מרי חואנה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail.jpg יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

מרי חואנה נולדה בשנת 0 וחמש דקות, כלומר 5 דקות אחרי ישו.

[עריכה] המקור

קנאביוס סאטויוס, אשר יותר נפוץ בשם 'מריחואנה', הינו צמח בעל שניי מינים אשר נהג לגדול כצמח בר במרבית שטחה של יבשת יוראסיה בעבר הרחוק. כתוצאה מיכולתו של הצמח להפיק פרחים ועלים אשר מכילים את הכמיכל הפיסכו-אקטיבי בשם THC, הקאנביס הוצא מהחוקה ברב ארצות העולם בשל היותו'סם' אשר משנה את צורת החשיבה היומיומית של המוח מתחילת המאה ה20 ועד כיום.

[עריכה] המצאת המריחואנה

בשנת 0, כאשר המפעל נוהל והופעל ע"י בני גורן ניסה בני לייצר סיגריות מהתחת של צאק נוריס, וקרא להן על-שם ביבי נתניהו בני לא אהב את השם ושינה אותו למרי חואנה. כאשר הראה את המרי חואנה לרשות הכורדים,התימנים עישנו אותו והוא הפליץ כל-כך מהר שזה נשמע כאילו הוא מפליץ מריחואנה. לאחר השיווק ישו היה הראשון שקנה אותו וחי בעולם משלו שבו הוא מפליץ דת חדשה(הנצרות) חלק מהמאמינים שלו היו:יובל המבולבל(שהתבלבל מהדת),ג.יפית.משה פרץ והבנאדם שהמציא את בית הספר. כעבור מספר שניות המאמינים שפשפו אצבעות ופרשו מדתו הם עברו לדתות יותר טובות כגון:עכבריזם,חתוליזם,חציליזם,משהוא קישואים,מרשמלו וקולורבי. חלק מהאנשים היו:בני גורן,משה פרץ עמי פרץ קובי פרץ ושיראל,הרשות ההודית\איראנית\פרסית\החיידקים בראש של ציפי ליבני\גרוזינית\החיידקים בראש של ציפי שביט\ארתור והמינימונים\אוותר\טלטאביז\ביבי נתניהו וילד בשם אלירן.

[עריכה] סגולות רפואיות

אדם המעשן מריחואנה הוא שמח שמח. מחקר שנעשה במגזין פליי בוי גילה כי זה עושה נאדים יותר טובים מזה שנוצר אצל צאק נוריס עם שעועית במקלחת. המריחואנה מביאה כוחות כמו התאבדות עצירויות ולשחק בסודוקו. אם מעשנים יותר מדי זמן את המריחואנה מפתחים קול כמו של גסטין ביבר אז אנא הזהרו!!! ומפתחים יכולת ראיה כמו של עמיר פרץ(ראיה מעבר למשקפת סגורה ראו התמונה לחיפוש) ושפם כמו של ציפי ליבני

[עריכה] הדביל

האדם אשר כותב ערך שכזה הינו דביל מצוי,בן 5 עם הומור של בן שתיים,ויש להכחידו מן העולם. כמו בני גורן שעישן מריחואנה וצילם את הספרים ובנוסף הוא כתב לא להעתיק או לצלם מהם

[עריכה] הטעות הגדולה

רוב האנשים בעולם בטוחים כי המריחואנה מסוכנת, אבל זה בגלל משפט שנאמר כל שנה ע"י ביבי נתניהו בעצרת לזכר יצחק רבין ואני מצטט:"אתם יודעים שרבין עישן מריחואנה ובגלל זה הוא מת?". אבל כולם יודעים שזה לא נכון הרי מחקר של המגזין פליי בוי הראה שזה טוב עושה שמח שמח ועוזר לאנשים לתקוע נאדים טובים

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא מרי חואנה. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים