מצרים

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
מצרים
UnFlag of Egypt [[תמונה:|125px|סמל מצרים]]
דגל מצרים סמל מצרים
מוטו לאומי חומוס ופלאפל, זה אנחנו!
המנון אצל כול הערבים זה אותו דבר!
יבשת אפריקה
שפה רשמית

ערבית (לא, אין שפה כזאת מצרית)

עיר טקילה

אלכסנדריה

העיר הגדולה ביותר

קהיר

משטר

דיקטטורה חוקתית

ראש המדינה

פרעה - נכון להיום, לא סגורים על זה...

הקמה

יציאת מצרים

שטח
אחוז מים

321 קממב"ר קממב"ר
1?

דירוג אוכלוסייה

רחוק מלהיות גבוה

צפיפות אוכלוסין

יש מספיק מדבר בשביל כולם

מטבע

דינר

אזור זמן

+324

סיומת אינטרנט

.Eg

קידומת

ARAB מוטו= זה הזמן לדודודודודו קרב

מצרים, או בשמה הרשמי רפובליקת מצרים הערבית, היא אחת המדינות התרבותיות והנאורות בעולם. המיוחד בה הוא מערכת המשפט המתקדמת, שידועה בשיטתה היפה והעתיקה: לתלות את מי שמתנגד לחוקי מצרים והאסלאם. מצרים שוכנת בפינה האסייתית של מזרח־אפריקה, והוקמה כתוצאה מחתימת הסכם שלום בין אסתר גמליאלית ושושנה דמארי. על אף שטחה הגדול, כמעט כל אוכלוסייתה מרוכזת בעמק נהר הנילוס (אגם הקרקודילים המסוכנים) שנמצא במרכזה.

[עריכה] חוקי מצרים

  • חוק מספר 1: אין למצרים חוקים, מקסימום חוקי הג'ונגל.
  • חוק מספר 2: נא לא להאכיל את הטרוריסטים
  • חוק מספר 3: נא לא לזרוק חול מיותר. מצרים מתייבשת.
  • חוק מספר 4: מותר לזרוק (חול) רק על מובארק ועל אישה שהסתכלה על גבר.

[עריכה] אקלים

לא מומלץ להביא צעיף. או כמו שסטלן ממוצע בחופי סיני יגיד לך: "חם כאן, אחי".

[עריכה] היכולת המסתורית

לאוכלוסיית מצרים ישנה היכולת לשנות את צבע עורם בדיוק כמו זיקית. אין שום מידע בספרים על כוח מסתורי ומיוחד זה. מקרה מיוחד מאוד אירע ב-1998 כשסאלח אל-חוויסי, יושב ראש עיריית שאהידג'ירה, שינה את צבע עורו לצבא עור של חתיך אירופאי, וזכה ב-72 זונות... סליחה, בתולות...

[עריכה] הומור מצרי

יש לציין כי מצרים הוא המקום שבו התחיל הדבר המכונה בימינו "הומור". להלן דו-שיח הומוריסטי שהתגלתה בספר מצרי עתיק, בערך משנת 666 לפני הספירה.

  • הוא: שמעת על הסורים?
  • היא: מה איתם?
  • הוא: הם היו טיפשים מאוד. חה-חה!
  • היא: לא, לא שמעתי עליהם.
  • הוא: טוב, שמעת על האתיופים?
  • היא: אלה ששכבו עם קופים?

הארכיאולוגים מסרו, כי ההמשך חסר להם.

[עריכה] מצרים העתיקה

1050958-f0554eb3f7 super

פרעה מצריים בימים טובים יותר

468mubarak

פרעה מצריים בימים רעים יותר

התושבים הקדומים במצרים, אשר ישבו בה בתקופת הממלכה הפלצנו־נאצית, קראו לה מקומט פלוצאומת, לאמור "קקי אפל". זאת בשל צבעה השחור של האדמה הפורייה בעמק הנילוס, וכדי להבדילה מ"דוהראטעע", אדמה אדומה אדמה בצבע גואש אדום.

בתקופת רוני סופרסטאר הוצבו מצלמות נסתרות בבתיהם של תושבי מצרים. כל תושב חויב להתעורר בתפילת "בצל ירוק 80".

[עריכה] פרעוני מצרים

ידוע, שעל המצרים שלטו מלכים אדירים שנקראו פרעונים. במצרים העתיקה, בה המצרים הטיפשים עדיין האמינו באלילים, מנהג נפוץ היה אצל הפרעונים היה לבצע גירוש שדים באמצעות משחק יוגי-הו. הדבר בא אל קיצו כאשר בשנת 4354 לספירת הפרוטו בודהיזם, המון זועם הדיח את פרעה מצרים האחרון, חוסני "אני לא פגעתי באזרחים" מובארכ, פלש לארמונו וקרע את הקלפים שלו. מילותיו האחרונות היו "לעעעע!!!!!!!! אני רוצע עת הדרקון הלבן כחול הזיין!!!! לעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!11".

[עריכה] מצרים המודרנית

כיום, מצרים היא מדינה מודרנית מאד ואין בה אף זכר למסורות הקדומות של אלילים, קקי אפל ופירמידות של תותים-נחים-המון. ברחבי המדינה הגדולה הולכים ומתרבים מפעלי תעשייה כבידה עד בינונית, בתי שימוש מפוארים בעלי חיבור למערכת ביוב ציבורית-פתוחה וכמובן אוניברסיטאות מסוגים שונים (עיוני, מעשי, טרוריסטי ואנטישמי). מצרים מובילה את המזרח התיכון בכל הקשור בהברחות סמים, פליטים, מהגרי עבודה, חומרי נפץ ואפילו געפילטע-פיש. ההברחות מכניסות כסף רב לשלטונות הגובים אחוזים מחברות ההברחה (בע"מ- נסחרות בבורסה המצרית שזה כמו בורסה רגילה, רק במרתפים אפלים מתחת לפירמידות). הפירמידות עצמן הוסבו מזמן למועדונים לגיל הזהב-הרך (מאפיונרים רכי לב), המארחים כ 50,000 איש מידי יום. התירות המצרית שגשגת זה שנים רבות, ובתי המלון נמצאים תמיד בתפוסה מליאה של 30%! הנשיא המצרי מנהל את העניינים ביד רמה ואף הפיכה או התקוממות לא מאיימת עליו, והוא זוכה לכבוד מלכים בין נתיניו בכלל ואשתו בפרט. מדעני המוח טוענים כי התפתחות מצרים והפיכתה למדינה מודרנית ומערבית למופת הינה אירוע מוחי בסדר גודל בינלאומי-גלקטי-אוניברסלי או בקיצור- "חארטה בריבוע".

כלים אישיים