פינוקיו

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail איןויקיזציה: יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

[עריכה] ביו-ג-רפיה

קקי בלבן חי מישהוא בשם 1802 בתאריך 31 לפברואר תשנ"ק נולד אדם ושמו זרבוביאל בגלל שאביו רצה ילד והתפלל ועל שם כך אמר" הולדתי ילד שהתפללתי בשביל שיבוא-נקרא לו זרבוביאל" זרבוביאל ידע לפסל בקקי ואף, לחטט באף. בכתה ב' הצליח לפסל את עצמו משאבת אוזניםם (למבקרים בבירת אטלנטיס יוכלונ לראות את הפסל ניצב בשער העיר) ובכתה ו' עשה פסל מקודומים משומשים. כפי שראיתם לזרבוביאל ידיים טובות. הוא מחר את יצירותיו (שקרא להם עצירותיו) במיליוני שקלים לאחר כמה שנים מרוב הקקי שעשה כבר נגמר לו החשק. הוא הפסיד את כל הונו(1.23 שקלים) במשחקי דוקים. זרבוביאל חשב שבגלל המזל הרע שלו עליו לשנות את שמו לג'פטו(שם זה בגלל שאמר" יש לי ממש מזל רע-ג'פטו).ג'פטו הכיר את פאיה שלימים נודעה שהיא פיה ולאחר שהולידה את בנו הראשון דיסק און קי(על שם מה דיסק און קי?"הולידה ילד הפאיה, נקרא לו דיסק און קי על שם הבן של השכנים).ג'פטו רצח בדם קר (עם קוביית קרח) את פאיה ובגלל שלומיאליותו רצח את דיסק און קי בגלל שלא הוציא חומרה באופן בטוח. והתחיל לקיים יחסי מין עם צרצרים ואז נולד לו בנו הראשון(לג'פטו היתה מחלה קשה שהזיכרון שלו החזיק 0.000000032 שניות לפני שנמחק(בשביל זה צריך לגבות בדיסק און קי(תראו כמה סוגריים(זה ממש מדהים(עוד(ועוד(ועוד(ועוד(ועוד(ועוד)))))))))). ג'פטו שכח שפינוקיו נולד אז הוא ניסר קרש ואז שפינוקיו(קרוי על שם הכלב המוזר פינוקי)צעק:"אבא הדיוידי שאין לנו תקוע" ג'פטו הבין שפינוקיו נוצר מקרש עץ וזה מה שחדר לילד לראש.

[עריכה] ילדות פינוקיו

פינוקיו היה אוכל בכל יום קרש עץ עם שוקולד(מריר).פינוקיו חירבן בגיוס לשורותיו של צשמל"ש- צבא שלא מצאו לו שם.
בצבא זה פינוקיו הופיע מול ילדים במסווה של תיאטרון בובות.
בצבא זה, קיים יחסי מין מלאיםצ עם הצרצר ועם בבושקה(כל ה924) וגם עם מר תפוח אדמה אבל הוא לא אוהב לדבר על זה.פינוקיו גורש לאחר שמפעיל תיאטרון הבובות תפס את פינוקיו עם אשתו וילדיו בחדר מיטות.פינוקיו הדרר לסמים כגון קלמנטינות תפוזים וקיוי.בגיל 23 של פינוקיו מת ג'פטו על ידי כך שהסתכל במראה למשך 10 דקות עם אישתו(פינוקיו) . דנים אנשים ואומרים:"מדוע ג'פטו מת?" הוא הסתכל במשך 10 דקות על המראה אבל מפני שהוא לא יכול לעשות שני דברים במכה אחת ג'פטו שכח לנשום והוא מת בגיל 14 בשיטת הספירה הדוקוטאווילית(כל שנה-9090901 שנים). פינוקיו נעצב ואז קיים יחסי מין עם צב וצפרדעים. לאחר מכן פגש בזוג הומואים שענו לשם בנני ובנוני שאמרו לו שאם יקבור את השקל שלו בתחת שלהם יצאו לו ממתקים. פינוקיו נשאר בטראומה מאז.כעבור כשבוע פינוקיו ראה בחזונו את פאיה שאומרת לו:"אני יעשה כאילו אני פיה ואני אגיד לו שהוא הופך להיות ילד אמיתי תמורת מינים של ממתקים(המבין יבין) ופינוקיו רץ בתל אביב תוך כדי שהוא צועק:"אני ילד מחורבן , אני ילד אמיתי" כעבור כשנתיים בחורה ערומה תפסה אותו ושמה אותו בכלא באשמת קלמטינה. פינוקיו יושב בכלא פיסטוק בקומת מישמיש. הוא ישמח שתבקרו אותו.חברו לתא של פינוקיו, באז שנות אור היה אלוף בישיב על מוט(המבין יבן, ראה ערך למטה).

[עריכה] האף הארוך

כולכם יודעים על זה שהאף של פינוקיטו התארך כל פעם ששיקר אבל אתם לא יודעים למה הוא שיקר! כדי להסניף קלמנטינות ואבטיחים בעיקר. פינוקיו הואשם חמש וחצי פעמים על הסנפת יתר של קשיו.

[עריכה] ארץ הילדים:-P

פינוקיו ברח מהכלא והלך אל ארץ הילדים אינה אלא ארץ של גמדות קטנות מסוג טובטוב הגמד (אשתו, גיסתו, סבתו ואיכשהו גם אחיו). הילדים הוזמנו להתענג עליהן אבל רק מי שהתענג על אחיו של טובטוב(רערע) לא הפך לחמור מפני שהוא כבר היה חמור שהתענג על אחיו רערע.ג'פטונבלע ע"י לויתן קומבינטור כשרצה להציל את פינוקיו (שאלו את עצמכם:"ג'פטו לא מת?""ג'פטו לא מת?""אני רוצה עוגת שטרודל". כשמסניפים קלמנטינות גם אתם תראו את ג'פטו.

כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות