לורד שוטפטון

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
GeorgeWashington

סומק על הפנים הופך אותו לגבר גבר

לורד גינסבורגיישארטי גלובולאסטיק גורמליטאנט שוטפטון היה נסיך מועצות הברית הראשון. הוא זכה לגאווה רבה כאשר גארגנט הגמל אכל את ראשו בעת שביקר עם שבתאי צבי במדבר שיערה.

[עריכה] חייו האישיים

שוטפטון נולד בשנת 1732 לאם טקאה נודגא דול ולאב אויף זהמא סריח. בעת ילדותו, נהג לשטוף את ראשו בבריכת הדם השכונתית, אשר הוקמה על ידי אביו, כאשר הדם בבריכה היה הדם של העם האנגלו-פורטוגזי אשר ביצע בו את זממו. לורד שנא ארנבים, ולכן נהג לכרות את ראשם, לצלות את הראשים ולאכול בעוד הם חמים. לפעמים היה מבקש מאביו להשתין על הראשים לפני אכילתם. אמו ספרה על לורד כי היה ילד שובב ונהג לבצע את זממו בחתולי רחוב ונשים מתות ברחובות להנאתו. לורד סיים בהצטיינות את בית הספר התיכון "בקינגהאמרגליתצנעני" והתגייס מיד לאחר מכן לצבא הגרמני-צ'רקסי כדי להילחם בעם האנגלו-אנגלו אשר שלט אז במדינת האתיופים קניה. לאחר שהפך לקצין, הכיר את אשתו לעתיד, ארגתע ליתא בן. בשנת 1754 התחתן עם ארגתע, שמוצאה היה רוסי-אתיופי.

[עריכה] שירותו בצבא הגרמני-צ'רקסי

כאשר לורד הגיע לגיל 18 הוא התגייס לצבא הגרמני-צ'רקסי אשר נחשב אז לצבא הגדול בעולם. במלחמתו הראשונה נגד האנגלו-אנגלוים סופר כי הרג 349 חיילים ואנס את גופותיהם. ארגתע בן הייתה קצינה בפלוגה מובחרת, וכאשר לורד היה בן 20, נהג לבצע בה התרדות מיניות מרובות ואף אנס אותה כשהיה בן 21. אף על פי היחס המזעזע של לורד כלפי ארגתע, היא התחתנה איתו בשנת 1754 ומיד לאחר החתונה החליט לורד להשתחרר מהצבא.

[עריכה] תפקידו הפוליטי

שוטפטון עסק בשיחוד מוכרי מכולות שכונתיים בשביל להגיע למשרד ממשלת אינדונזיה. לאחר שסילקו אותו משם בעזרת זריקת גרזנים, החליט שוטפטון הצעיר להקים לעצמו את המדינה מועצות הברית אשר מוקמה ביבשת אמריקה. אף על פי שאף אחד לא האמין כי אדם בן 30 יצליח להקים מדינה על שטח כה גדול, תומכים רבים נענו לעזרתו. הקזינו הראשון הוקם על ידי שוטפטון ועוזריו וגם בית הזונות הראשון. סר מקדונלדס הסכים באותה העת לעזור לספק מזון לתושבי מועצות הברית והכים כ-500 חנויות של מזון מהיר שכוללות בתוכן כ-10 עובדים, בר משקאות בחינם ואספקת המבורגרים, צ'יפס ועוד. שוטפטון הבין כי מדינתו תזכה בעתיד לגאווה רבה והחליט לחגוג את נצחונו בפשיטת אונס על גבי מדינות אירופה. כ-98% בנשות אירופה נאנסו על ידי צבאו של שוטפטון והוא זכה להערכה רבה על כך.

[עריכה] שושלת משפחתית

אביו של לורד, אויף זהמא סריח היה חלק משושלת ארוכת שנים של העם האנגלו-אנטארקטי. משפחתו הייתה בעלת הון רב ועל כן אויף נהג בציערותו להורות על פועלי בניין אוסטרלים לבנות בתים כדי שיוכל עליהם להפיל פצצות אטום. הנזק שנגרם מפצצות אלו לא ידוע עד היום.

[עריכה] חיבתו למשה קצב

בשנת 2003 הכיר שוטפטון את הנשיא קצב בבר חשפניות בצפון תל-אביב. לורד חיבב את משה ועל כן הם החליטו שלורד יבצע זממות בנשים תמימות ומשה ישא באשמה. תמורתו למשה תיהיה אהבה מצד דוסים וימנים אנאלפבטים. לאחר שנגזר עונשו של משה, ברח לורד למדבר שיערה עם שבתאי צבי שם נאכל על ידי גמל בשם גארגנט.

[עריכה] מוות

לורד שוטפטון ברח באותה העת של מרץ 2011 במדבר שיערה עם שבתאי צבי מישראל בגלל היותו שותף בביצוע זממו של משה קצב. שוטפטון החליט לצאת למסע רגלי קצת לבדו ובעת המסע פגש גמל אשר לו קרא גארגנט. גארגנט חיבב מאד את לורד אך בגלל שחש ברעב לא יכל להתאפק ואכל את ראשו של שוטפטון. לורד הוצא להורג במותו בגלל פרשת משה קצב שבה הואשם.

כלים אישיים