מתמטיקה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
כת השטן הערה: מקולל

ערך זה מקולל! נא -

בזמן קריאתו. בתודה בני גורן.

כמו כן, מומלץ לאכול שלגוני תותי פרוטי אחרי 48 שעות מתום קריאתו.
בנוסף, הרבנות הראשית קובעת כי ערך זה הינו חמץ.

"מה הבעיה למצוא את X? הוא רשום על הלוח!"
~ תלמיד על מתמטיקה
"מת'ה מעתיק הא?"
~ מורה ערס על מתמטיקה
"מת'מת'יקה"
~ תלמיד אתיופי מהישיבה התיכונית בירושלים ממציא את המושג מתמתיקה
"חח ידעתי שזה ישגע אותם"
~ בני גורן על אנשים
"מתי? מתי קקה!"
~ פיתגורס על מתי
"כאילו דהה"
~ פאקצה על אקסיומה
"עד היום לא מצאתי את הX"
~ בני גורן
"אני דווקא כן מצאתי את הX"
~ פיראט על מפת אוצר

מתמטיקה, המכונה לעיתים גם "טמטומטיקה", היא שפה שהומצאה ע"י אלברט איינשטיין ובני גורן שמטרתה היא ספירת גרבילים. המתמתיקה מוגדרת לעתים קרובות כלמידה ואפיון הדפוסים והתבניות של מבנה. הגדרה זו לא נכונה. למעשה, המתמטיקה היא מבנה לוגי-דתי, המבוסס על אקסיומות שהומצאו ע"י שבתאי צבי, צ'אק נוריס, אלוהים ושמעון פרס שחיפשו דרך לספור גרבילים. האקסיומות נוסחו והוסברו ע"י מדענים רבים בינהם בני גורן, פיתגורס ואהרון אספיס ומאוחר יותר על פיהן המציא בני גורן את המתמתיקה. למעשה המתמטיקה היא אמנות יותר מאשר מדע מכיוון שהתכלית היחידה שלה היא ספירת גרבילים והיא הומצאה ע"י בני גורן. בין ספרי המתמטיקה הנודעים: מ.ש.ל.י קרילוב, "מתמטיקה דו מרחבית בבסיס משושלים ששטחם הוא γ בחזקת ß ממדרגת שורש ריבועית של פונקציה הפוכה למרחב היחסי של תורת הקוונטים של המישור ללמשוואות אינטגרליות לפי תורת החבורות של החשבון האינפינטיסמלי הווקטורי האלפא אינפיניטסימלי של האנליזה הכאוטית של ההסתברות האין-סופיות בהשפעת החשבון האינפנטילי הסתברותי חלק ש' מאת בני גורן", שנים של בדידות והנסיך הקטן באופן יחסי. לציפיותנו מנסיך, על בסיס התנסויותנו בעולם עד כה.

[עריכה] למה מתמטיקה זה משעמם

מדענים רבים חוקרו את יסודות המתמתיקה, והגיעו למסקנה שהשעמום הוא תוצאה היפוחונדרית תת מוחית אשר משולבת ובאה לביטוי כאשר האדם הנחשף לעינוי הטהור (שמוגדר ברך כלל כ- "ש"ב" מקבל למוחו פלט של מילים ארוכות וקשות לזכירה (כגון: "אניכטוקטיה") מה שגורם לתגובה מוחית ובריחה מהמציאות בניסיון להביא למנוחת תאי הקונבטיטים של המוח. מה שגורם באופן אוטומטי לשינה, ו/או במקרים נדירים זה יכול להביא למצב של גילוף אבוקדו ללא שליטה עד תום הלמידה או התקף אכילה של טוגני בצל ללא שליטה (אפשרי גם דג).

ראו גם מקור בשגיאת כתיב: מתמתיקה

[עריכה] המתמטיקה כמדע

פאי

פאי

במהלך הדורות שלאחר המצאת המתמתיקה ע"י בני גורן, תורת המתמטיקה הועברה ברובה מפה לאוזן, על אף שנרשמה במספר ספרים כגון "אלגברה וגיאומטריה למתקדמים חלק ד'". עם השנים מתמטיקה התפתחה להיות מאומנות למדע שלם, הכולל בתוכו ענפים רבים ובלתי תלויים ו\או סותרים, כשהמכנה המשותף להם - איש מלבד בני גורן עדיין אינו יודע את משמעותם ויתרונותיהם חוץ ממטרתם היחידה בעולם, לספור גרבילים. בסופו של דבר, בני גורן ואהרון אספיס העלו את המתמטיקה על הכתב, כדי ליצור דורות של תלמידים שעברו התעללות, וגם כדי להרוס את יערות הגשם בעולם, שכן ידוע שכדי ליצור ספר אחד של בני גורן כורתים יער גשם שלם.

מנדבוצ'קס פרהפהפהפהפהפה קקי בתחת ארשווין גמד בלאט נחוי פיזדה בתוך פיתה דרוזית שהומצאו ע"י אלוהים, צ'אק נוריס, שמעון פרס ושבתאי צבי ומסקנות מהן, ולכן לא ניתנת להוכחה ולסתירה. אקסיומות חדשות נוצרות כל הזמן - מתמטיקאים חדשים סופרים גרבילים, מגלים שאין איזשהו חוק שהם היו מעוניינים שיהיה וממציאים אותו. במקרה ואי אפשר להוכיח אותו, אז הם קוראים לו "אקסיומה" ומבססים אותן על אותן אקסיומות ראשוניות שהומצאו ע"י אלוהים, צ'אק נוריס, שמעון פרס ושבתאי צבי. בשל ריבוי האקסיומות, קיימות אלפי מתמטיקות שונות ואלטרנטיביות. דוגמה: לנקודה אין מימד. אז איך רואים אותה? מאחר שכל הגיאומטריה מבוססת על אקסיומה זו, כל הגיאומטריה היא מדע שיקרי ומומצא, כמו היתרונות של המוצרים שמשווקת ג. יפית.

לפי קורט גדל, תמיד ישארו במתמטיקה בעיות בלתי פתירות, כמה אקסיומות חדשות שלא תוסיפו. הדבר יוצר מצב מושלם לעולם המתמטיקאים - כמה שנים שהם לא יעבדו (או יספרו גרבילים), עדיין תהיה להם עבודה.

המתמטיקה מתחלקת לחמשה תחומים מהם מתפצלים כל אלפי הענפים שלה: חשבון, הנדסה, גאומטריה, אלגברה וגאומטריה אלגברית. בחשבון עוסקים המתמתאיקים שסופרים את הגרבילים בשטח, בהנדסה עוסקים המתמתיקאים ומחשבים את כמות הגרבילים שנספרה ע"י המתמתיקאים שעוסקים בחשבון, באלגברה עוסקים מתמטיקאים שאין להם ראיה מרחבית אז הם לא יכולים לספור גריבלים בגלל שהם לא רואים אותם, בגאומטריה מתמטיקאים שלא יודעים לספור אז הם לא יכולים לספור את הגריבלים, ובגאומטריה אלגברית- מתמטיקאים להם אין ראיה מרחבית והם לא יודעים לספור.

או בניסוח מתמטי: 
\left\langle u,u \right\rangle =
\left\langle  u,x - \frac{\langle x,y\rangle\cdot y }{\|y\|^2}
\right\rangle =
\left\langle  u,x \right\rangle  -
\left\langle u,\frac{\langle x,y\rangle\cdot y }{\|y\|^2}
\right\rangle =

כמובן שזה רק בתנאי ש: \ \frac{F(x_0+h)-F(x_0)}{h}=\frac{1}{h}\left(\int_a^{x_0+h} f(t)dt-\int_a^{x_0} f(t)dt\right)=\frac{1}{h}\int_{x_0}^{x_0+h}f(t)dt

וגם ש: 1+1=4

כלים אישיים