סנדות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adult neon.gif אזהרה!
ערך זה מכיל תכנים ואולי טחינות אירוטיות. לכו לעשות שיעורים!
"ילד! תביא לי דבק סנדות!"
~ יודניק מתלהב על דלתניק מטומטם
"חהחהחהחהחה! אין כזה דבר דבק סנדות"
~ יודניק מתהלב במוחו המרושע

[עריכה] מידע כללי על הסנדות

סנדות הן בולי עץ באורך של 3 מטרים עד 6 מטרים, המשמשות לחבלה וכשיטה הידועה בימיי הביניים, תקיעת סנדה מגולפת בבטנו של האויב, תוך כדי רכיבה על סוס. סנדות ידועות כעזרים לבניית מבנים מתפרקים בתנועות הנוער כגון מחנות העולים, מש"צים וכו' אך בתוך הסנדות ה"תמימות" מעץ מוסתרים:

-מכשירי gps.
-טלפונים סלולריים.
-אנטנות.
-אביזרי ריגול.
-נשקים מתקדמים לפגיעה בילדי הקבוצות האחרות ובילדים השנואים עליהם.
-אוכל, למקרה שייגמר.
-חומר נפץ.
-ספרים של בני גורן.
-גרבילים.
-פומפות.
-מסתננים מסודן.

[עריכה] היסטוריה

הסנדות בנויות בצורה שהייתה נפוצה ברומא, במאה ה-7 לפני הספירה: כוס טרויאני, כלומר - לפי מילותיו של אלברט איינשטיין: "אחד מאנשי הכפר מביא אל טירת האויב סנדה גדולה ומקושטת שחרוטות עליה המילים: 'ויברטור, מתנה בשבילך'. המפקד מצבא האויב כמובן מגיב בשמחה, ואז מכניס את הסנדה המקושטת אל ארמונו כשהוא חושב שזו מתנה, כשבעצם בפנים מסתתר חומר נפץ. כשנכנסת הסנדה למרכז הארמון, היא מתפוצצת ולא משאירה זכר לקיום הטירה, ניצחון לכפר."

[עריכה] על התדמית של חומרי הגלם לבנייה

סנדות, כבר בשנת 1887, שימשו כעזר לבניית מבנים קטנים לילדי הצופים התמימים וכשהמדריכים לא הסתכלו, תקעו את הסנדות בבטנם של חבריהם הזאטוטים. סנדות, כידוע, חייבות להיות דמויות עפרונות רק בלי העופרת, ואין בעולם שתי סנדות שזהות, מפני שמבנה עשוי סנדות חייב להתמוטט מדי פעם, על מנת לעשות רושם של קושי להשגה. בשנת 1789 בנו מן הסנדות הכול: בתים, חנויות, קיוסקים וכו'. זה מה שמסביר את הצטמצמות האוכלוסייה בעולם ב-1790.

[עריכה] התמוטטותן

הסנדות,כמסוות חומרי בנייה,חייבות להתמוטט על מנת שלילדי הצופים יהיה יותר כיף בטיוליהם,וחייבות להיות מעץ על מנת שייראו הכי טבעיות שאפשר,כמובן בלי להתייחס לטכנולוגיה בתוכן.

[עריכה] שימושים אחרים לסנדות

לסנדות שימושים רבים:

  • עינויים לחובבי הסאדו מאזו.
  • בחקירות משטרתיות.
  • כקיסמים לאבי ביטר.
  • להוצאה להורג של פילים.
  • כוויברטור לאבי ביטר.

[עריכה] קישורים חיצוניים

לאתר נפגעי וחללי הסנדות התקשרו ל-100-צופים-1-800

כדי לצאת מעמוד טיפשי ולא מצחיק זה, הקישו על alt+f4 או לחצו על האיקס בקצה הימני של דף האינטרנט.

כלים אישיים