ערב הסעודית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
ממלכת הנפט והגז הטבעי של ערב הסעודית
UnFlag of Saudi Petrolia Sudicostofarms
דגל ערב הסעודית סמל ערב הסעודית
מוטו לאומי יש לנו נפט! והרבה!
המנון "אנשים עם שפם! ונבוז למכונות גילוח!!"
LocationSaudiArabia
יבשת אסיה
שפה רשמית

ערבית,

עיר טקילה

ריאד

העיר הגדולה ביותר

מכה, מדינה

משטר

דיקטטורי, איסלאם קיצוני

ראש המדינה

סולטן - 'עבדאללה

דירוג אוכלוסייה

אאאאאאאאההההההה

צפיפות אוכלוסין

0.7 לקמ"ר

מטבע

פטרו-דולרים

אזור זמן

חבל על הזמן

סיומת אינטרנט

.sa

קידומת

עס

Funnymonkey
חולה ממוצע

ערב הסעודית הוא השם שניתן למחלת ה"טעעזא" (טרוריסטים ערבים עם זקן ארוך). המחלה מסוכנת ביותר, מידבקת ועלולה לגרום למוות בהתאבדות. ערב הסעודית הוא גם שמו של מחנה הריכוז בו חיים כל החולים במחלה, ערב-רב של חולים סיעודיים שמורכב בעיקר מערופי ראש וכרותי גפיים.

[עריכה] קבוצות בסיכון גבוה ללקות במחלה

קיימות שלוש קבוצות שיש להן סיכוי גבוה מהממוצע ללקות במחלה:

  • ערבים בתולים חרמנים מכוערים. פרטים מקבוצה זו כה משתוקקים למגע יד של אישה (גם אם יש לה שפם) עד שהם מוכנים למות למען הזכות לבלות את שארית חייהם עם 72 נשים שחורדיניות בתולות באוזן.
  • מוסלמים שהולכים למסגדים. לאחר מספר פעמים שהמטיף שוטף להם את המוח עם מים וסבון הם פוצחים במלחמת קודש על כל העולם ולוקים במחלה.
  • קופים הדומים לתמונה.

ניתן לעצור את המחלה בשלביה המוקדמים על ידי כליאת החולה במחנה הנופש גואנטנמו בקובה שם הוא מקשיב למוזיקה קלאסית של מוצארט ורוק כבד של רוני סופרסטאר אשר גורמים לו להתאבד במהירות.

למרות כל הצדדים השליליים של המחלה, החולים במחלה ידועים כמחפשי נפט מצויינים בזכות חוש הריח שלהם שמתפתח לאחר שהם לוקים במחלה. ישנן שמועות ששתיית נפט עלולה למנוע את התפרצות המחלה בקרב האוכלוסיה אולם ההשערה מעולם לא נבדקה מחקרים עקב מחסור בארנבי ניסוי, העלייה במחירי הנפט בעולם והעובדה שדוקטור פישר היה בחופשה של 300 שנה עד כשהבין כי מוצריו מגדלים שפם בעין.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא ערב הסעודית. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים