מלחמת התרום יום התרומות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

מלחמת התרום יום התרומות ידוע גם בתור מלחמת גואטה פרצה ב-59 לשני 2009, היא התרחשה במשך כ- 17 שנים לפי ספירת זכריה וחוללה תמורות בין אגודת זפלין לבין ברית בסבוסה.

[עריכה] סיבות המלחמה

היו הרבה סיבות למלחמה.

[עריכה] למ הם רבו?

כי הם היו עצבניים אחד על השני והיה מחסור במילים ארוכות בעולם, ועוד כמה דברים כגון.

[עריכה] פיתוי אוסטרליה

אחת מן הסיבות לפתיחת המלחמה הייתה סיפור הפיתוי של מנחם בן הידוע גם כ-ראש הראשים של ברית בסבוסה שפיתה את אוסטרליה וסיפר לה על תובנות וקונספטיקציות של אורגניזציית בסבוסה, אוסטרליה הובסה ונאלצה לספק שטחים לגידול טבאק.

[עריכה] עליית וירידת הז'אנר

הסיבה השנייה לפרוץ הסכסוך היא ירידת ז'אנר הצעקות הידוע גם כרוק לכל סוגיו ועליית ז'אנר הידוע גם כ-[[קווקזיפפ מזרחי או בשמו הנפוץ ביותר "איכסה".

[עריכה] השתלטות פלוגת קווקז על אור עקיבה

ב20 לשמיני 02 השליט הצאר הקווקזי פטרוסוב קייפויים טרור על אור עקיבה ושרף את רוב גני השעשועים בעיר, לאחר מכן הדליק בווליום חזק את קייפוים שלו ואור עקיבה הפכה ליהיות עיר הבירה של ברית בסבוסה ומקום עלייה לרגל לכל הקווקזים.

[עריכה] תגובת זפלין

לאחר שהקווקזים ברית בסבובסה עשו את הדברים הנוראיים האלה, הפריקים ידעו ששואה מתקרבת והפריקים שבפרדס חנה כבר החלו להרגיש את צלילי הזוואה המזרחיים.

[עריכה] פרוץ המלחמה

אגודת זפלין שכללה בתוכה: פריקים, אימואים, עוליי רוסיה, מטאליסטים פאנקיסטים ואת גדוד העלית של המערכת של למטה. החליטה לתקוף את ברית בסבוסה.

[עריכה] חזיתות המלחמה

[עריכה] חזית פרדס חנה

בפרדס חנה השתוללה תחמורת ובלוקובציות בין הקווקזים תושבי האזור לבין אגודת זפלין, אגודת זפלין שהייתה מעטה מהקווקזים הערימה עלייהם והשתלטה על פרדס חנה ומשם שום דבר לא עצר אותם.

כלים אישיים