פיתה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"מה לעשות? הוא פיתה אותי..."
~ א על משה קצב
"מממ... פיתה..."
~ הומר סימפסון על פיתה
"I like you! I like sex! is nice."
~ בוראט על פיתה

Images.jpg
הפיתה היא עיגול שעשוי מחומר נפץ פלסטי הנראה, חש, ומזין כמו בצק. כמו כן, טעמו של העיגול זהה לטעם הבצק. בד"כ הפיתה משמשת בעיקר את הציבור הישראלי ככיס להכנסת מזונות שונים, כגון: נקניק, חרדל, פלאפל, כרוב כבוש, שניצל, טונה, שוקולד, גבינה, פלפל, עגבניות, חמוצים,חומוס, טחינה, צ'יפס, סלט, חביתה, פיצה, קציצות, דגים, קטשופ, פוטושופ, שניצלוני כיס כאלה, סטייקים, רטבים שונים, כרוב לא כבוש, חסה, פסטרממיה, דבש, חזה הודו מעושן, קוטג', לבנה, זעתר, סחוג, זחוק, מטבוחה, מחלוטה, זיפזיף, קשקבל, סתם חזה הודו, גבינות עיזים, כבשים ופרות, ניירות טואלט, כנפי טפיר, אוזני חרדונים, כל כתבי שושלת שוורץ, שפנדוזה מרדימון, קרניים אולטרה סגולות, עמים עניים, אשכי פינגווין, ברחשים, גרגירי אבק, קלטות של אורנה ומשה דץ, עכברי מעבדה, חמאת בוטנים, דבק, שווארמה, אבוקדו, ריבה, קבב, שלבקת היחמור, פאראבלום צרפתי, כיווץ דיפתונג, מלפפון, שיערות חציל, סלק, מטריות קטנות של קוקטיילים, פטריות יער נגועות בזיבה, חמוסים, אפרוחים, ג. יפית, ממותות, מפעלים פטרוכימיים, פילים הודים גמדיים, אמך, אחותך, טילים בליסטיים ועוד.

[עריכה] מקור השם "פיתה"

כאמור, מקור השם "פיתה" מגיע אלינו, איך לא, מהעבריתאמהרית האלפאנומרית המדוברת. ישנן מספר תאוריות להיווצרות השם "פיתה":

  • אם ננתח את המלה "פיתה" נגלה שהיא משמשת גם כפועל בזמן עבר-הווה-ציווי-אלאלוף ובגוף שלישי-נוכח-נפקד-מזדמן. ניתן להבין מכך, שהפיתה נוצרה ע"י חמור שלא ידע מה הוא עושה, ועם זאת היה החמור האחרון עם מנת משכל של 900000 איי-אה.
  • יש האומרים כי מקור השם "פיתה" הוא למעשה בהיפוכה של המילה "התיפ", שפירושה באוזבקית קדומה: "חומר מסוכן כמו המעיים של פואד, או הזקן של אוסמה בן לאדן, או סתם קקי".

[עריכה] השפעות הפיתה על העולם

כיום ידוע כי לפיתה השפעות הרסניות על העולם, כדוגמת: התפרצות הרי-געש, צונאמים, נפיחות הכבישים, ענני כבשים, קשתות כפולות, צווישנגאז, צרעת אשלגנית מידבקת, המחתרת האירית, חוכא ואיטלולא, אנשים שמנים, רעידות אדמה השפם של בוראט ותחת גדול של בבונים.תוצאות אלו נובעות מהקקי הרדיואקטיבי אותו מפרישים בני-האדם שאכלו את המוצר. הקקי, משתלט תחילה על מערכות הביוב העירוניות, בהמשך על ריכוזי אוכלוסייה ואשכי פילים, ולבסוף - גם על מערכות הביוב הכלל-עולמיות. דרך הביבים מגייס לו הקקי הרדיואקטיבי חברים (או: צבא), ומתרבה. במצב שכזה, מתמנה הקקי המנהיג להקיא את הנביא הבא של האנושות, אותו מחסל הקרטל הכלל עולמי של שבתאי צבי וצ'אק נוריס מייד עם הקאתו, כדי לא להפריע את המשך נפיחתם האינסופית הקדושה המבוצעת לאחר אכילת פיתה.

במהלך מתקפת הקקי, מלבד פעולתו, נהרסת האדמה עליה הוא עובר בדרכו להשמיד את העולם ומתמוטטת. בנוסף, סופה עזה מחוללת גל פיאזואלקטרי רוחבי הגורם להיווצרות קצר חשמלי בפיתה, מה שגורם לה לחשוב שהיא עספור. זה לא ממש עוזר לה כששבתאי את נוריס רוצים לאכול אותה, מה שבד"כ קורה מייד לאחר בעיטה סיבובית משולשת ומשולבת באגרוף מזקנו של צ'אק.

[עריכה] שימושים נוספים לפיתה

על מנת שהתפשטותו של הקקי תגדל, הוא גורם לאנשים אותם הוא מגייס להיות אובססיביים לפיתות. מאחר ומסוכן לאכול כל כך הרבה פיתות, האנשים האלה משתמשים בפיתות לעוד פעילויות מלבד אכילה, כגון לזריקת צלחות פריזבי, ניגוב צרכים, ועוד. הם גם משתמשים בפיתות בתור חפצים כמו מפית, כובע אופנתי, כרית, פוסטר, כריות כתפיים (ראו שנות השמונים), אמצעי מניעה, מצפן, ועוד.

[עריכה] אנשים שנפטרו כתוצאה מתקיפת, אכילת, שתיית או הסנפת פיתה

  • שאול יהלום (אם כי אח"כ הוא אכל אותה)
  • לוי אשכול
  • פנינה רוזנבלום
  • צ'אק נוריס (הסיבה האמיתית למותו לפני 10 מיליארד שנים, אם כי עדיין למלאך המוות אין את הביצים להגיד לו)
  • שבתאי צבי (אם כי מכיוון שהוא בן אלמוות קם מייד לתחייה, והחליט לגרום לצ'אק נוריס לאכול אותה ולראות מה יקרה)
  • מייקל ג'קסון
  • נוני מוזס
  • אריק שרון
  • גדי סוקניק
  • איש מקסיקני אחד
  • איש מקסיקני שתיים: נקמתו של המקסיקני
  • איש מקסיקני שלוש: שובה של הפיתה
  • איש מקסיקני ארבע: מי עוד משלם על לראות דברים כאלה בכלל?!
  • סטיבן שפילברג (אכילת הפיתה גרמה לו לחשוב שעשיית הסרט הרביעי המשוקץ של אינדיאנה ג'ונס היתה רעיון טוב)
Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא פיתה. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים