סדאם חוסיין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
אזהרה - נאצים!
ערך זה מכיל תכנים ו/או שטיפות מוח נאציות, ונאסר להפצה במדינת ישראל בהתאם לחוק איסור השימוש בסמלים וכינויים נאצים. כל הקורא ערך זה נידון לשלוש שנות מאסר.
"מסכן הכפיל. דווקא היה אדם רשע."
~ סדאם חוסיין ביום ההוצאה להורג
"אני אשרוף את ישראל עד היסוד! ירושלים הערבית תיגאל ומסגד אל אקצא ישוב לידינו! היהודים יזרקו מאדמותינו הערביות אל המקום שמהם הם באו!"
~ סדאם חוסיין על מלחמת איראן-עיראק.
~ סדאם חוסיין על הפלישה לכוויית ופתיחת מלחמת המפרץ.
~ סדאם חוסיין על הפלישה האמריקנית לעיראק ב-2003.

Therealbros.jpg

סדאם, בכבודו ובעצמו עם בעלו בנץ

סדאם חוסין (גם מדאם חוסין) נולד ב-1937 בבגדאד שבעיראק למשפחה יהודית. קיבל פרס נובל לספרות על המצאת תרכיז לניקוי טיפקסים.

[עריכה] ילדותו

בשנת 1949 עלו הוריו לארץ והתיישבו במעברה בעיירת הפיתוח, שנבנתה באותה תקופה "הרצליה פיתוח". סדאם הקטן לא סיים עממי ונשלח לעבוד בדוכן הסביח של אחד משכניו.

[עריכה] השירות הצבאי

בגיל 18 הוא התגייס לצה"ל ושובץ בתור טבח, שם הוא הכין כל היום סודוך. מהתחלה התברר שהוא חייל בעייתי והשירות הצבאי שלו היה שבוע-שבוע-שבוע: שבוע בבית, שבוע בצבא, שבוע במעצר וחוזר חלילה. אבל צה"ל כידוע יודע לטפל בחיילים בעייתיים. הוא צורף בתור עוזר של הרס"ר המיתולוגי של בסיס מחנה 30, רנ"ג מועלם.

לאחר סיום שירות החובה, סדאם חתם קבע והפך בעצמו לנגד משמעת, והקפיד תמיד לחבוש כומתה ולדפוק תלונות על כל שטות.

[עריכה] תפקידו כנשיא עיראק

בסיום מלחמת ששת הימים, לאחר שישראל כבשה את מרבית שטחיהן של מדינות ערב, נכנעה גם עיראק, והרמטכ"ל מינה את סדאם להיות המושל הצבאי של מחוז בבל. סדאם הפך לנשיאה של "מדינת" עיראק כרפובליקת בננות שהייתה כפופה למעשה לישראל.

Saddam Hitler2.jpg

סופו של סדאם

[עריכה] מלחמת המפרץ

בשנת 1991 החליט סדאם לתקוף את מועצות הברית על מנת לכבוש את שדות הנפט הרבים אשר בשליטתה. בתגובה תקפה מועצות הברית את ישראל והרסה את רמת גן כליל, דבר שגרם להפסקת המלחמה.

[עריכה] סוף ימיו

סאדם מילא את תפקידו כמושל של עיראק בהצלחה רבה, עד שבשנת 2003, הדיח אותו מתפקידו נשיא מועצות הברית, ג'ינגס דביליניו ערבוש, כנקמה על מלחמת המפרץ.

לפי גרסא אחת, סדאם הוצא להורג בתלייה בתאריך 31.12.06, ועל קברו נרשם "גם מרדוק עשה אותו".

הגרסא הרשמית מספרת, הוא הקשיב 41 שעות ברצף לנועה קירל עד שראשו התפוצץ.

[עריכה] חייו שאחרי חייו

כשמת סוף כל סוף הגיע סדאם לגהינום שם מצא אוזן קשבת אצל השטן. מערכת היחסים ביניהם התפתחה וגם הגיעה רחוק. לבסוף סדאם הצליח להביא את השטן למיטה. כשהשטן החל להשתלט על העולם שמעל הגהינום סדאם רצה ממנו רק סקס ולא עזר לא בהשתלטות על העולם, והיום השטן שולט בעולם לבד, ובלי סדאם לצידו.

[עריכה] ראו גם

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא סדאם חוסיין. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים