ספרה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"צא פיקאצ'ו"
~ השטן על אלוהים
"צא גוגול!!, השמד את כוחות הרשע!!!11"
~ אלוהים על שטן

[עריכה] למה הומצאה הספרה? (מספר)

הספרה הומצאה ע"י אלוהים בכבודו ובעצמו כאשר הוא רצה להביס את השטן בקרב פוקימונים. הספרה הומצאה בזמן ששודרה הסדרה "פוקימון" בערוץ הילדים. וככל שעובר הזמן כך אלוהים והשטן נלחמים וממציאים ספרות גדולות יותר ויותר כדי לנצח אחד את השני בקרב הפוקימונים העז שנמשך כבר גוגולפלקס שנים. בינתיים ידו של השטן היא על העליונה.

[עריכה] המספרים הראשונים שנבראו

הספרה הראשונה היא לא 2 אף על פי שכולם חושבים כך, למעשה, הספרה הראשונה נקראת "פיקאצ'ו" והיא שייכת לסדרת ספרות בשם "הספרות הפוקמוניות" שאלה סדרת ספרות שחברת אנימה יפאנית המציאה, ולכן יש מחלוקות בין היפאנים לבין אלוהים, הקרב יושב ונקבע לטובת אלוהים כאשר הוא העניש את היפנים בכך שכל ילדיהם ודורותיהם יוולדו עם ז*ן (הכתב בכתב ה9אק3ה לשם צנזורה)קטן ביותר. ומאז הספרות נחשבות פרי המצאתו של אלוהים.

[עריכה] ספרות שהומצאו ע"י האדם

האדם ניסה לחקות את מעשי אלוהים והשטן והמציא סדר ספרות משלו. אלה הספרות שאנו מכירים כיום כמספרים הרגילים. כעונש החליט אלוהים לברוא את בני גורן שאמלל את כל בני האדם בעזרת המספרים הללו.

[עריכה] גוגולפלקס (GoogolPlex)

גוגולפלקס היא הספרה האחרונה שהומצאה,והיא גם החזקה ביותר (הגדולה ביותר). הספרה הומצאה ע"י השטן שניסה לנצח בעזרתה את הספרה "גוגול" ועשה זאת בהצלחה. הנוסחא אומרת שגוגולפלקס שווה לאיקס המחולק בעזרת טרינום המשווה בין חלונות הראווה של שני שכנים בעולמות מקבילים המשתמשים במיקרוגל NV2004 שיוצא ממנו שלל אטומים בליסטים רב גווניים ומשומשים על ידי אנטילופה משושת בעלת איקס מכנה משותף Y מוכפל במימד שלישי שמוצא מההקשר הלא קשור בכלל של מרחב הזמן הקבוע וידוע מראש.. על פי תאוריה זו של השטן המספר הזה חיב לנצח את "גוגול" ולאלוהים לא היה כוח לבדוק את זה אז הוא פשוט הסכים.

ערך זה נכתב על ידי פרופסור שגיא בן צביא בן קיפוד בן סוס ים בן ג'ירפה עם נקודות ירוקות...(הידוע גם בכינויו "בוב הבנאי")

כלים אישיים