מתאגרף

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "מתאגרף" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.
Boxer-8480

כלב מזן מתאגרף

מתאגרףאנגלית:Boxer) הוא זן מיוחד של תחתונים אשר מתיישבים על זייניהם של ילדים בגיל 12 ומעלה ועל כלומיהים של החנונים שמנסים להיות "קולים" ו"מאגניבים" וגם "אוהדי הפועל חומוס אום אל פחם בזריקת ספרים למרחק".

[עריכה] המתאגרף כפריט לבוש

בוקסרים הם מסוג התחתונים שהם בעלי פוטנציאל להיות מכנסיים, מכנסיים זה כבר ערך אחר אז אני לא אפרט. הבוקסרים הם אנשים חשובים מאוד אך חושבים מחלקם האחורי, בינהם: ג'ודי ניר מוזס שלום, מיקי בוגנים ושמעון פרס.

הבוקסרים ערכו מרד גדול בסין שמטרתו העיקרית היא ביטול האורז ומעבר לבגטים מיקרוסקופים שלא נאפו (תחת שלטון הצרפתים) המרד הצליח ועד היום אוכלים בסין קערות של בגטים מיקרוסקופים שלא נאפו, ישנם הסטוריונים שגורסים שבעצם מדובר באורז.

[עריכה] מרד המתאגרפים

מרד המתאגרפים התרחש בסין של המאה ה-91 שנשלטה אז בידי צרפת. בעקבות התחלת ייצור תחתוני הבוקסר בסין ויצואו לכל העולם עד שלא נשאר אפילו בוקסר אחד בסין. המרד עצמו התרחש ע"י מחתרת ארגופי הצדק שרוצים בוקסר!. המרד התחיל בהצלחה רבה כאשר המחתרת כבשה את מפעל הבוקסרים הראשי בביג'ינג', אך אבוי! נגמרה להם התחמושת אך במהרה מנהיג המורדים קים ג'ונג איל הרגיש שלפתע שהכלב שהוא אכל אתמול יורד לכיוון תחתו ואז עלה במוחו הרעיון, לזרוק את החרא על הצרפתים!. אך למרות זאת קים לא ידע שהצרפתים רגילים לריח של החרא שלו ואפ הוא נתן להם כוח ובגלל גוש חרא אחד קטן הפסידו המתאגרפים במרד.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים