סקיני ג'ינס

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
GIRLIEBABE

בחורה לובשת סקיני ג'ינס

סקיני ג'ינס הינו פריט שנמצא בתוך כמעט כל ארון בגדים של פקאצות, פרחות, נשים אנורקסיות וכיום, בעידן השוויון בין נשים לגברים(על מי אתם מנסים לעבוד), גם אצל הערסים.
הדבר עורר יצירת פער גדול בין נשים "רגילות" לבין נשים שמנות, ובככ עורר מלחמה קרה בין שני הצדדים.

[עריכה] לאונרדו דה סקיני

מקורו של הסקיני ג'ינס הוא בסקנדינביה בתחילת המאה ה-19.
ממציא הסקיני ג'ינס היה ליאונרדו דה סקיני שאהב במיוחד נשים אנורקסיות ופקצות בפרט.
בהתחלה ג'ינס זה לא היה כל כך צמוד.
האישה הראשונה שלבשה את ג'ינס זה הייתה פמלה אנדרסון אשר הכניסה את ג'ינס זה למכונת הכביסה ליותר מדי זמן וכתוצאה מכך הוא התכווץ למימדים מפחידים, רק פמלה בעצמה יכלה להשתחל אלייו.
מאז הסקיני ג'ינס חזר לאופנה ויצא מהאופנה זה עשרות פעמים.

[עריכה] אימת השמנות

בסקנדינביה הציעו הצעת חוק שלפיה נשים בעלות משקל העולה מ-70 ק"ג אינן רשאיות ללבוש את ג'ינס זה עקב מקרים רבים מדי של נשים שמנות עם ירכיים ענקיות אשר עוררו חלחלה בקרב התודעה הציבורית עקב לבישת ג'ינס זה ועקב 1497 מקרים של חנק כתוצאה מלבישת הג'ינס.
אף אשתו של ראש ממשלת סקנדינביה לבשה את הסקיני ג'ינס (יש חוקרים האומרים שגם ראש ממשלת סקנדינביה לבש את ג'ינס זה בעצמו ולבסוף יצא מהארון) מה שהפך את הסקיני ג'ינס לסמלה הלאומי החדש של סקנדינביה.

אז תזכרו. בנות שמנות כמו חזיר ? לא ללבוש סקיני ! אנחנו לא רוצים להזדעזע .

[עריכה] היכן ניתן למצוא?

בישראל תוכלו למצוא את הסקיני ג'ינס בקסטרו, פוקס ובכמעט בכל חנות בגדים אפשרית.
לפי מחקר חדש אשר העלתה מינה צמח:
אישה אחת מתוך חמש נשים מלאות עד שמנות לובשת סקיני ג'ינס ושלוש נשים רזות עד מלאות מתוך שלוש נשים רזות עד מלאות לובשות סקיני ג'ינס מה שעורר למסקנות מחרידות לפי משרד הבריאות.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים