משה רבינו

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ShabtayTzvi.JPG הערה: קדוש

ערך זה הינו ערך קדוש! נא לא-

בזמן קריאתו.
כמו כן, מומלץ לא לאכול שישליק במשך 24 שעות מתום קריאתו.

"מי זה פה משה הפראייר?"
~ שוטר כאשר הוא נכנס לחדר עם משה דץ, משה (הישרדות), משה אופניק, משה בואנו, משה דיין, משה קצב, משה שרת ומשה רבינו
"אני!"
~ משה דץ, משה (הישרדות), משה אופניק, משה בואנו, משה דיין, משה קצב, משה שרת ומשה רבינו על השאלה ששאל השוטר
"צ'אק! סוף סוף מצאתי לי פראייר!"
~ אלוהים מתי שהסיג את אמונתו של משה רבינו [נאמר לצ'אק נוריס]
"אבל שכחת שאתה הפראייר שלי?"
~ צ'אק נוריס על אלוהים

Moses.png

אלוהים עושה למשה "קרניים" ללא ידיעתו של משה. מזל שהיה שם צלם שתפס את הרגע...

משה רבינו הוא הפראייר הראשון, ולמעשה גם הכפול, של אלוהים ושל עם ישראל. עצם היותו הראשון והמוביל בתחומו נחשב לאבי הפראיירים ולפראייר הגדול ביותר. עד היום יש המחשיבים את משה כאב טיפוס לפראיירים אחרים.

[עריכה] תקופת היותו פראייר

למעשה, משה הוכיח לראשונה שלהיות פראייר זה גנטי, עקב כך ששמונה ימים לאחר לידתו לא ברח מהאיש שרצה לחתוך לו חלק מאיבר המין [ידוע כברית מילה]. לאחר מכן הוא לא ברח כאשר היה לו סיכוי לברוח מגזרתו של פרעה. לאחר שבת פרעה משתה אותו מן המים יצא פראייר כאשר לא התחיל איתה [אלא התחתן מאוחר יותר עם אישה נוכריה בשם ציפורה]. משה המשיך להיות פראייר כאשר ברח מארמון פרעה [שם גדל] למידיין ורעה את צאן אבי אישתו. כאשר ראה את הסנה הבוער, יצא פראייר כי השתכנע [וביצע] ללכת לדבר עם פרעה, לחלות בצרעת ולהפוך את מכל ההליכה שלו לנחש. לאחר מכן יצא פראייר כשהעם החל לצעוק עליו בגלל העלאת המס. העם המשיך לכעוס עליו כל המסע, ואלוהים המשיך לתת לו משימות קשות [כמו לחצות את הים לשתיים]. שיא הקריירה שלו הגיע כאשר הוא התבודד 40 יום על הר הסיני, ללא שום אוכל ומים, וכתב את חוקי אלוהים. כשירד הוא שם לב בפעם הראשונה כשיצא פראייר, כשראה שעם ישראל בכלל לא מתיחסים אליו אלא רק רוצים לעבור לארץ אחרת ולצעוק עליו. משה חזר וכתב שוב את חוקת אלוהים והוריד אותה שוב. התגמול של משה היה לא להכנס לארץ ישראל ולמות על הר נבו בעמוד 234 [בגימטריה:שלד]. מאז משה זכור כפראייר הכי טוב שהיה לעם ישראל ולאלוהים.

[עריכה] לוחות הברית

לוחות הברית.png

לוחות הברית המקוריים. אם אינכם רואים את הכיתוב קנו משקפיים או לחצו על התמונה

כאשר משה היה על ההר הסיני אלוהים הכתיב לו חוקים חד-פעמיים, כי הוא לא תכנן את הקטע הזה. מכיוון והחוקים היו חד פעמיים, אלוהים לא זכר אותם ומשה שבר אותם. לכן שמשה עלה שוב אלוהים הכתיב לו חוקים די דומים לקודמים, והשלים את הקטעים ששכח. מכיוון שלאלוהים ולהומר סימפסון היה סכסוך באותה התקופה, מכיוון שאלוהים חמד בסתר את אבי ביטר ומכיוון שאלוהים הוא הפראייר של צ'אק נוריס חלק מהחוקים נוגעים אליהם. הינה חוקי לוחות הברית המקוריים:

  • אנוכי [אגואיסט] ה' אלוהיך
  • לא יהיה לך צ'אק נוריס אחר על פני
  • לא תשא את שם צ'אק נוריס לכלה
  • זכור את יום השבת לקדשו אם צ'אק בפנסיה
  • כבד את אביך ואת אימך בבמבה וביסלי
  • לא תרצח [חוץ מאת הומר סימפסון]
  • לא תינאף [חוץ מלהומר סימפסון]
  • לא תגנוב [חוץ מלהומר סימפסון]
  • לא תענה ברעך עד שקר [חוץ מלהומר סימפסון]
  • לא תחמוד [חוץ מאת אבי ביטר]

מכיוון שאלוהים שכח את הנוסך הזה, הוא המציא את הנוסך שאנו מכירים כיום.

[עריכה] העלמותו של משה

משה אכן היה על הר נבו הרבה זמן, אך לא מת שם. הוא התבודד שם הרבה זמן וחשב על היותו פראייר. במשך התבודדותו הוא הגיע למסקנה שהוא לא "חי" את חייו, טס לגרמניה במאה ה-20 ןהקים שם להקה על שמו בשם HOLY MOSES, והתחזה לסולנית הלהקה. הוא פרש מהלהקה כשהיא הגיע לשיא, ורצה לערוק ארצה. הוא עבר דרך המנהרות של עזה ולא דרך נהר הירדן, וכך הצליח לעלות ארצה ולהקים מסעדה בעלת אוכל מגעיל ומחירים בשמיים בשם הולי מוזס.

[עריכה] העניין עם החיפושית [או הפרה]

חיפושית.png

החיפושית שמשה המציא

כשהיה בהר הסיני, הוא פגש חיפושית שמנה שנולדה ללא שם, והיא נדנדה לו כדי שיתן לה שם. משה, שכבר נימאס לו מהנידנודים שלה, קרא לה "פרת משה רבינו". החיפושית שהתלהבה מזה שיש לה שם [למרות שמשה רצה לקלל אותה] הפיצה את שמה לכולם, ולכן אנו קוראים לחיפושית זאת "פרת משה רבינו" או "מושית שבע הנקודות". משה, בין היתר, המציא מכונית על הר נבו. ברגע שהוא ראה את המכונית שבנה והמציא, קרא לה "חיפושית" משום שהמכונית הזכירה לו את החיפושית שפגש על הר הסיני. משה שכח את המכונית על ההר, וכך בא יום אחד בן אדם, מצא אותה, טען שהוא המציא את המכונית והרוויח מיליונים [בסכום כולל של שקל וחצי]. החיפושית ספרה למשה ששונאים את השם שלה אז הוא נתן לה נקודות שחורות [מה שעוד יותר ביאס אותה משום שהיא אהבה אדום].

כלים אישיים