פיזיקה פוריקומוטרפית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] קצת על פיזיקה פוריקומוטרפית

פיזיקה פוריקומוטרפית ( או בשמה הקצר יותר, פיזיקת הפוריקומוטרפיה המיותכת השניה) היא בעצם פיזיקה העוסקת בפירוק קומי של טרפיקה (תחבורה) לפי הניסוח המיותך שהומצא לראשונה בשנת שקר כלשהו , ועכשיו משתמשים בשיטה זו בפעם השניה (משנת תות"ח).

[עריכה] קצת היסטוריה (על פיזיקה פוריקומוטרפית)(אלה מה?)

לפני שנים רבות (57,456 שנים ליתר דיוק, אבל מי סופר...) הומצאה לראשונה הפיזיקה הפוריקומוטרפית (הראשונה) על - ידי אלכסנדריו שניצל, אשר התוודע אליה לראשונה כאשר נשמת ראשו 'בטעות' אל תוך כביש מהיר מלא במכוניות אשר נוסעות במהירות של 120 קמ"ש, והתחיל לצחקק. לאחר המקרה נאלץ המחקר בנושא לעבור לידיו של אלכסנדריו שניצל ג'וניור , בנו של אלכסנדריו שניצל, בגלל מקרה מצער...

א. ש. ג'וניור (מעכשיו נשתמש בקיצור זה, כי אין לנו כוח לרשום את השם הארוך ההוא) חקר וחקר כמעט כל חייו (האמתי כל חייו, אבל הוא לא רצה שנגיד את זה, בשביל שלא יחשבו שהוא כזה משועמם כמו שהוא היה באמת), ובסוף הצליח לפתח את הפיזיקה הפוריקומוטרפית.

[עריכה] הפיזיקה בעצמה

הפיזיקה הפוריקומוטרפית היא, כמו שהסברנו כבר, מה שרשמנו למעלה. הנוסחא העיקרית של הפיזיקה היא: (A=(BH^2)/(M+K. ועכשיו נסביר: A זה בעצם רמת ההומור שנוציא מהפירוק הקומי של הטרפיקה. B זה מהירות כלי התחבורה הנע על הכביש. H זה כמות ההומור שנושא כלי התחבורה. M זה אורך הכביש עליו נוסע כלי התחבורה. ו-K זה כמות כלי התחבורה על אותו כביש.

אז אם נגיד, כמו במקרה של א. שניצל, ראשו של מישהו נשמט אל הכביש, הוא יקבל את רמת ההומור A. הוא בעצם יקבל כמות ההומור שהייתה בתוך כלי התחבורה שדרס אותו בריבוע, כפול מהירות כלי התחבורה על הכביש (כמה שהמהירות יותר גדולה, ככה נכנס לו יותר צחוק לראש), לחלק לאורך הכביש ועוד כמות כלי התחבורה על הכביש, כי ההומור יתפרס שווה בין כולם.

כלים אישיים