לנין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer and sickle
אזהרה: קומוניסטים!

דף זה עלול להיות תחת שליטה של ה-KGB ו/או ולדימיר פוטין, ולדימיר לנין, קארל מארקס, יוסי סטלין.

ג'ון לנין - (באנגלית: John Lenin, ברוסית: וולדימיר איליץ' לנין) - הפרעה והדיקטטור הכי מפורסם של ברית המועצות. מנהיגה של להקת הפולקע הקומוניסטית - "החיפושיות". שנות חייו: 1870-1924(העונה הראשונה) ו1940-1980(העונה השניה).

[עריכה] תולדות

[עריכה] ילדות

לנין נולד בגיל 0 במשפחה של הוריו. אמו ואביו, בן האלף ובת האלפיים, היו הוריו היחידים, מה שמאוד תרם לעיצוב אישיותו. ביתו היה במעמקי סיביר, במקום שאף נפש חיה לא ידעה עליו. לידתו היתה הפתעה גדולה עבור אמו, שהיתה כבר בחודש התשעי להריונה. יש האומרים שהוא היה תימני בהכחשה שטבע בים השחור וחזר לבן. לשמועה זו אין שום בסיס- לנין הוא שמינית יהודי, רבע רוסי, שמינית ערבי, שליש גרמני ושישית כורדי. כל השאר היה אנגולי טהור.

כבר בילדותו ג'ון לנין רצה להפוך למנהיגה של רוסיה, אבל הצאר אפילו לא ידע על כך.

כאשר הצאר גילה את הדבר, תלה את לנין בעודו בן 12726, ובמהרה גילה שהוא לא תלה את לנין, אלה את אימו הרזה והדומה לגבר. מכך הוא הסיק מסקנה: אימו היתה גבר, ואביו היה גבר. אין זה מוזר להיות בין לשתי אבות? שאלו אותו כל האנשים. כך הוא ענה להם: סטטיסטית- אחד טוחן ואחד נטחן. זה כמו איש ואישה... רק 2 גברים. אימו-אביו התאבד אחרי ראיון זה, ואביו-אביו התאבד אחרי שאכל במבה.

Leninlenon
לנין בשתי גילגוליו

[עריכה] המשך

לנין הקים את הדת הקומוניסטית והחליט לברוח לגרמניה עם כל הבולשביקים שלו, בגלל שפרצה מלחמה.

במלחמת האזרחים ברוסיה לנין היה לצידם של המשתמטים מהצבא. הוא יסד את "הצבא האדום", שעזר לרוסיה להפסיד במלחמת העולם הראשונה. לנין והכת הבולשביקית שלו (קג"ב) תקפו את ארמון הצאר והכריחו אותו לעבוד כפועל בניין. הצאר וכל משפחתו התאבדו לבד במחסן, עקב בושה. אפילו בני דודים והתינוק של הצאר התאבדו באותו המקום. אחרי שנים החליטו להטיל את האשמה על הכת הבולשביקית. לנין לימד את הכת שלו לסרוג יהלומים אך אומנות זו נשכחה.

Lenin
ולדימיר לנין (הגלגול הראשון)

[עריכה] מהפכה

לנין החליט להפוך את רוסיה והצליח. הוא הפך אותה.

הרוסיה ההפוכה נקראה משום מה "ברית המועצות", יכול להיות מפני שלנין רצה להתייעץ בקשר לברית מילה של בנו. ברית המועצות, תחת הנהגתו של ג'ון לנין, התאפיינה בצמיחה כלכלית אדירה: ביטול סוסים לטובת מכוניות (בשנות השלושים), הפיכת בתי כלא ובתי ספר למחנות עבודה, המצאת הגלגל, הפחתה בכמות הדובים המסתובבים ברחובות והגברת אפקט החממה באזור סיביר.

לנין הפך למנהיגה הרוחני, המנטלי, הפיזי, הפיזיאוטרפי והטוטליטרי של המפהכה הקדושה. הכת הבולשביקית סגדה לו והיללה את שמו.

[עריכה] טקס הקבורה

מה לעשות, לנין מת. כן, כן, כן - לנין חי לנצח בלבבותינו, אך הוא מת. מת לגמרי, אך לא סופית. בניגוד לשמועות הזדוניות ליבו נקבר יחד עמו, בשקית.

הוא נקבר בפירמידה קטנה וצנועה במרכז כיכר הלחם הלבנה, שבמוסקבה. הפרעה הגדול "לנין" זכה בטקס קבורה רחב רגליים. הוא נקבר במשך שנתיים שלמות. כולם חיכו שהוא יקום לגלגול הבא. הוא עוד לא קם.

[עריכה] הגלגול השני

ג'ון לנין נולד שנית ב-1940, לצרכי השתלטות על העולם. הוא החליט מראש לכתוב את השיר "בחזרה לברה"מ" (Back in the USSR), במטרה לרמוז לתומכיו שזה הוא ולא אחר. אך הוא לא יכל לפעול מהר - זה היה מעורר חשד, מפני שתינוקות לא כותבים שירים לפני גיל שנתיים.

בבית ספר הלנין השני לא רצה ללמוד, מפני שהבין שגורלו הוא בשילטון - לא בחינוך. לכן הוא אירגן להקה של 4 קומוניסטים בשם הקוד "החיפושיות" והחל את דרכו איתה.

ג'ון ידע שיש לפעול לאט - בהתחלה עליו להשתלט על העולם המוזיקלי ורק אחרי זה לפעול לקידום הקומוניזם העולמי. הלהקה הפכה למובילה בתחום המוזיקה הקלאסית, עד שלנין הבין שיש לפעול אחרת.

הוא פירק את הלהקה ובטעות התמכר ל-LSD יחד עם אישתו, שמוקו אונו. במשך 5 שנים הוא בילה בבית חולים לנרקומנים ובסוף החליט יחד עם אישתו לכתוב אלבום חדש. אישתו היפנית היתה כל כך גרוע בשירה, שלנין נרצח על האלבום הזה. רוצחו יושב בכלא עד ימניו, ובתור עינוי נאלץ לשמוע את האלבום הגרוע הזה 24 שעות ביממה.

[עריכה] תרבות

עד היום אפשר למצוא פסלים גדולים שלו בארונות המטבח של כל משפחה רוסית שמכבדת את עצמה.

[עריכה] משפחה

לו ולקרל מרקס היה בן לא חוקי בשם אלמו, ששיחק בסדרת הפולחן רחוב סומסום. אלמו נרצח בחניקה על ידי עוגיפלצת הקפיטליסט הרשע וכך נכזבה התקווה להקים את ברית המועצות מחדש.

כלים אישיים