ערוץ הילדים

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

ערך זה נשלט על ידי קוקסינליה, ערסיה המאוחדת, Hot-כלום לא חם וyes-כלום לא קר. אם אינך רוצה לעבור שטיפת מוח קטלנית, נוס על נפשך!

Toxic2 ערך זה שיך לאימפרית הרשע
ערך זה הוא מרושע ושייך לאימפריית הרשע,איןציקלופדיה אינה אחריית לנזקים שיגרמו מקריאת ערך זה.

"ערוץ הילדים המקום האמיתי!!!!!!!!!!!11"
~ מנחי ערוץ הילדים בניתוח פילוספי עמוק של ערוץ הילדים, מנסים להשחית עוד מוחות צעירים
"שלי....שלי....."
~ תגובתו של עודד מנשה לתיאוריה הפילוסופית של מנחי הערוץ
"אופס."
~ אלוהים על מי שיצר את ערוץ הילדים
"הם מושלמות לתפקיד"
~ מי שיצר את ערוץ הילדים לסרסור
"הם מחזיקים אותנו באולפן"
~ ילדים מסכנים על ערוץ הילדים

[עריכה] הסבר קצר על ערוץ הילדים

ערוץ הילדים הוא הינו ערוץ לילדים, שנועד כדי לפרסם פרסומות סמויות וכדי לשטוף את מוחם של ילדים צעירים תמימים שבסה"כ הדליקו את הטלוויזיה. הורים יקרים, אם הבן שלכם צופה בערוץ הילדים הרחיקו אותו מהמסך ודחפו לו ספר לעיניים. ערוץ הילדים יכול להרוג.מסתבר,שהקרינה של ערוץ זה הינה רדיואקטיבית.. אם תצפו בו במשך זמן ממושך, ובודאי אם תצפו בתוכניות כגון: האי, הנפילים ועוד.. בשנת 1997 לפני הספירה גילו חבורת חוקרים מגרוזיה, שהערוץ הוא למעשה מזימה של השטן להשפיע על ילדים תמימים בני 6-96 ולצרף אותם לצבא הרשע שלו.

"ערוץ הילדים הוא סתם חרא ערוץ כל מי שרוצה להרוג את ילדו שיראה את ערוץ הילדים"
~ גרגמל

[עריכה] תוכניות הערוץ

להלן רשימת תכניות ששודרו בעבר ו\או משודרות כיום:

  • 24/7 - תוכנית בה המנחה ע' יעקובי תקוע בתוך הבית שלו כי הוא אונס גברים,כמו כן עידו אוהב להסתכל במראה ולאונן
  • ששטוס אישי - תוכנית שיש בה מנחה פדופיל שמטריד ילדים מינית על קו הטלפון ואז אחרי סיום התוכנית אונס אותם (יש סיבה שהוא שואל בני כמה הם ואיזה גיל הם ואיפה הם גרים).
  • סאקורה - תוכנית שיש בה פרסומות סמויות לפוקס וזארה. סאקורה היא פאקצה אכזרית שבעזרת הבגדים של חברה שלה מצליחה להרוג מפלצות תמימות וללכוד אותם בתוך קלפים.
  • צוסבה כרוניקל - תכנית המשודרת ב-12 בלילה בזמן שבו בדר"כ אנשים נורמלים ישנים וערסים מתמסטלים מטרופית. הסדרה היא המשך לסדרה סאקורה, בה סאקורה היא "נסיכה" והיא הולכת עם חבורה של סרסורים לכל מיני מקומות בהם מנסים לאנוס אותה.
  • בראץ - סנוביות מנופחות עם ראש ענק אך בשכל שלהם יושב חלל

גדול ממולא באוויר ובאופנה, "גדול, מרגש וקיצוני לגמרי!1" משפט העולם בקרב בראץ ופקאצות.

  • נארוטו - תוכנית אכזרית שמספרת על נער שתקוע בגוף של ילד בן שבע, ועושה הכול בשביל להגשים את החלום שלו (ליהיות מנקה שירותים ציבוריים בפתח-תקווה)
  • ארתור - ילדה שמספרת על חייו של ילד חנון שתקוע בסביבה חנונית יותר והם פותרים הכל בעזרת "שיתוף פעולה". ארתור וחבריו נשארו בכיתה ג' במשך 13 עונות וזה מורה על טימטום מצידו ומצד חבריו. לארתור יש כלב שקוראים לו חבר ומכאן הפתגם:

"חבר יש רק בארתור וגם שם הוא חתיכת כלב"

  • מרקו - סדרה שכוכבה הוא אדיר בלה, גיבור הסדרה מחפש אחר ההמבורגר האבוד,במהלך הסדרה הוא ניתקל בקשיים כמו אנשים צמחוניים ובורגרקינג.
  • יוגי-הו - תוכנית שנועדה לעודד ילדים בכל רחבי העולם לקנות קלפי מלחמה עם ציורים שמזעזעים את העולם גם כיום כגון, הקוסם האפל- אימו שניסה להתאבד אבל לא הצליח לו אז הוא פנה לצד האפל...של החדר שלו ומצא תחפושת בצבע סגול שחבריו הביאו לו בפורים ).
  • קוד ליוקו - חבורה של איפנטילים מכורים למייפל סטורי שניסו הפוך את משחק המחשב המפגר אליו הם מכורים, לאמיתי. אבל מה שיצא להם זה עולם דמיוני עם אליטה והסרסור שלה- זאנה.
  • דרגון בול - חבורה של דפוקים בשכל ונרקומנים שמוצאים ליזר מהידים וקופצים מקומה 4658756641910951986 כי הם חושבים שהם יכולים לעוף. ואם הם לא יצליחו לעוף אז אפשר להחיות אותם בעזרת שבעה גושי קוקאין שנקראים דרגון בול.
  • האי - חבורה של נרקומנים שנתקעו על אי בודד לאחר פגיעה של אסטרואיד בכדור הארץ.
  • הנפילים - חבורה של אנשים עם תסמונות דאון, שגילו שיש להם כוחות מיוחדים בגלל שאבות אובתיהם היו חיזרים.
  • בנות הים- תוכנחת שמספרת על שלוש זייפניות שנלחמות בשלוש חארות.מסרים סומיים לתוכנית של דודידו.ממש לא מומלץ לצפייה. אבל אתם יכולים להשתתף אם אתם נרקומנים הומואים או מיקי בוגנים.ואם אתם פאקצות מושפעות או ברבי
  • רנמה - שהוא בא במגע עם מים הוא הופך לבת. לא הרבה יודעים אבל גיבור התכנית (רנמה עצמו) מבוסס על דנה\ירון אינטנשנל.
  • קפטן קררו - סדרה קומוניסטית . הסדרה היא בעצם המשך לסדרה "רובוטריקים". הסדרה מספרת על רובוטריקים שפלשו לכדור הארץ בהנהגת קפטן קררו במטרה להשטלת עליו ולהרוג את כל אלה שלא קומוניסטים. אך בפועל קפטן קררו מרכיב בובות של חייזרים מפלסטיק.
  • השמיניה - שמונה ילדים חנונים שאין להם מה לעשות בחיים אז הם רוצחים אחד את השני ואז מנסים לגלות מי רצח.
  • זומזום - בימיו הראשונים של הערוץ תקציבו הייה כל כך נמוך שהוא נאלץ לעשות תוכנית על דבורים. הסדרה מציגה תכנים פרונוגרפים מעולם הדבורים ומשודרת מאז תחילתו של הערוץ עד עכשיו.
  • הפיג'מות - הסדרה שמספרת על להקה כושלת שאוכלת המברוגרים כל היום במסעדה הכושלת של השכן המתוסכל מלמטה "ההמבורגרי". רוב הדמויות בסדרה הן בעלות הפרעות נפשיות, תאבון גדול ומלאות סקס (למרות שזה לא נראה כך).
  • לחיי הערבה - תוכנית המסבירה לילדים מדוע זה מצוין לדפוק לטל מוסרי מחבת בראש כל שנה או בכלל בכל חג. אם ילד הפסיד את התוכנית, תרשמו את זה בגוגל ויום למחרת תצטרכו להתאשפז....

על זה נאמר- לכו עד לקצה.. או עד לאמבטיה * התוכנית לא מומלצת לאנשים בעלי לב חלש *

  • ששטוס - תחרות בין ילדי בית ספר מושפעים שמגיעה לשיאה כשהכיתה שזכתה נאנסת על ידי מנחי ערוץ הילדים בחו"ל.
  • אולפן ערוץ הילדים - תוכנית בה המנחים שבאו מהחלל החיצון עוזרים למנהלים של הערוץ לשטוף לילדים את המוח וכך הם מקבלים יותר כסף.בנוסף לכך המנהלים מוסיפים לאולפן מנחות שישדרו סקס וילבשו מחשופים כדי "לחנך" את ילד
  • פוקימון-אש קאצ'ם הידוע בשמו הישראלי אריה מילקוביץ' הוא ילד אכזר שקולע חיות (מוטציות) מחמד בתוך כדורים בלי חורים לנשימה או מרחב אישי. פיקאצ'ו עכבר מוטנת שלא סגור על עצמו. אש דובר שפה מיוחדת כי לאורך ל הסדרה העכבר אומר פיקה והוא מבין למשל: פיקה, אש: אה אתה רוצה המבורגר כפול על אקסטרה צ'יס קולה ומחר אנחנו נצא (החיה התמימה בסך הכל רצתה לדעת מה השעה)
כלים אישיים