מי מנוחות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

מי מנוחות הם סידרה של אגמים בינוניים הממוקמים בצפון מזרח אסיה, ליד גרמניה המערבית, פנייה שנייה שמאלה ברמזור. הם הוקמו בשנת 1- לבריאת היקום, על-ידי טבעו של האדם (לא הזמר).

[עריכה] רקע היסטורי

[עריכה] הרצאה

כבר שנה אחרי זה, ב-1999, זכו המים לתהילת יקום כשלהקת חסרי הקצב: "המתגלגלים המאובנות" החליטה לערוך שם את הרצאתה הראשונה על תאוריית הפואנטום: "תיאוריית הפואנטום - מנה 3 סיבות להיווצרותה, הסמק ונבר". ההרצאה הייתה ההצלחה הגדולה ביותר מבין כל שאר ההרצאות של הלהקה בנושא, אך כיומיים לפני ההרצאה, הוחלט שלא לקיימה.

[עריכה] אוכל

המחלוקת סביב חלוקת האוכל כ-5 שנים קודם לכן, בין נבחרי הציבור של סוקולוב לבין ארבעת עצי האספרגוס המזוקנים (דאז), הוביל בסופו של דבר ב32:43 B.M.X, להכרזת האתר כ"אתר הקדוש למושלמים".

[עריכה] סיכות השלום

המים קיבלו את מקומם בהיסטוריה הדמיונית כשב-19002, בעקבות הסתעפותם של מאורעות כרפ"ס, החליטו שלושת הצדדים בסכסוך, ארגון הפלסטיקאים הבינלאומי, נציגי מגן-דוד-אדום (הידועים גם כ"צבא החובשים") ואלברט הירקן לקיים את סיכות השלום שלהם בניכר, באתר המיותר, לאלתר. (גיברלטר).

[עריכה] עדיין סיכות השלום

באותה שעה, התאספו כולם תחת כיפת השמיים, בראשותו של הנסיך פרעה, שנרצח שנה קודם לכן על-ידי מתנקש אלמוני בשם אלברט, והחלו בתהליך.

[עריכה] שוב פעם סיכות השלום

הסיכות התקיימו על מי מנוחות.

[עריכה] מקורות

[עריכה] ראו גם

[עריכה] אל תראו גם

[עריכה] קישורים חיצוניים

כלים אישיים