פי הטבעת

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Kids
אזהרה!

התוכן בערך "פי הטבעת" לא מתאים לילדים!
ילדים יקרים, אנא הפסיקו לעשות ביד והסתירו את עיניכם. אין לצעוק בזמן הקריאה קולות כמו: אוואוואווו, זה עוושה לי את זה, אהאה יווותר חזק!

"כדורגלנים הם אנשים חכמים, יש לנו ראש על המתניים"
~ אלון מזרחי על גוף האדם

פי הטבעת היא היציאה הרשמית של מערכת העיכול. נמצאת לרב בחלק התחתון של הגוף ומוסתר מעיני הצופים על ידי איבר כפול הנקרא "תחת". לאיבר זה (התחת) יש חשיבות אסטטית רבה, במיוחד בשביל נשים.

[עריכה] מקור השם

פי הטבעת נקרא "פי" בשביל ליצור סימטריה- הפה הוא הכניסה הרשמית של מערכת העיכול ופי הטבעת היא היציאה. המילה "טבעת" נועדה להראות את ההבדלים בצורתם של הכניסה והיציאה. שם נרדף לפי הטבעת הוא הרקטום, הוא נקרא כך כי לאוניברסיטה העברית היה משעמם.

[עריכה] חשיבות

קיומו של פי הטבעת חיוני לקיום האדם כפרט ולקיום המין האנאלי בכלל. מחד גיסא, כל אדם זקוק לאיבר שדרכו יצאו ההפרשות המוצקות של הפעילות המטבולית המתרחשת בו. מאידך גיסא, קיום חור נוסף בישבנה של האישה, מחזק את הקשרים הבינמיניים, ואת ההבנה ההדדית, הוא זה שנותן אמצעי טבעי למניעת הריון. כמו כן, אין לשכוח שפי הטבעת הוא האיבר הכי חשוב לזוגות הומוסקסואליים, שבלעדיו הם לא היו מצליחים לצאת מהארון ולממש את עצמם.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא פי הטבעת. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים