נוירולוגיה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Scrap+Heap-9530 אזהרה! אתר חפירות!
יש כאן אנשים שחופרים בורות, כנראה השכל שלכם הוא מטרתו הבאה. נוסו על נפשותיכם!

נוירולוגיה הינו תחום ברפואה אשר מתמקד בתפקוד תקין של העצבים ובודק האם ניתן לעלות לאדם על עצביו בצורה תקינה.
שם המילה אופייני לנושא מכיוון שאדם רגיל יחשוב, הנה עוד מילה לא מובנת בלטינית, וייתעצבן.

[עריכה] מהי נוירולוגיה?

נוירולוגיה עוסקת בעצבים השונים. על כל עצב ניתן לעלות וכך מערכת העצבנות פועלת והאדם מתעצבן. תחום זה הינו תחום אשר מעסיק רופאים רבים ברחבי העולם ומהווה מקור מחקרי חשוב. נוירולוגיה הינה תחום שפתוח לקהל הרחב, ואין צורך אפילו ללמוד רפואה בשביל לעסוק בו, למעשה צריך רק תעודת זהות, פרט כמובן לאופק, שלא יכול להיות נוירולוג מסיבות מובנות מאליהן שמיותר להקדיש להם אפילו את מעט הדיו הזה.

[עריכה] מערכת העצבנות

מערכת העצבנות מורכבת מחוטי חשמל אשר נמצאים בכל הגוף וחלק מקצוותיו מחוברים לשרירים. ברגע שהאדם נחשף למקור מעצבן ומרגיז, חושי האדם קולטים זאת, המוח קולט ומעביר מסר לחוט השיגרה.

Lightning+on+the+Columbia+River-859

מערכת עצבים תקינה.

חוט השיגרה הינו חוט בעובי של מקל מטאטא אשר נמצא בגב האדם ומוגן במערכת טילי חץ ופטריוט. תפקידו של חוט השיגרה הוא להעביר מסר מהמוח לעצבים ולהוציא הגוף משיגרתו, בסוף השיגעון (המוח מחליט מתי), תפקידו הוא להחזיר את הגוף לשיגרה.

ברגע שמסר מועבר לחוט השיגרה, חוט השיגרה מעבירו לעצבים והאדם מראה סימני עצבנות, להט, חוסר שליטה בשרירים, נשימה כבדה, חיוורון וחוסר שליטה בדיבור. לאחר ההתעצבנות המוח מעביר מסר לחזרה לשיגרה ולרגיעה.

[עריכה] חקר הנוירולוגיה

מאז ומתמיד היה חקר העצבנות מעניין ומרתק. אפילו האדם הקדמון עיצבן את חבריו לשבט בעזרת אלות עץ וחקר את תגובותיהם.

[עריכה] מחלות ובעיות במערכת העצבנות

הנה רשימת הבעיות הנפוצות ביותר.

[עריכה] טרשת נפיצה

טרשת נפיצה היא מחלה שעלולה לבוא אם אדם מתחשמל. החשמל שוחק את מערכת העצבנות. כך הטרשת הנפיצה גורמת לאדם להתעצבן כאשר הוא שומע את המילה "רשת". לכן נקראת המחלה בשם זה.

[עריכה] טיפול

התקנת מבודדי פלסטיק בתוך הגוף עשויה לפתור את הבעיה.

[עריכה] אלצהיימר

מחלה שבה הגוף מבחינה פיזית שוכח כיצד להראות תסמינים של עצבים. האדם מתעצבן אך נראה רגוע ושליו כאשר הוא אומר:"עוף ממני מעצבן אחד"!!! לחבריו. סימני הקריאה נראים מיותרים כעת. המחלה נגרמת כנראה מכיוון שהאדם לא התעצבן במשך דורות שלמים.

[עריכה] טיפול

ניתן להשתמש בהיפנוזה.

[עריכה] רגועפוביה

למרות ששם המחלה רומז על פחד וחרדה, זוהי מחלה זיהומית הגורמת לתסמינים אלו. נכנס חיידק הגורם לשפעת, החיידק נשאר בגוף המון זמן והאדם נכנס לפאניקה ולעצבים. הוא לא יכול להרגע למשך המון זמן עד שהוא מתחיל לחשוש ממצב כזה. לכן, מערכת העצבנות שלו פועלת כל הזמן והוא נעשה אדם עצבני.

Shmoelof ד"ר שמואלוף טוענת:
"דדדדיייי!!!!!!111 שקט!!! אני לאא יכוללה עםםםםם זזההה!!!!!111 אאאאאאההההה!!!11"

[עריכה] טיפול

נטילת אספירין על בסיס קבוע מרגיעה את המחלה וקוטלת את החיידק. במקרים קשים, יש צורך בהשתלת מפעל אספירין בתוך מוח החולה.

[עריכה] שיתוק ילדים

שיתוק ילדים נגרם כנראה מילדים. המחלה נפוצה מאוד בקרב הורים לילדים. ההורים המסכנים מרבים להתעצבן על ילדיהם ומערכת העצבנות שלהם לא עומדת בזה, זה גורם להתקפים של 100 דקות כל יום. בהתקף הזה הם משתתקים לגמרי. השיתוק, נובע ממנגנון של גופם אשר תפקידו להרגיעם מעצבנותם על ילדיהם, כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים בעתיד.

[עריכה] טיפול

השמדת ילדיהם.

[עריכה] 5 התגליות הגדולות ביותר בעולם הנוירולוגיה

  • כדי לעצבן אדם כהוגן אפשר לשיר שירים של רוני סופרסטאר במשך שעתיים.
  • גברים מתעצבנים מהר יותר מנשים.
  • נשים מסוגלות לשלוט בגברים בעזרת עצבים.
  • אם מעצבנים אדם, הוא מעלה אדים ויש המון צפצופים - סימן שגלאי העשן שלכם פועל.
  • ישנה גלולה שמונעת התקפי עצבים: גלולה למניעת הריון.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים