לסביות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "לסביות" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.

"מוצר אמין ביותר ואף מספק מינית,טוב נו על מי אני עובדת..."
~ ג.יפית על לסביות

[עריכה] היווצרות הלסביות

לסבית

לסבית ממוצעת (הצילום באדיבות אגודת ציידי הלסביות)

הלסביות הראשונות נוצרו כאשר אנשי הירושימה ונגסקי ניפגעו מהקרינה הרדיו אקטיבית של פצצת האטום וכל היפנים המכוערים והזקנים שביניהם החלו לשנות צורה עקב הקרינה והפכו מיפנים סוטים שכותבים מנגה ליצור חד תאי מוח שניראה כמו אישה ואוהב נשים, והחלו ליברוח לכל רחבי העולם ואף להדביק אנשים תמימים במחלה ולהפוך אותם ללסביות על ידי הפגזתם בקרינה(לרוב של מיקרוגל)ולישרוף את תאי מוחם עד שתיהיה רק תא מוח אחד וכך יהפכו ללסביות (יצור חד תאי מוח).

אם לסבית כמו פרידה ועוד לסבית אחת קושית (רצוי) ניפגשות הלך !!! הם מתחילות נשיקות מואה מואה מורידות תחולצה מואה מואה מתחילות להזדין פרידה יותר חזק אני לא מרגישה וכולי וכולי..

[עריכה] מלחמת הלסביות בנשים

בשנת 3008 הלסביות, הנאצים ועוזריהם הגרבילים, החלו להתקומם נגד שאר העולם. הלסביות רצו להשמיד את אוכלוסית הנשים בעוד שהנאצים ישמידו את הגברים וההומואים ואת עודד מנשה כדי להשתלט על העולם ולמלא אותו בלסביות ונאצים בלבד תחת שליטת שמעון פרס.

[עריכה] דת

דתם של הלסביות היא האיסלם והג'יהד האיסלמי ומיתפללות במיסגדים במסווה של ערבי שמן ומכוער. פלוס הלסביות נוהגות ללכת הרבה באמריקה ושם הן לוקחות 200$ קאש מאני מזומני בתחת אז הם מגיעים ודופקים אותם ולוקחים רק 45$.

[עריכה] אירגונים

יש כל מיני אירגוני לסביות הידוע ביניהם הוא חמאס ומכיוון שהם חד תאי מוח ואפילו צינור מעופף לא יכולות ליבנות הם פונות לעזרת ערבים שיבנו להם כאלה (אגב ערבים הם בעלי שתי תאי מוח פי שתיים מלסביות)כדי להפציץ את שדרות,לסביות רבות ביצעו פיגועי היתאבדות כשהערבים עבדו עליהם שהם יקבלו 70 בתולות בגן עדן. ערבים תמיד גונזים מהלסביות כסף כי הם סתומות בעיקר הבלונדות הם כאילו ככה ערבי:סלאם אליכום... מושיט יד לציצי שלה בלונדה(לאהלן אלונה מהפיגמות):אומרת אוי נגי אתה כזה **** אבל אני סולחת לך בגלל שאתה כזה **** וממשיכה ככה נ:ב ג' יפית מלכה טיחות1!!!!!

[עריכה] תזונה

המאכל האהוב על לסביות הוא ילדים קטנים (בעיקר איברי המין שלהם) בטענה שהלסביות צריכות להשמיד את כל הבולבולים העולם כדי שיוכלו לעשות אורגיות בציבור.

[עריכה] סוגי לסביות

רוב הלסביות הם בעלי מוח חד תאי כאמור, אך יש עוד כמה מוטציות מעניינות:

לסבית ממוצעת-בעיקרון כל לסבית שאין לה גם את אחד המאפינים הבאים. היא סתם מובטלת שחובבת נשים, ומבלה את רוב זמנה בפורומים זניחים של צעירים(למרות שהיא לקראת שנות הארבעים). היא שוכחת את גילה המתקדם ומפתה נשים פלסטינאיות שמתחזות לבנות 14 על ידי התחזות לבן 14 שאוהב שמאלניות.

הלסבית המתחכמת- לסבית החובשת משקפיים עם גישה של "אני חכמה" אבל בעיקרון מובטלת שכותבת ספרים למגירה, ולעיתים מאוננת על נייר זכוכית (הדם גורם לה לריגוש). היא מוצאות שתי שקל ברחוב תוך כדי שהיא מחפשת עבודה במקומות זניחים בתור "חכמה".

הלסבית הפמיניסטית- זאת לסבית פמיניסטית כביכול רק שמפחדת מגברים ומיתרחקת בפחד מכל גבר שהיא רואה להבדיל מפמיניסטיות אמיתיות שמחזיקות את החבר שלהן קצר ומראות לו מי הבוסית,עוד משהו שמפחיד לסביות פמיניסטיות אף יותר מגברים זה ערסיות ופרחות או כל אישה קשוחה אחרת,לסביות פמיניסטיות פוחדות מצלבים ושום גם ואלרגיות נורא לכסף.

הלסבית המשועממת- זאת לסבית שכמו רוב הלסביות אין לה עבודה משפחה או סתם מכרים או ידידים ומבלה את רוב זמנה במסיבות של לסביות דו מיניות ומסניפה קוקאין ובוכה על החיים ושכמה גברים לא אוהבים אותה ולא משתינים לכיוון שלה. לרוב היא מתאבדת למחרת בבוקר או סתם מתה ממנת יתר בשירותים או משהו.

הלסבית מאתרי סקס- זו לסבית שהייתם מתים לזיין,אך אין באפשרותכם מהסיבות הנ"ל:

  • אתם לא יודעים באיזו מדינה היא.
  • אתם לא יודעים באיזה אזור הדגדגן שלה היא נמצאת.
  • כבר ראיתם שהיא תפוסה.
  • היא שרמוטה.
  • אתם גברים.
כלים אישיים