מולדובה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail איןויקיזציה: יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.
Hammer and sickle
אזהרה: קומוניסטים!

דף זה עלול להיות תחת שליטה של ה-KGB ו/או ולדימיר פוטין, ולדימיר לנין, קארל מארקס, יוסי סטלין.

האימפריה הרפובליקנית הסובייטית של הבננות מתגוררי הביבים והמחתרת מולדובה.
Moldovaflag Moldovacostofarms
דגל מולדובה סמל מולדובה
מוטו לאומי "בתכלס, סטלין קורע את מאסטר ספלינטר אם הוא משתמש בקרני הרשע שלו"
המנון שיר הפתיחה של צבי הנינג'ה
יבשת אירופה
שפה רשמית

מולדובנית

עיר טקילה

קישינב

העיר הגדולה ביותר

נו... העיר של באטמן!

משטר

רפובליקת בננות

ראש המדינה

שרדר - משה, אברם וגגוריאן

הקמה

עכשיו מרומניה

מטבע

שקית שיש

" כמה זה בשקיות שיש? "
~ מולדובי על XBOX
"אני רוצה להיות שריונר, בדיוק כמו צבי הנינג'ה!"
~ מולדובי על צה"ל

רפובליקת מולדובה: היא מדינה הממוקמת במזרח אירופה, בין רומניה לבית של שמוליק. שטח הרפובליקה של מולדובה היה חלק מרומניה תקופות רבות בעבר ותחת שלטון ברית המועצות עד שהם החליטו שלא בא להם יותר. בעת התפרקות ברית המועצות הכריזה הרפובליקה הסוציאליסטית הסובייטית של מולדובה על עצמאותה וברחה מהבית.

[עריכה] כלכלה

כלכלת מולדובה מבוססת על גידול חתולים עם איידס, סלק מסוכר ושקיות נייר. ענפי התעשייה שלה הם שימור עצים, חיפוש אחר חדי קרן וייצור דגני בוקר. מטבע הסחר הרווח במולדובה הוא שקית שיש (משקלה שווה לננס כועס 1). ערכה העכשווי של שקית שיש הוא 42 ש"ח או שחטה מסיגריה.

[עריכה] תרבות

במולדובה ישנה הערצה ואמונה עיוורת בגיבורי על, במיוחד בצבי הנינג'ה. המולדובים נוהגים לחכות את גיבוריהם ולהתגורר בביבים בימים, כשהמלאכה מסתיימת הם רוחצים את גופם בגיגיות עם סחבה או חתול מת והולכים לישון. המעמד של הפרט במולדובה מוגדר על פי מספר הקעקועים שעל גופו, כאשר ישנם 2 קעקועים שונים בעלי משמעויות ותכונות שונות. ה1) קעקוע של חד קרן - נועד בכדי להביע הערכה עמוקה לעולם הפנטזיה וכדי למשוך נשים. ה2) קעקוע של אישה - נועד בכדי להביע הערכה לגופה של האישה וכדי למשוך חדי קרן. ככל שמעמד המולדובי גבוהה יותר כך הוא זוכה להתחתן עם יותר פטמות. למולדובי ממוצע יש 2 פטמות בלבד על אישה אחת בד"כ. בעוד למולדובי מהמעלה הגבוהה ביותר יש כ7 פטמות.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא מולדובה. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים