משרד האוצר

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Israel Flag ערך זה נשלט על ידי ממשלת ישראל!
מומלץ מאוד:
  • לא לדבר על שחיתויות פוליטיות
  • לא להלל את שמם של החמאס / ג'יהאד / חיזבאללה / לבנון / דאע"ש
  • להעביר דולרים במעטפות מתחת לשולחן
צפיה בערך זה כרוכה בתשלום סמלי של 5 שקלים חדשים. החשבון נשלח לספק האינטרנט שלך.
"בשנה האחרונה אנו יותר מעטפות מאשר חוקים חשובים"
~ עובד נאמן על משרד האוצר
"אתה מתכוון למשרדי גאידמק החדשים?"
~ ארקדי גאידמק על משרד האוצר
"מקום טוב"
~ אברהם הירשזון על משרד האוצר

משרד האוצר הינו משרד ממשלתי האחראי על תחום הכלכלה בישראל, המעסיק בתוכו גנבים אשר קיבלו חנינה, הרוצים להתנסות בגניבה נעלה וחוקית יותר.

[עריכה] הקמת משרד האוצר

משרד האוצר הוקם ביחד עם כול משרדי הממשלה ב-1948 כאשר מטרתו היא לקבוע את מדיניות הכלכלה של ישראל, ואיך להרוס אותה בדרכים כיפיות ומהנות. כמו כן, משרד האוצר היווה במשך שנים למקום מפלטם של אנשים אשר הורשעו בהונאה וגנבה, עקב "פעילותם" הנרחבת בתחום הכלכלה.

כספי המדינה הנשמרים במשרד האוצר, נמצאים בתוך כספת ענקית, בה תיבה גדולה מאוד ועליה כתוב "כאן לא נמצאים 39 מיליארד שקלים". התיבה מאובטחת בשער עץ גדול אשר נעול בשתי קורות עץ גדולות ובשתי מאבטחים שהם קצת יותר מ"גדולים". המפתח לתיבה הענקית נקרא "מפתח העיר" והוא ניתן רק לפושעים שיכולים לבצע גניבה מבלי להתפס כלל וכלל.

[עריכה] מתנגדי משרד האוצר

ב-1984 "המשרד לאיכות הצבר", "המשרד הקר" ו"משרד המחר" הגישו תביעה נגד משרד האוצר, קיוון ששמות המשרד שלהם מתחרז עם משרד האוצר והדבר היווה עליה לתביעה על זכויות יוצרים. משרד האוצר נשפט ל - 10 שנים בכלא, מתוכם 5 יספקו להזזת כול המשרד והכנסתו לתא קטן ומסריח.

עוד הרבה הפגנות ומתנגדים קנה משרד האוצר (במשרד האוצר יש המון קמצנים אז סביר להניח שהמשרד יותר "שכר") כמו "האגודה למען נפגעי השנייקל", "האגודה למען נפגעי חתכי הנייר שנעשו משטר ה - 20 החדש" ו"האגודה לשונאי משרד האוצר וציקלופים ענקיים שקוראים להם פומפה" אשר נפגעו קשות מקיצוצים דרסטיים בתקציבים מצד משרד האוצר. הסיבה לקיצוצים אלו, אינה ידועה עד היום.

[עריכה] מה עושים במשרד האוצר?

בעיקר דוחפים את ה - ** של הבנים ל - ** של הבנות

איזה כיף!

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים