מלחמת העולם השלישית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

מלחמת העולם השלישית היא מלחמת עולם שפרצה ב-32 ליוני, שנת 2432, בעקבות "הקטטה ההמונית" שהתרחשה חודש וחצי לפני כן בין אגודת החננות הבינלאומית לביל גייטס.

[עריכה] רקע למלחמה

בשנת 1911 החלו להתאגד בעולם שני סוגי אנשים, החננות והערסים. הערסים כל הזמן דפקו לחנונים מכות ולכן(וגם הכניסו ראשם באסלות השירותים של קנדה), בשלב מסויים, מועצת החננות הבינלאומית החליטה שנמאס להם – החנונים נעשו גדולים יותר, מסוגרים יותר ושחורים יותר. החנונים הפכו למטאליסטים. ערסים שהתחילו מכות עם חנונים שעברו את השינוי הזה נדהמו לגלות שהחנונים מסוגלים פתאום להחזיר מכות, ואפילו לקרוא לחברים שיעזרו. הערסים, שכבר לא היה להם למי להרביץ בשביל הפוזה, התעצבנו ואירגנו צבא של ערסים מכל ארצות המזרח, והחלה שרשרת פרעות שכונתה "פרעות תימן". למטאליסטים נמאס אז הם חברו לפריקים ולשרידי החנונים שתהליך האבולוציה שלהם כשל והקימו יחד את רשת האינטרנט המחודשת כדי שהם יוכלו לתקשר בצורה מאובטחת ומהירה וגם הקימו את "מייקרוסופט" בעזרת מי שכונה אז "מלך החננות" וכיום מכונה בשם "ביל גייטס". הערסים עלו על הטריק הזה של האינטרנט והכניסו מרגלות לרשת שכיום מכונות פאקצות. הפריקים החנונים והמטאליסטים חשפו את המרגלות האלו והחליטו שזהו-זה, הם יוצאים למלחמה. הערסים גילו שהפריקים והמטאליסטים מארגנים צבא בעזרת להקות שהוקמו כמו "החיפושיות" ואפילו להקות ישראליות כמו "כוורת" ואירגנו צבא גם.

מלחמת העולם השלישית פרצה.

[עריכה] הערסים במלחמת העולם השלישית

הערסים לחמו בחזיתות רבות נגד צבאות הפריקים והמטאליסטים שאוגדו תחת הברית שנקראה אז "רוקנרול". אחת החזיתות החשובות היא חזית "מטאליקה" שבה הערסים הצליחו לחדור להופעת רוק ולהרוג עשרות מטאליסטים, אבל חזית זאת הוכתרה ככישלון לערסים כאשר כל החיילים התחרשו מהמוזיקה והבס שהיו שם. עוד חזית שהוכרזה ככישלון מוחץ, הייתה חזית להקות ה-power metal, שבהן ראשם של הערסים החל להסתחרר מהקצב המהיר ביותר של השירים וקרס לגמרי עקב פעילות מערכת מוגברת יתר על המידה. הערסים היו צריכים לפתח כלי נשק חדשים בכדי לעמוד בקצב ההתקדמות של ברית הרוקנרול והמציאו את רימון העשן הראשון שבתוכו היה עשן סיגריות מרוכז שגרם באופן מידי לסרטן הריאות.

[עריכה] ברית הרוקנרול

ברית הרוקנרול שנכרתה אי שם בשלג האינסופי של קנדה איגדה את המטאליסטים הפריקים והחנונים שלחמו בערסים. מי שעשה את רוב המלחמה היו הפריקים והמטאליסטים אבל ניצחונות של הפריקים לא היו אפשריים בלי החנונים שכל הזמן המציאו טכנולוגיות ונשקים חדשים. הפריקים והמטאליסטים ראו בשלב מאוחר יותר של המלחמה שהם מפסידים ולכן הם ביקשו מהחנונים להמציא תרופה נגד סרטן הריאות שפגע בהם קשות. לכן החנונים פתחו את מה שנקרא כיום "האגודה נגד עישון" או "האגודה למלחמה בסרטן" וגרמו לתביעות ענק נגד יצרניות הסיגריות הגדולות. הערסים נפגעו מכך קשות כי מחירי הסיגריות עלו,והערסים חסרי ההשכלה לא יכלו לעמוד בתשלומים האלו. חוסר הניקוטין בדם שלהם גרם להם לעצבנות ופרצו ריבים פנימיים בתוך הערסים שבסופו של דבר גרמו לירידתם למחתרת. בנוסף, ברית הרוקנרול נפגעה קשות מבחינה כלכלית וכן מבחינה צבאית לאחר שהערסים הרסו להם את המפעל הגדול לייצור ילדי אימו שהיה ממוקם בכפר יונה, בפיגוע שזכה לשם פיגוע האימו הגדול.

עוד על ברית הרוקנרול ועל פעילותה בלי קשר למלחמת העולם השלישית ניתן למצוא כאן.

חשוב לדעת שרוב ה"רוקיסטים" מזיינים כוסיות.

[עריכה] "מיקרוסופט" וביל גייטס

ביל גייטס או בשמו המקורי "המלך ויליאם הנרי חנון השמיני" נולד ב28 באוקטובר 1955 בשיאה של המלחמה כנצר לשושלת מלכי החננות למלך וילאם חנון השני. מיד עם סיום לימודיו בתיכון פנה ביל לניהול המלחמה והקים את המפקדה הראשית של ברית הרוקנרול וקרא למפקדה הזאת "מייקרוסופט". מייקרוסופט פעלה תחת מסווה של חברת מחשבים ותוכנה וצברה כוח, השפעה וכסף.הערסים שלא יכלו להתמודד נגד החברה ירדו למחתרת וכיום הם מהלכים ביננו ומרעילים אנשים בעזרת סיגריות. לא מזמן החלו הערסים מתארגנים מחדש וביל שהרגיש זקן מידי למלחמות העביר את ניהול המלחמה לחבר משפחה קרוב שהקים איתו את החברה.

[עריכה] המלחמה כיום

כיום המלחמה היא סמויה והיא מתאפיינת בעיקר בקטטות רחוב גדולות, והוצאת תוכנות חדשות ומתוחכמות שגורמות לערסים תיסבוכים בהפעלת המחשב. הערסים מסתובבים ביננו עם סיגריות שמרעילות אותנו ועם קוצים מרוחים בג'ל שבוהק בשמש ומסנוור אותנו. החנונים עזבו את ברית הרוקנרול למרות שהם עדיין ממשיכים במלחמה נגד הערסים. הפריקים והמטאליסטים עדיין במלחמה עם הערסים והם מסתובבים ברחובות הערים עם חולצות שחורות שעליהם יש תמונות של איברים,דם,גולגולות וחתולים מרוסקים ובכך מצהירים בעצם לערסים "אני פריק אל תתעסק" והם בעלי הבעת פנים קודרת שלא משתנה (גם ביום העצמאות כשיש ספריי שמשפריצים ומנגלים מחניקים ... מצד שני יש להם למה להיות עצובים) ושיער ארוך מהרגיל ושחור. במפתיע, הפאקצות שיוצרו רק על מנת להיות מרגלות התרבו והפכו להיות עם משלהן. עדיין ניתן לראות את הפאקצות מסתובבות עם הערסים ומצדדות בהם במלחמה כדי לעשות אותה מושי מושלמת. הפאקצות פיתחו בנוסף שפה משלהן, קוד לבוש משלהן וצורת חיים משלהן.

חשוב לדעת שהפאקצות אוהבות המון סקס וגונחות יופי.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים