נילס הולגרסון

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Nils
נילס בילדותו,אוגי,מולי אווז הבית המסטול וחברי להקת הרוק "אווזי הבר" בדיוידי המצליח

נילס הולגרסון הינו הבעלים של רשת מסעדות "אווזי" ורוצח סדרתי של בעלי חיים.

[עריכה] ילדותו של נילס

נילס הולגרסון נולד ב-5.5.1955 בשבדיה והתגלה כילד מופרע כאשר נזרק מבי"ס היסודי לאחר שקילל את המורה והרג את אפרוח המחמד של הכיתה,נילס המשיך להציק לבעלי החיים גם בחווה שבה הוא ומשפחתו גרו.

[עריכה] עונשו של נילס

החיות לא נשארו חייבות והחליטו להחזיר להולגרסון על מעשיו. לשם כך הם חברו יד אחת עם טוב טוב הגמד,סוחר הסמים הידוע לשמצה כדי להעניש את הולגרסון על חטאיו. טוב טוב הגמד התייצב בחדרו של נילס אולם כאשר נילס ראה אותו והתעלל בו, טוב טוב הציע לנילס שק של גראס ומריחואנה. נילס לא התנגד, לקח את הסמים והתכווץ לגודלו של טוב טוב יחד עם אוגי האוגר שגם התפתה לסמים (מסקנה:סמים עושים אותך כזה קטן), תופעת לוואי מסוימת בעקבות השפעת הסמים אפשרה לנילס להבין את שפת בעלי החיים.

[עריכה] נילס,מולי ולהקת אווזי הבר

נילס ניסה להשיג עזרה מבעלי החיים לאחר התכווצותו, אבל בעלי החיים לא היו מספיק דפוקים (בסה"כ הוא היה המסומם) והתנקמו בנילס על התעללותו בכך שהשתמשו בו ככדור-עף לאימונים לקראת גביע העולם בכדור-עף לבעלי חיים. מולי,אווז הבית המסטול בדיוק הבחין בלהקת הרוק הידועה "אקה ואווזי הבר" בהנהגתה של אקה ליבוביץ' שיצאו לסיבוב הופעות, כאשר הופעת הפרישה תהיה בלפלנד. מולי שתמיד רצה להיות הגיטריסט בלהקה עף לעברם. נילס שם לב לכך ועלה על גבו של מולי יחד עם אוגי.

רק לאחר 3 שבועות של התמסטלות הבין מולי כי נילס נמצא על גבו, אבל זה היה מאוחר מדי בשביל לחזור ונילס, ביחד עם אוגי נשאר לנטל על מולי ואווזי הבר.

[עריכה] מסעותיו של נילס והחזרה הביתה

בעת סיבוב ההופעות העולמי של להקת "אקה ואווזי הבר" נילס הפך לנטל כאשר המשיך לקטר ולקטר בפני האווזים למה לא עוצרים כדי שהוא יוכל להתמסטל,אוגי התאבד לאחר שלא יכל לסבול זאת וכך גם מספר רב של חברי הלהקה,מולי נבחר להיות הגיטריסט מחוסר ברירה משום שגם הגיטריסט הקודם התאבד אך התברר שעזר לשיפור מצבה של הלהקה שיצאה עם האלבום החדש "אווז הבית ואווזי הבר אין יור האוס!",בעת המסע פגשו בשושו השועל,ראפר מצליח וקנאי שקינא בעובדה שלהקת אווזי הבר הצליחה יותר ממנו,הוא ניסה להתנקש בחברי הלהקה על ידי טריפתם,אך עשה טעות חמורה כשקילל את נילס בגלל האופן שבו הוא לבוש ומאז נילס מפוצץ אותו במכות כל פעם שהם נפגשים.

בהופעת הסיום בלפלנד נילס עשה פאדיחה גדולה כשהתפשט בזמן ההופעה עקב מחסור חמור בסמים, אווזי הבר החזירו אותו לביתו בזעם כששם טוב טוב הגמד עשה עליו כישוף גמילה וחזרה לגודל הטבעי,נילס איבד את היכולת להבין את שפת בעלי החיים,אך התברר שנילס לא למד את הלקח,תפס את הגמד וזרק אותו רחוק (טוב טוב נמצא בטוח בממלכת הגמדים שהקים,רק ללא הסמים),אז נילס פנה לעבר בעלי החיים ואווזי הבר והחל ברציחתם,רק מולי הצליח לברוח,נילס אימץ מראה חדש של ערס ויצא למסע רציחות של בעלי חיים.

10mq
נילס הולגרסון-כיום בשמו החדש יהודה בוזגלו. זהירות-לעולם אל תזכירו לו את טוב טוב הגמד כי הוא יהרוג אתכם!
20px-Stop hand אזהרה!
הפיסקה שכרגע סיימת לקרוא הכילה פרטי עלילה!

[עריכה] הבריחה לישראל

נילס המשיך במסע רציחותיו כשרצח כבר 10 מליון בעלי חיים,אבל המזל לא שיחק לטובתו כאשר איגוד צער בעלי חיים בהנהגתו של משיח השקר שבתאי צבי מצא את נילס ורדף אחריו,נילס הצליח למזלו לשחות את כל דרכו לישראל כששבתאי בעקבותיו,כשהגיע נילס לישראל הוא התחבא בנתניה,שם הערסים קלטו אותו בעקבות מראה הערס שלו וסיפקו מקלט מפני שבתאי צבי,שהחליט לוותר רק לאחר שהתאסלם.

[עריכה] קיומה של מסעדת אווזי

בעת שהותו בישראל נילס הפך למובטל משום שאופיו לא איפשר לו לעבוד בכל מקום שרצה,וגם אנשים צחקו משמו,נילס הלך למשרד הפנים ושינה את שמו ליהודה בוזגלו והלך לחיות בשכונת התקווה,בשנת 1970 הקים את הסניף הראשון של רשת מסעדות אווזי,הוא מצא את מולי האווז שגם ברח לישראל,הוא הרג אותו,פיחלץ אותו וכיום מולי מוצג לראוות הלקוחות בסניף הראשי בשכונת התקווה.

[עריכה] נילס הולגרסון כיום

כיום נילס הולגרסון (או בשמו החדש יהודה בוזגלו) עדיין מנהל את רשת מסעדות אווזי כאשר כל המנות הבשריות בתפריט עשויות מבעלי חיים שהוא ממשיך לרצוח עד היום.

Bouncywikilogopink
כלים אישיים