, למרות שמכירת סיגריות מותרת רק מגיל 18 זוהי עובדה שכבר בגילהים של ה15-16 הנוער מתחיל לעשן וישנם אנשים שאם לא יקבלו הכוון טוב בהתחלה זה יהיה מאוחר מדי בשביליהם וגורלם ייחרץ(כלומר, הם לא ייעשנו כאמל)
  • 14. האידולוגיה קובעת חד וחלק אם יש ביכולתך לקנות סיגריות זה אך ורק כאמל חבר בכת שיעבור על חוק זה יועף מידיית ללא משפט מהכת ללא אפשרות חנינה.
  • 15. הכת לא תקבע לך כמה סיגריות קאמל תעשן ביום, זוהי החלטה שלך בלבד (כמובן כל עוד אתה לא עובר על סעיף 6 ו7 שמדבר על אהבת הכאמל) אבל סיגריות החובה הן בוקר, אחרי ארוחה,צהריים וערב. האפשרות היחידה לעבור על חוק זה הוא בעצם משבר כלכלי דבר שיטופל במהרה על ידי חברי הכת על פי פקודת סעיף 3.
  • 16. חברי הכת מתנגדים בכל תוקף לירידות ובדיחות על גבי אנשים מסכנים שלא מעשנים כאמל, אנשים שצריך בסופו של דבר לרחם עליהם ואנו מוכנים לקבל כל אחד אשר מוכן יום אחד להשתנות לטובה ולהתחיל לעשן כאמל.
  • 17. הכת אינה מקבלת אנשים בעלי בעיות לב, מחלות ראיות ועוד מחלות אשר גורמות לכאמל להוות סכנה על חייהם כי זוהי לא המשמעות של כאמל, אבל עם זאת הכת מקבלת חולים סופניים כי במקרה כזה של מוות בטוח הכת אומרת שאם אתה הולך למות בטוח זה יהיה עם סיגריה קדושה בפיך.
  • 18. החיה אשר מסמלת את הכאמל היא כמובן גמל , אנו איננו חושבים שהחיה מיוחדת או בעלת כוחות אבל יש לנו כבוד רב אל יוצרי הכאמל ואם הם החליטו לקרוא לדבר המושלם מכל על שם גמל אז אנו נכבד זאת ובשום פנים ואופן לא יתקבלו התעללויות בגמלים ואכילת בשר גמל! העונש הוא העפה מיידת מהכת ללא יותר מדי סיבוכים ועם זאת לא תינתן לך האפשרות לשים סיגריית קאמל בפיך שוב!
  • 19. אולי זה כולל לגבי כל הסיגריות אבל כלפי חברי הכת זה לא מביע משמעות כלל , כי אוייבה הגדול ביותר של הכאמליזם הוא משרד הבריאות, אולי משרד הבריאות מכפישה את כל הסיגריות אבל שאר הסיגריות לחברי הכת זה בעצם כלום, אוויר. ועם כל ההכפשות כלפי סיגריית הקאמל לא נשמעה אפילו מילה אחת טובה ממשרד הבריאות ובגלל זה כל מי שעובד במקום עבודה זה אינו יכול להתקבל לכת.
  • 20. אסור בכל אופן לשום חבר בכת למכור את חבריו, למכור חבר לקאמל זה כמו למכור חבר לנשק וזה דבר שפשוט לא עושים, העונש על זה הוא החמור ביותר, העובר על חוק זה מקבל חופשה חינם למקסיקו שם נתפוס אותו שיינחת ונקבור אותו עד לראשו באדמה באמצע המדבר ומסביבו ישבו כל חברי הכת שפנויים וייעשנו סביבו (כאמל כמובן) ויאפרו על ראשו ויכבו עליו סיגריות בשרשרת עד שימות מוות כואב ומייסר.
  • 21. אסור בכל אופן לזרוק סיגריית כאמל וגם אם לא תרצה לעשן יש להניח אותה בכבוד על הרצפה
כלים אישיים