סביח

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

סביח הוא כינויו הסודי של ג'ינגאס חאן והמאכל הסודי של עיזת היער. הקשר בין השניים יובהר בהמשך.

[עריכה] המצאת המאכל/עב"מ

בשנת 1909 נפל מטאור בוער ועצום בשטח מונגוליה המיוערת. כיום, לפי הנוסחה הידועה כ- 1+1=pi-(pi-2) היקפו של המטאור היה שווה להיקף המותניים של רון קופמן. מדענים ששהו באיזור העידו כי המטאור אכן היה רון קופמן, לפי רמת הסירחון מפיו. רון קופמן החל מייד במלאכתו המרושעת - להרוג את ג'ינגס חאן. לשם כך היה עליו להקיף את כדור הארץ עד שיגיע לנקודה בה עמד מלכתחילה, ולרכב על עיזת יער עד שיגיע לג'ינגס חאן. כדי לשכנע את עיזת היער לתת לו טרמפ היה על קופמן להאכיל אותה בקונדום בטעם פיצה מועשר בויטמן B12. לבסוף הגיע לארמונו של ג'ינגס חאן בהצלחה, לאחר שרכש את הקונדום הנדיר הנ"ל מחברת "מטרנה".

[עריכה] הקרב הקדוש

כאות תודה עמוקה לעיזת היער שעל גבה גמא קילומטרים רבים (ראה אורך איבר המין של צ'אק נוריס) הסכים קופמן להשתמש בעיזת היער ככלי נשק ביולוגי כנגד ג'ינגס חאן. הוא תפס את העז בקרניה, בעט לה בבטן והיא דפקה נפיחה (נאד זן C90) אולטרא-ביונית ריחנית במיוחד. ג'ינגס חאן, שעמד כחמישים מטר משם, הריח את הנעשה וקיבל רעיון מבריק (או מבחיל). הוא חשב על מאכל שיתבשל בהשראת הניחוחות הבוקעים מקיבת העיזה. אך הוא הרגיש בעומק נשמתו הדוחה שמשהו חסר...

[עריכה] הטאץ' הסופי

ג'ינגאס חאן רץ לכיוון העיזה, וחתך את איבר מינה המכונה "חציל". סברה נגדית טוענת שזה היה איברו של רון קופמן המצחין. בכל מקרה, הוא טיגן את הנפיחה עם חציל, בתוספת זוג אשכי חרדון פרוסים, וקיבל את המאכל האקזוטי. הוא קרא לו על שמו האמצעי הסודי (סביח הגמל) ושמר לעצמו את המתכון הסודי שהיה ביצה (של חרדון) + חציל (איבר מין של עיזת יער) + נפיחה עסיסית (נאד זן C90)

[עריכה] העלייה לארץ ישראל

ג'ינגס חאן הקים עם רון קופמן המסורס חברה בשם "סביח הגמל" המשווקת את המאכל. בעקבות חוב למאפייה המכונה "משטרת ישראל" הם נאלצו למכור את החברה למדינת ישראל. הישראלים לא שברו את המצווה העתיקה של "תאכל כל מאכל אפשרי כשהוא בתוך פיתה" וכמובן שמו את הסביח בפיתה ושיווקו אותו.

[עריכה] מסקנה

בשתי מילים, הסביח הוא איברים מוזרים של חיות מוזרות. ובאמת בשתי מילים, הסביח הוא לא יותר מ"נאד בפיתה".

כלים אישיים