מר סטלן

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Attention niels epting 01 ערך זה הינו ערך ליודעי דבר
אלו שלא מכירים את הדבר הזה מוזמנים ללכת לקרוא ערכים אחרים. בינתיים אנחנו נצחק ונהנה, לבד! הא!

מר סטלן
Satlan
מקום לידה GRA0001 רפובליקת הגראס, כפר סטלה
מקצועות בולטים שאכטה
השקפת עולם השוואת אנשים לדולפינים
מידת נעליים XXX
שותפים מפורסמים גברת מעושנת

"לא ברצינות! אני באמת דולפין!"
~ דולפין על מר סטלן

מר סטלן נולד לאב צ'רקסי ואמא פיליפינית (עובדת נקיון זרה) בחדר קטן ומעושן בכפר סטלה. בגיל 4 חודשים הוא לקח קורס בפילוסופיה עכשווית ומאז מפליא את מכריו במשפטים ואימרות כנף, דוגמאת: "באתי לעשן ויצאתי מעושן". יש היגידו כי הוא מחיה (שלא נאמר מחשש) השפה העברית החדש.

כבר בגיל חודש ו-4 ימים התוודע מר סטלן לנפלאות החשיש והמריחואנה. עשן באנג שעישן ברלד (כן, ההוא מ'מסודרים') התגלגל אל תוך ריאותיו של מר סטלן וחלחל אל מוחו, ככה נוצר מראהו הייחודי - כחול ובצורת ענן, ענן עשן. כך גם צצו בראשו רעיונות מהפכנים למהפכה ירוקה גלובאלית ששורשיה (כך נגלה לפניו בחזיון, שכלל בין השאר סנה מתעשן ולא נאכל) בארץ ציון, היא מדינת היהודים.

לכן, בגיל שנתים וחודש הוא עשה עליה לארץ הקודש, לקיבוץ, שם התמחה בגידולים חקלאים ואגרונומיה. שם גם גויר כדת משה בישראל ונאלץ להפרד מחתיכה קטנה ממנו לטובת הענין.

עיסוקיו הנוכחיים של מר סטלן - הוגה דעות, עיצוב ומכירת חולצות, סטיקרים, תמונות משעשעות וסרטונים.

העיסוק של מר סטלן בפילוסופיה וכהוגה דעות הוביל אותו להיות פעיל מרכזי מטעם מפלגת "עלה ירוק" לכל הפעילות בפייסבוק, תפקיד שכלל פתיחת קבוצות תמיכה עריכת סרטוני תעמולה ויראלים ותמונות/סטיקרים וסיסמאות של מפלגת "עלה ירוק" לבחירות לכנסת בשנת 2009.

למר סטלן קהילת חברים ומעריצים גדולה שצמחה בפייסבוק (ע"ע) והיא מונה נכון לינואר 2010 מעל 5,000 משתמשים. בכשרון רב הקים וייסד קבוצות פעילות כחלק מתוכניתו הנונקונפרמיסטית להפצת הסטלנות ביקום. מצד שני גם קמו כנגד מר סטלן מס' קבוצות אנטי, אך הן לא מחזיקות מעמד והן גם לא רלוונטיות, שכן אין באף אחת מהן מעל 100 משתמשים. "מר סטלן" הוא אישיות מוכרת וידועה בעולם הסטלנים, הוא הופיע לא פעם במדורי הרכילות, ובפורומים ברחבי הרשת הגלובלית. למר סטלן מעריצות רבות וכן קיבל מס' הצעות נישואים. מר סטלן נחשב כרווק מבוקש וכיצור סקסי וחתיך בעיני נשים רבות, אך רק אישה אחת זכתה בליבו - גברת מעושנת.

[עריכה] המוטו של מר סטלן

אני מר סטלן אני כחול, ענני, מגניב וקטן כל אחד ואחת אותי מכיר אני נמצא בכל בית בכפר או בעיר כשהשאכטה מהג'וינט לריאות מגיעה דמותי ללא היסוס בחלון מופיעה דבר שגורם לחיוך גדול מעושן, אז ברוכים הבאים למסך העשן

אתם בטח יכולים לנחש מה התחביבים שלי. מאמין שעם החומר הנכון אפשר להגיע לכל מקום, אבל עוד יותר חשוב זה עם מי אתה מעשן אותו. אני מוכר חולצות עם הדפסים שאני מכין למחייתי. ומשתדל לשמור על קונספט סבבה בעולם של פנאן...

מר סטלן לפני מספר דקות אחדות

[עריכה] ראה גם

[עריכה] קישורים חיצוניים

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא מר סטלן. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים